[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/08/2008 @ 15:22 Anoniem | Hoi dames, Helaas verloopt het herstel van de bevalling niet zoals het zou moeten.. Van mijn gyn heb ik dan ook het advies gekregen om me te laten opereren. Wil daar graag nog even mee wachten of er toch nog natuurlijk herstel komt, maar ja.. schiet niet echt op.. Zijn er nog meer dames met complicaties?? |
| 12/08/2008 @ 22:14 Nathje ![]() | Domme vraag misschien. Maar over welk herstel gaat het juist? Hier ook nog steeds pijn bij betrekkingen... Nathalie |
| 13/08/2008 @ 21:27 Anoniem | Hee Nathalie, Tja, is herstel daar.. De plek waar geknipt is schijnt niet te herstellen, t trekt en geeft stekende pijn, na een tijdje staan, lopen of langer zitten heb ik redelijk wat pijnklachten. Volgens gyn is er een storing in de genezing van o.a. het bindweefsel opgetreden en kan het ook zijn dat ze in de nood van het knippen toch weefsel hebben geraakt dat ze niet wilden raken, oa zenuwweefsel.. Begreep zijn uitleg niet helemaal, was nog beetje in shock. Ga wel binnenkort maar afspraak maken om mijn vragen nog even kwijt te kunnen voor ik beslis tot de operatie.. Heb jij ook nog steeds last?? |
| 15/08/2008 @ 22:18 Anoniem | Nathje: Ik ga komende week afspraak maken met gyn om even tekst en uitleg te vragen.. Toch nog veel en vaak pijn en heb inderdaad ook veel last als we... ZIe er erg tegenop om me te laten opereren maar ja, dit is ook niets.. Ik hou je op de hoogte.. Gedeelde smart is halve toch?? ![]() |
[Reageer]

operatie