< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » bevallen in middelheim, wat moet mee

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
bevallen in middelheim, wat moet mee
18/08/2008 @ 20:00
lissytjah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey iedereen,

ik zat vandaag mijn valies te maken voor als ik moet bevallen, maar eigelijk weet ik helemaal niet wat er in moet.
moet ik producten voor onze meenemen, wand ik ga producten nemen van zwitsal.
ik weet dat ik voor de baby best wel wat kleertjes meeneem, maar ook weet ik niet wat ik voor mij moet meenemen, heb al aan het zien geweest op de site van middelheim, maar daar sta dus niet echt iets vet op.
wie is er nog bevallen in middeleim en kan mij vertellen wat er allemaal in mijn valiesje moet
groetjes ik en

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:37
kitana

Online Status Bekijk profiel
hey

ik ben niet bevallen in het middelheim, maar mijn schoonzus drie dagen na mij wel. Zij nam gewoon alles mee wat ze dacht nodig te hebben. Het beste is om kleertjes mee te nemen (body'tjes, kousjes noemt maar op) pampers krijg je daar. van pampers zelf als ik me niet vergis.

nog veel geluk

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 22:55
vanessa

Hey,

Wat krijg je:
Baby: pampers N°1; Niveaverzorgingsproducten, dus als je persé zwitsal wil, moet je die meenemen maar ik zou het niet doen; tetradoeken, washandjes en handdoeken ter beschikking evenals linnen voor het bedje; producten voor de navel en vitamine K druppels (als je BV geeft) ter beschikking.

Mama: kraamverbanden, maandverbanden, netbroekjes (ideaal als je nog die supergrote kraamverbanden draagt), borstcompressen ed ter beschikking.

Meenemen:
Baby: kleedjes (body's, pijamaatjes (en eventueel bovenkleding), mutsje, kousjes, krabwantjes), slabbetjes, knuffeltje (als je dat al wil), tutje als je dat wil(ik nam altijd het Bibitutje uit de "Roze doos" die je krijgt, je krijgt ook nog een Babyboomzakje met een NUbytutje in)

Mama: nachthemden/pijama's, ondergoed, bovenkleding (als je er zelf aangekleed wil aanzien overdag, had ik geen boodschap aan), handdoeken en washandjes, verzorgingsproducten (zeep, shampoo, cremes en toestanden, make-up)

Je hebt er een kamer met douche als je op een 1pers kamer ligt, douche op de gang igv 2pers kamer.

ALs je nog vraagjes hebt, laat maar weten. Ik ben er 2 keer bevallen en heb er gewerkt

Vanessa

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 18:55
lissytjah

vanessa,

bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je presies met op de gang?
ik wil een 1persoons kamer maar ze hebben me verteld dat als er geen vrij is dan word je tijdlijk op een 2pers kamer gelegd, maar ik dacht dat het een badkamer was voor die 2pers, maar niet op de gang
groetjes

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 19:02
vanessa

Dit klinkt waarschijnlijk megadom, maar ik herinner mij niet meer hoe de 2perskamers er exact uitzagen...Ik dacht (dat dateert nog vanuit mijn studententijd) dat die kamers wel een badkamer hebben voor de mama's (met lavabo en toilet) maar niet met douche. Ik werkte op de afdeling waar er enkel 1 perskamers zijn. Trouwens, als je een 1perskamer wil, is het het eerder uitzonderlijk dat ze "op" zijn. Maar zeg natuurlijk nooit nooit.

groetjes,
Vanessa

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 01:13
Moi

hey

ik ben in middelheim bevallen

ik had veel dingen mee dat ik niet eens gebruikt heb

wat je zeker nodig hebt zijn voedingbeha's (ik gebruik sportbeha's omdat die rekken en handiger zijn dan echte voedingbeha's)
Pyjama's zijn ook handig en zeker ook luchtige dingen want in middelheim is het echt heeeeeet, ik zweette me er dood. Ze geven je er producten van nivea dus als je die niet wilt, best je eigen producten meenemen... In de niveazak zitten een zalfje voor de poep, babylotion, babyolie, shampoo en een borsteltje.

Pampers krijg je er wel (komt natuurlijk op de rekening) en als er overblijven mag je het natuurlijk ook mee naar huis nemen.

Voor je eigen hygiene ook handdoeken en toiletgerief. En slippers. Misschien ook een washandje ofzo als je het echt warm krijgt gelijk ik?

Dan ook kleren voor je baby, zie dat je van alles wel wat meehebt... En vergeet geen wantjes voor je kindje...

wa ben ik nog vergeten? Veel heb je er echt niet nodig ze

xxx

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 08:05
Iselha

Ik ben al drie keer bevallen in het Middelheim. Alleen de eerste keer was er niet onmiddellijk een eenpersoonskamer vrij. Ze hebben me toen twee langer op de arbeidskamer laten liggen( normaal ga je nog een twee uur terug om te bekomen, eerste voeding, wassen, controle, ...).Dat waren dus ruim 4 uur, maar ik mocht toen rechtstreeks naar een kamer die was vrijgekomen (na de middag mag je naar huis). Eigenlijk niet erg want mijn familie kwam toch maar in de namiddag en wij lagen daar nog lekker rustig :)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]