< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » In oktober bevallen in Sint-Vincentius

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
In oktober bevallen in Sint-Vincentius
18/08/2008 @ 15:33
Ikke

Online Status Stuur bericht
Hey iedereen!

In oktober ga ik bevallen in het Sint-Vincentiusziekenhuis te Antwerpen. Zijn er hier mama's die met dit ziekenhuis ervaring hebben? Wat moet je allemaal meenemen? Hoe zijn de verpleegsters daar? .....

Mama's die ook in oktober daar zullen bevallen mogen natuurlijk ook reageren, misschien komen we elkaar nog tegen

Groetjes,
Ikke

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 17:15
Ikke

Online Status Stuur bericht
Niemand??

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 14:51
Lily

Online Status Bekijk profiel
Ik ben vorige week (onvoorzien want ging normaal een thuisbevalling worden) in sint-vincentius bevallen, en was heel content van de vroedvrouwen, verpleegsters, gynae en anesthesist. Iedereen is er heel vriendelijk, ze zijn helemaal niet opdringerig. Ik had enkel kleding voor ons kindje en mij bij en toiletgerief, al de rest was daar voorhanden (ze hebben er zelfs kleedjes voor de kindjes op de kamers als je er zelf geen bij hebt). Heb er wel maar twee dagen gelegen, maar vond iedereen er heel vriendelijk en respectvol, ze maken ook echt tijd voor je. Zou in geen enkel ander ziekenhuis willen bevallen! Als je nog vragen hebt, stel ze maar!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:25
ilsy

Online Status
hoi

ik ben ook bevallen in dit ziekenhuis. ik ben er heel tevreden over.
De vroedvrouwen en al het andere personeel is er super vriendelijk en heel lief.
ik zou ook in geen ander ziekenhuis willen bevallen.
Ik had heel veel bij van eigen kleren en voor ons kindje maar eigenlijk hebben ze daar bijna alles en was het eigenlijk overbodig. alleen je toiletgerief en handdoeken en washandjes en je eigen kleren heb je niets nodig want daar hebben ze alles al.
ik ben er super content van.

als je nog vragen moest weten stel ze maar.

groetjes van ilsy
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]