< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » wanneer vocht weg?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/08/2008 @ 16:54
mollie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey allemaal,

tijdens mijn zwangerschap heb ik zoals de meeste wat last gehad van vocht vasthouden.
nu zou ik graag mijn trouwring terug aankrijgen maar dat blijkt nog niet te lukken...
wanneer gaat dat vocht terug weg?
mijn voeten zijn al beter maar mijn vingers

groetjes
mollie

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:37
Ingibjorg

Ik had hier ook ontzettend last van. Kon mijn trouwring al vanaf 14 weken zwangerschap niet meer aan. Ongeveer 3 weken, misschien 4 na de geboorte paste ik hem terug! Nog even wachten dus!

Geniet van je kleintje!

Ingibjorg

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 11:17
mollie

merci Ingibjorg, voel me nu zo ongetrouwd

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 12:30
Ingibjorg

Ik had dat ook heel erg. Ik ben vrij jong moeder geworden, 23 jaar. Ik kreeg vaak reacties van "oh mooie baby" dan keken ze naar mijn handen om te zien of er een ring aan zat en dan ineens was het allemaal niet zo mooi en prachtig meer en kreeg ik soms zelfs opmerkingen dat ze het jammer voor me vonden dat ik niet met de vader samen was

En nu kan ik terug volledig trots zijn. Soms wapper ik extra met mijn hand waar mijn trouwring aan zit zodat mensen zien dat ik echt wel getrouwd ben en dus niet "zielig" ben, wat jammer genoeg nog altijd de gedacht is bij mensen over alleenstaande ouders...

Geniet van je ukje!

Ingibjorg

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 17:01
Eve_x

Online Status Bekijk profiel
Hallo !
Hier nog iemand met dinovoetjes en worstjesvingers
Khad ook enkels, maar die heb ik al een eeuwigheid niet gezien
Ach we zullen er maar om lachen ! Ik was al blij toen ze me zeiden dat het vocht zou verdwijnen zodra ik bevallen ben.. En nu lees ik jullie verhaal, doeme toch
Ik wil borstvoeding geven dus dan mag je ook al niets innemen ervoor.. Dus als jullie geen BV geven kunnen jullie vochtafdrijvende pilletjes halen ervoor.. Ale dan heb ik een probleem want ik krijg ook geen schoenen meer aan !! Dan maar op blote voeten naar huis na de bevalling kan toch niet in de winter blijven rondsletsen op mn slippers hé !

Nja succes mama's !!
Ps ik heb GEEN trouwring want we zijn nog niet getrouwd.. De eerste die me bekijkt als zijnde zielig die klop ik erop

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:43
Ingibjorg

En gelijk heb je Eve!

Ik geef wel borstvoeding, maar heb me ook nooit zodanig aan geergerd dat ik er medicijnen voor zou pakken...

Ik heb gewoon vanaf februari op slippers gelopen met dikke wollen sokken...

Ach het verdwijnd vanzelf, en een geluk, als je veel vocht vasthoud betekend dat dat je dus ook snel veel gewicht zult verliezen na de bevalling! Vandaag is onze kleine 2 maand oud en ik ben nog maar 2 kilo te zwaar tov voor mijn zwangerschap... Maar! Ik heb wel een veel beter figuur! Lang leve borstvoeding!

Ingibjorg

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 19:25

Online Status Bekijk profiel
hey,

zelfde hier, had enorm dikke buik toen ik zwnager was, nu bevallen van 12/08 en heb nu precies meer vocht dan ervoor, maar ondervind wel dat het precies iedere dag wat mindert, hoop rap terug in mijn gewone kleren te kunnen hoor!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]