< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » al twee dagen koorts maar lijkt niet ziek

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
al twee dagen koorts maar lijkt niet ziek
13/08/2008 @ 15:26

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,
Kheb even een vraagje onze Margo Heeft sinds gisteren tussen de 38.5 en de 39 graden koorts maar lijkt echt niet ziek ze heeft wel wat minder eetlust maar eet en drinkt wel en slaapt ook net iets meer dan anders maar verder is ze wel actief en goedgezind hoor.Als ze morgen nog temp heeft ga ik naar de dokter of vinden jullie dat ik nu al moet gaan
Groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 16:15
yukie

dag nijn,

wij hebben dat vorige week ook gehad hij had een dag koorts op 38,5 hij zag er ook niet ziek uit wel slapen ze dan door ze kunnen denk ik niet in een keer wakker worden. wat ik wel heb gedaan is de volgende dag meteen toch maar naar de dokter geweest en bleek dat hij keelontsteking had. Hij kreeg ook rode pukkeltjes op zijn gezicht door koorts. als ik jou was zou ik toch maar gewoon gaan je weet maar nooit wat er aan de hand is. Beter te vroeg dan te laat.

beterschap

groeten,
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 19:16

Hoi,
bedankt voor de reactie
Kheb alvast even gebeld aangezien de koorts blijft stijgen en ze slechter begint te eten en kmag morgen direkt komen
@ yukie die pukkeltjes in haar gezicht heeft ze ook ze is nu net in badje geweest en heeft de helft van haar flesje gedronken en is als een blok in slaap gevallen(had weer 39.2 )het is zo zielig als ze wat ziekjes zijn he

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 10:40
Iris

Online Status Bekijk profiel
Succes met Margo! Hopelijk is ze snel weer de oude!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:52

Hoi
dokter heeft net gebeld ze mag pas om 18 uur komen er was langs haar kant wat tussengekomen nog effe afwachten dus ,het gaat allesinds nog niet beter ze zeurt en huilt dag en nacht ze ligt(hangt) nu wat te slapen in de draagdoek twas een vermoeiende nacht en nu heeft ze nog diarre bovenop ook vannacht overgeven.Dus mijn vermoeden op oorontsteking is groter aant worden ze trekt ook constant aan haar oortje hoewel ze ook wat reutelende AH heeft.
Groetekes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:34

Hoi allemaal,
Ondertussen is Margo weer helemaal de oude hoor ze had ind een oorontsteking en de drie dagen koorts op zaterdag stond ze vol vol uitslag niet om aan te zien.Vandaag moet ze weer op controle want ze heeft nare plekken in haar gezichtje maar door de uitslag konden niet zien van wat het was.
Groetekes van ons

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]