< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » Begin bevalling ???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
Begin bevalling ???
17/08/2008 @ 18:08
kadeetje

Online Status Bekijk profiel
Ik heb pijn in mijn rug en krampen in de buik , buik die samentrekt. Ook zweet ik heel erg zou dit het begin kunnen zijn van de bevalling ? Liefs ik en ons

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik denk dat het eender gewoon voorweeën zijn, maar als het te erg wordt en je te ongerust wordt bel dan eens naar het moederhuis.

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:15

het best is dat je in een lauw bad gaat zitten,
als het oefenweeen zijn gaan die krampen over,
zijn het echte weeen dan komen die harder door en dan zou het beter zijn dat je naar de materniteit gaat.
veel succses,

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 00:29
wenstep

Online Status
weeen
Hallo,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik had graag geweten wat voor gevoel ik juist mag verwachten van oefenweeen en de weeen voor je naar het ziekenhuis moet vertrekken. Is het goed duidelijk wanneer je moet vertrekken?

Groetjes wendy en

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 08:50

Dit is een gevoel zoals vanessa het hieronder beschrijft.
oefenweeën trekken terug weg en komen maar een paar keer voor per uur of gewoon per dag en als je in een lauw bad kruîpt trekken ze sneller terug weg. Echte weeën komen en gaan sneller na elkaar en geen 1 middeltje helpt nog om ze weg te krijgen, ze doen ook veel meer pijn en na een tijdje komen komen ze altijd maar sneller na elkaar.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 00:19
wenstep

Online Status
Hallo,

Momenteel heb ik een paar keer per dag dat mijn buik hard word maar dit doet geen pijn. Welk teken is dit? Welk gevoel mag ik verwachten indien ik de eerste weeen krijg?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 07:03

harde buiken krijgen zonder dat ze pijn doen, kan geen kwaad...heeft nog geen teken dat je moet bevallen...ook voorweeën zijn geen teken tot paniek ... maar vanaf dat je de echte weeën krijgt dan is het moment aan gebroken dat je kleintje de wereld in wil.
Voorweeên kome maar af en toe eens en voelen aan als manstruatiepijn,je hebt dan pijn in je onderrug en onderaan je buik, deze komen niet heel de tijd voor en je kan de pijn nog goed opvangen. Echte weeên doen veel meer pijn die kan je bijna niet meer opvangen en ze komen sneller na elkaar,dit is een teken dat de bevalling begonnen is.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 07:11
knabbel

Online Status Stuur bericht
ik wist dir bij robbe ook niet, maar in het ziekenhuis zeiden ze, vanaf je moeite hebt met praten zullen het weeën zijn en inderdaad hoor, echte weeën zijn zo krachtig dat je niet twijfelt of het weeën zijn, twijfel niet aan je lichaam je zult het heus wel merken

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:06

kadeetje,
hoe is het met jou?
waren het oefenweeen die je voelde?

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 01:07
wenstep

Online Status
Hallo,

Mijn harde buik is gewoon de baby zijn poepje dat tegen mijn buik duwt. Hij duwt zich af met zijn voet tegen mijn ribben en duwt dan zijn poepje tegen de andere kant. Hij is al goed ingedaald en weegt nu 3kg229g. Alles is dik in orde.Het is uitgerekend voor 12 september en ik ga bevallen in kortrijk. Nog iemand rond die periode of streek?

Groetjes

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 06:35

Gisteren terug op controle geweest bij de gyn. baarmoederhals is helemaal verweekt en ik heb al 2cm opening en de baby is helemaal ingedaald (zit vast in mijn bekken),urinestaaltje was inorde. De gyn. denkt dat het voor deze week zal zijn,al hoopt ze dat ik week 37 nog zou uit doen en dat ik nog volgende donderdag op de controle zal zijn, maar al lachend zei ze wel als je dit weekend bevalt heb je geluk want ik ben vanwacht...het komt erop neer dat ze zich niet echt meer durft uit te spreken van wanneer ik nu eigenlijk zal bevallen...we zullen zien hé! Papa zit weer ver van huis vandaag om te werken, dus hopelijk start de bevalling niet terwijl hij zo'n 3u à 4u van huis zit; jammer dat zijn werk hier geen rekening mee wil houden!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]