< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » mama's uit Geel

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
mama's uit Geel
01/08/2008 @ 15:48
Sofie

Online Status Stuur bericht
mama's uit Geel
hoi allemaal!

zijn er mama's uit geel om ervaringen mee te delen? Ik ben op 11 juni bevallen (3 weken te vroeg) van een flinke dochter, Ilana, 52cm en 3925g in het ziekenhuis van Geel. De eerste dagen ging alles perfect. Ik mocht ze meteen mee op de kamer nemen, BV ging goed. Maar 2 dagen later ging hdet bergaf. Ze begon geel te zien. Maar de KA zei steeds maar om af te wachten. Dat was vrijdags. zaterdags zag ze nog iets geler, maar KA wou afwachten. Tot zondags, toen ze zo geel als iet zag. Er werd direct bloed bij haar getrokken en ze werd meteen onder de lamp gelegd op mijn kamer. Tot de bloeduitslag bekend was: ze had een bilirubine van 20 terwijl ze maar 13 mocht hebben. Ze moest meteen naar de neonatologie en moest op een verwarmd bedje liggen onder 2 grote lampen met een infuus. Ze was te veel afgevallen, kreeg blijkbaar niet genoeg vocht binnen Gelukkig was 's avonds de bili gezakt naar 19, maar ze was zo suf als maar zijn kon!. Ben dus gestopt met BV. Een paar dagen later ging het gelukkig weer beter. Ik had in het ziekenhuis ook aan de kinderarts gevraagd of haar tongriempje moest geknipt worden. Die zei van niet. Eenmaal thuis kwam de vroedvrouw en die zei meteen dat dat moet geknipt worden. Dan zou ze beter kunnen eten. Dus ik meteen afspraak gemaakt bij een NKO-arts. Het tongriempje was geknipt en idd ze dronk veel meer en krachtiger. Dus maw, had de KA dat in het ziekenhuis meteen gedaan, had ik niet moeten stoppen met BV.
Wie wil zijn ervaringen nog meedelen?
De moederplicht roept! Tot later!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 19:52
ikke

zie bij streek en lotgenoten: mama's geel...
Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 13:43
greet

welke kinderarts had je in geel ?
ik vond ze daar eigenlijk allemaal precies best wel goed ....

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 16:58
Sofie

dat was Vandecastele. Ondertussen ben ik al bij Van den heuvel en Meersman geweest en dat is wel goed meegevallen....

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 17:42
greet

jesse heeft nog maar één keer een kinderarts nodig gehad , maar toen ben ik ook bij van de casteele geweest en was er wel content van....

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 21:30
Tammytje

Online Status Bekijk profiel
ons zoontje is 12 weken te vroeg geboren en wij hebben ook vande casteele als kinderarts. Wij zijn er wel heel tevreden over.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]