[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/08/2008 @ 18:08 kadeetje ![]() | Ik heb pijn in mijn rug en krampen in de buik , buik die samentrekt. Ook zweet ik heel erg zou dit het begin kunnen zijn van de bevalling ? Liefs ik en ons ![]() |
17/08/2008 @ 19:10 ![]() | ik denk dat het eender gewoon voorweeën zijn, maar als het te erg wordt en je te ongerust wordt bel dan eens naar het moederhuis. |
| 18/08/2008 @ 00:29 wenstep | weeen Hallo, Ik ben zwanger van ons eerste kindje . Ik had graag geweten wat voor gevoel ik juist mag verwachten van oefenweeen en de weeen voor je naar het ziekenhuis moet vertrekken. Is het goed duidelijk wanneer je moet vertrekken?Groetjes wendy en ![]() |
| 19/08/2008 @ 00:19 wenstep | Hallo, Momenteel heb ik een paar keer per dag dat mijn buik hard word maar dit doet geen pijn. Welk teken is dit? Welk gevoel mag ik verwachten indien ik de eerste weeen krijg? |
19/08/2008 @ 21:06 ![]() | kadeetje, hoe is het met jou? waren het oefenweeen die je voelde? |
| 22/08/2008 @ 01:07 wenstep | Hallo, Mijn harde buik is gewoon de baby zijn poepje dat tegen mijn buik duwt . Hij duwt zich af met zijn voet tegen mijn ribben en duwt dan zijn poepje tegen de andere kant. Hij is al goed ingedaald en weegt nu 3kg229g. Alles is dik in orde.Groetjes ![]() |
[Reageer]

Begin bevalling ???

. Ik had graag geweten wat voor gevoel ik juist mag verwachten van oefenweeen en de weeen voor je naar het ziekenhuis moet vertrekken. Is het goed duidelijk wanneer je moet vertrekken?
. Hij duwt zich af met zijn voet tegen mijn ribben en duwt dan zijn poepje tegen de andere kant. Hij is al goed ingedaald en weegt nu 3kg229g. Alles is dik in orde.