< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwanger worden na 35

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwanger worden na 35
12/11/2008 @ 20:54
Elke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ajajaj Patje: op naar 7! Ik volg wel! Denk binnen de week, want niet goed gemikt of geen goed eitje denk ik, enfin je weet nooit he. Temp is wel omhoog, dus we wachten maar af...denk binnen weekje duvelkes op mijnen toer, volgende keer nogmaals proberen dan! (geen fanatieke poging ondernomen...)

Kus allemaal
Elke

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:07
Patje

Online Status
@Elke,hoelang zijn jullie nu bezig?
Ik zal duimen voor je

Groetjes

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 14:25
Elke

jep ze zijn er weer bijna, eerste veegjes dus morgen dag 1 (temp zal dan wel zakken)

weer naar af...

Pat wij zijn nog nooit 'gestopt', gewoon vrij onvruchtbaar en pco, was de 7 cyclus sinds bevalling, derde keer getemperatuurd, maar wel niet fanatiek aan oefenen, we laten al sinds onze zoon de natuur zn gang gaan (geen mallemolen meer)

Ik duim ook voor je! Nieuwe ronden nieuwe kansen (en intussen: let's enjoy my period , beuh)

Knufs
Elke

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:19
Patje

Online Status
Mijnzijn weer weg,dus we kunnen weer gaan klussen.

Hoe groot is de kans op een natuurlijke zwangerschap voor jou?

Groetjes

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 21:10
Elke

Patje toitoitoi met het klussen!!

Tja hoe groot? Wie zal het zeggen: ik heb een vorm van pco...vroeger had ik geen eisprongen, toen had ik nul kans. Met pilletjes spuitjes en hrf pompje hebben we meer dan 30 pogingen ondernomen om zwanger te worden (twee vroege miskramen): dus erg vruchtbaar is dat niet (hoewel er telkens eitjes waren, hoor)

En nu al 36...maar wel spontane cyclussen! Dus elke cyclus is het erop op eronder he! Uiteindelijk ligt het grote verschil in wel of niet een kans...wel dus. We blijven dus hopen, hoewel we meer dan tevreden zijn! Vaak gedacht dat er geen gingen komen, dus we zijn al rot-verwend! En dat beseffen we hoor!

Toch blijft voorlopig het verlangen...ik zat vanavond te staren naar mn ukkies en hubbie aan tafel en zag de twee vrije plaatsjes...dan denk je toch: zouden die ooit gevuld worden? Wie weet he! Dromen mag...toch?

En jullie??

Knuffies
Elke
volop

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 21:12
Elke

ultieme zotte droom? op naar twins in 2010 whahaha

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:34
Patje

Online Status
Wat dat betreft mag ik niet klagen Elke,bij de oudste was ik direct zwanger en bij de tweede was het de vijfde poging raak.
Ik heb het geluk dat ik iedere maand mijn eisprong voel dus ook weet wanneer ik vruchtbaar ben,maar ja dat is nog geen garantie op snel zwanger raken.Ik denk dat de leeftijd ook wel meespeelt dat het nu wat langer duurt,en dan wil de twijfel nog weleens toeslaan of het wel verstandig is om voor een derde te gaan terwijl ik ook iedere maand teleurgesteld ben.Heel dubbel eigenlijk.

Hoe vond jij de overgang van 2 naar 3 kids?

Liefs Patje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]