Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/08/2008 @ 15:16 Rachida ![]() | lieve meid, heel veel sterkte. ik wens jullie ongelooflijk veel moed toe. veel liefs rachida ![]() |
| 02/08/2008 @ 21:58 Anne-Sophie ![]() | Heel veel sterkte, Anne-Sophie ![]() ![]() |
| 06/08/2008 @ 23:53 beauty ![]() | heel veel sterkte in deze moeilijke tijd liefs beauty |
| 07/08/2008 @ 12:02 giggles ![]() | Heel veel sterkte! knuffels mama van Lies en Roos* |
| 07/08/2008 @ 12:45 Kirsten ![]() | Ook van ons heel veel sterkte gewenst! Kirsten |
| 07/08/2008 @ 13:24 Joyce1982 ![]() | heel veel sterkte gewenst ![]() |
| 08/08/2008 @ 23:21 Latje ![]() | Veel sterkte met dit grote verlies! ![]() |
| 09/08/2008 @ 08:32 Callie-Cinnie ![]() | Heel veel sterkte met dit grote verlies, ![]() |
| 11/08/2008 @ 13:41 ENGELMAMA ![]() | danielle heel veel sterkte met dit verlies. weet dat je altijd mag mailen als je daar nood aan hebt. groetjes engelmama (mama van anou*) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Liam, een nieuw engeltje, op 30/07 geboren

daarna naar de gyn geweest en die schreef mij clomid voor omdat ik toch zo rap mogelijk terug zwanger wou worden nu een jaar later ben ik nog niet zwanger en mijn cyclus duurt wel 45dagen 

Kan begrijpen dat je teleurgesteld bent hoor... als je kinderwens zo groot is en dan maak je zoiets mee 

want zaterdagmorgen moeten we gaan voor een betrekkingsonderzoek. (hij zal dan vaginaal kijken of eitje gesprongen is, of mijn man zijn zwemmertjes goed zwemmen en als ze overleven in mij)
gedaan...we zijn wel 'bezig', maar op het gemakje, het hoeft voor mij deze maand nog niet, en ik verwacht het ook niet, volgens mij is dat nog niet mogelijk ook ni...
wij zijn er niet over te spreken, want hij had al heel lang laten blijken dat hij die zo graag wou... nu hebben wij dus alleen nog maar de papieren fotootjes van onze Liam*.