[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 21:07 ...... | Als ik heel eerlijk mag zijn denk ik dat je diep binnenin de keuze al wel een beetje gemaakt hebt. En dat je gewoon bang bent voor het 'wat als ik de slechte keuze maak?'. Je partner zegt dat het jouw keuze is, maar ik zou hem toch eens erg hard vragen wat hij eigenlijk zelf wil, ookal is het een keuze die hij vind dat jij moet maken. Ik ben er zeker van dat hij ook zijn eigen gedacht heeft hierover. Misschien wil hij heel graag nu al een kind, misschien wil hij nog wachten.. |
| 10/08/2008 @ 20:44 Dagmaries | Wanneer je nu aan een kindje zou beginnen, kun je dan niet ook gaan studeren? Of is dat niet te doen? Collega's van mij hebben ook gestudeerd tijdens de zwangerschap en na de geboorte. Opleidingen houden daar vaak wel rekening mee dat je even eruit bent. En met twee kindjes kun je toch ook studeren? Je bent dan nog steeds onder de 30 als je met je opleiding start (als alles vlot mag lukken). Volgens mij is allebei prima mogelijk en hoef je niet persé een keus te maken tussen het een of het ander. Of zijn er andere (logistieke) problemen waardoor je met twee kindjes niet kan studeren? |
| 22/08/2008 @ 01:13 cheyenne ![]() | een site voor studerende moeders, echt onwijs leuke site: http://www.studerendemoeders.nl/ staat veel info op en contacten met andere moeders die bv zwanger raakten tijdens studie of met een studie beginnen is erg leuk. miss heb je daar wat aan. cheyenne |
[Reageer]

Twijfels over een 2e, of eerst studeren, help?

of
en ik doe opleiding nagelstyliste en we zijn een eigen ontwerp huis aan het bouwen die in oktober opgeleverd wordt en ik werk nog twee dagen in de zorg en heb een zoontje van bijna twee.