< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Liam, een nieuw engeltje, op 30/07 geboren

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Liam, een nieuw engeltje, op 30/07 geboren
02/08/2008 @ 15:16
Rachida

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lieve meid,

heel veel sterkte. ik wens jullie ongelooflijk veel moed toe.

veel liefs rachida

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 21:58
Anne-Sophie

Heel veel sterkte,

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 23:53
beauty

Online Status Stuur bericht
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
liefs beauty

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:02
giggles

Heel veel sterkte!

knuffels

mama van Lies en Roos*

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:45
Kirsten

Ook van ons heel veel sterkte gewenst!

Kirsten

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 13:24
Joyce1982

heel veel sterkte gewenst

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 23:21
Latje

Veel sterkte met dit grote verlies!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 08:32
Callie-Cinnie

Heel veel sterkte met dit grote verlies,

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 13:41
ENGELMAMA

danielle heel veel sterkte met dit verlies.

weet dat je altijd mag mailen als je daar nood aan hebt.

groetjes engelmama (mama van anou*)

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 15:47

Online Status Bekijk profiel
Dag lieve mensen,

Bedankt nogmaals voor al jullie berichtjes! Ik heb mijn duveltjes! wat op zich misschien goed nieuws is want dit wil zeggen dat mijn lichaam terug in zijn normale doen is? Een maand na mijn bevalling en iets minder dan drie weken na mijn curettage heb ik mijn duveltjes gekregen. Ik heb er heel veel last van maar ik weet dat het voor een goed doel is dus vind ik het niet zo erg! we zijn na mijn bevalling nog genoeg naar spoed moeten lopen omdat er resten bleven zitten en omdat ik ongerust was :(. Ze hebben gisteren in het ziekenhuis gekeken en nu ik mijn duveltjes heb zijn alle resten en bloedklonters weg!

Voor de engelenmama's, wanneer hadden jullie na de bevalling of na een curettage jullie duveltjes? Ik vind dit eigenlijk bij mij nog redelijk snel gaan, had dit niet verwacht. Ik dacht dat ik op zijn minst nog een maand had moeten wachter erop! Is dit snel of niet?

Bedankt,
Groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 16:31
nathalie1710

hey danielle eerst en voor heel veel sterkte in deze moeilijke periode ik weet wat je doormaakt
mijn maandstonden zijn nog niet op peil ik ben een jaar geleden bevallen en in december had ik ze nog niet daarna naar de gyn geweest en die schreef mij clomid voor omdat ik toch zo rap mogelijk terug zwanger wou worden nu een jaar later ben ik nog niet zwanger en mijn cyclus duurt wel 45dagen dus ik hoop voor jou dat het anders is,,,, en met die clomid ben ik ook al een tijdje gestopt beetje geforceerd vind ik,,, maar ik heb al horen zeggen als je zoiets verschrikkelijk meemaakt je eigen kind verliezen kan het tot een jaar duren vooraleer je helemaal in orde voelt 'bedoel dan fisiek, en mentaal ook een beetje' en dan duurt het waarschijnlijk ook effe voor je zwanger wordt ik wens je allesinds het beste toe en als je wilt praten mag je me gerust een privè bericht sturen

groetjes Nathalie mama van Yaro*

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 00:11
dieke 9Maand Moderator

Hey Danielle

Die cyclus van je ziet er dus inderdaad snel goed uit, lijkt me zo! Ik had opnieuw mijn regels exact 1 maand na de geboorte van Gust. Ik heb wel ook lang kraamvloed gehad, Methergin moeten nemen etc. zodat ik in die maand eigenlijk niet eens meer dan een weekje of zo geen bloedverlies had. Toen moest ik dan aan de pil omdat mijn regels ook overdreven waren (leek wel een bloedbad), toen moest ik weer van de pil af omdat ik opnieuw tussentijds bloedverlies kreeg en nu is het afwachten of het zich normaliseert. Indien niet, zal ik alsnog een curretage moeten (bij alle vorige echo's was nog weefsel te zien, maar niet erg veel, dus het is kantje boordje). Ik kan je zeggen: het is ellende troef. Ik was ergens blij dat ik zo snel mijn regels weer bleek te hebben, maar die blijdschap was snel weg toen ik merkte dat het toch niet allemaal was zoals het moet zijn. Dus hier is het nog afwachten of ik iets van cyclus kan bespeuren.

Liefs!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 12:06

Bedankt allebei!

Nou Nathalie, jij moet toch al even wachten he op een nieuw wondertje Kan begrijpen dat je teleurgesteld bent hoor... als je kinderwens zo groot is en dan maak je zoiets mee . snap ergens ook niet hoe het soms zolang kan duren als je je regels hebt. Ik had vorige keer van de eerste keer prijs , maar nu heb ik ook het gevoel dat het lang gaat duren.Is het niet zo dat als je een lange cyclus hebt dat het moeilijker is om zwanger te worden? Ik weet eigenlijk niet goed wat Clomid is of wat het precies doet. Ik hoop voor jou dat het toch snel komt en zal met je meeduimen bij de volgende ronde ! Normaal zou zouden na mijn regels de bloedingen moeten gestopt zijn, ik ben benieuwd!

Dieke, ik heb ook Metergyl moeten nemen eerst, dan de curettage gehad, want het ging er niet uit, dan bleek dat er nog wat klonters zaten en nu met mijn duveltjes zijn die klonters ook weg. Ik was eerst serieus aan het vloeken toen ze zeiden dat ik een curettage moest ondergaan maar met de pijn die ik had met de metergyl, was het misschien het beste. Nu heb ik mijn duveltjes en die zijn ook wel heel fel, heb ampules gekregen om het wat te minderen, hopelijk helpen ze. Verder zit ik met een blaasontsteking wat de boel natuurlijk niet leuker maakt.Als ze je toch voorstellen om een curettage te laten doen, wees gerust, het zal erna toch veel beter gaan.... bij mij spraken ze erna nog van een tweede curettage met camera, maar die is nu blijkbaar niet meer nodig, de eerste heeft zijn effect duidelijk gehad. de pijn was erna veel minder!
Veel moed Dieke, het is echt niet plezant om na de bevalling van je engeltje nog te moeten afzien(fysiek, want mentaal is dat zoizo!). In het ziekenhuis zeiden ze me telkens : het is wel genoeg geweest voor jou he...
Wel, het is zoizo al teveel als je zoiets meemaakt vindk!

Ik ben het leven wel wat anders gaan bekijken.... geld vindk niet zo belangrijk meer en over details ga ik me niet meer druk maken, ik kan het niet begrijpen als andere mensen het wel doen...

Groetjes
en sterkte aan de lieve engelemama's, ooit zullen we terug het geluk kennen van een baby in de buik! we mogen niet opgeven!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 14:31
ENGELMAMA

hallo engelmama's,

na mei was ik eindelijk blij dat mijn cyclus weer normaal was, maar helaas is het opnieuw fout aan het gaan.

we haaden besloten om tijdens de vakantie eens alles rustig aan te doen en te genieten van onze vakantie.
we hebben genoten en toen ik 1eek overtijd was begonnen we alweer te hopen maar de dag na een negatieve test werden we opneiuw met beide voetjes op de grond gezet.

opniuew van 0 beginnen, weer een cyclus van 40dagen.

vorig jaar na de bevalling van anou hadden we nooit gedacht dat een volgende zwangerschap zo'n strijd zou worden (ja, zo voel ik het aan, het is net alsof we moeten vechten om zwanger te ogen zijn)
van ons anou onmiddellijk zwanger en nu zijn we bijna 1jaar aan het proberen met nog steeds geen resultaat.
je zou van minder moedeloos worden.

ook de reacties van anderen komen steeds harder aan en onze vriendenkring wordt er ook niet groter op (net alsof ze van de aardbol verdwenen zijn)

danielle,
ik heb net zoals jij ook een curetage gehad na bevalling en dan 1maandje de pil genoemn en dan was mijn cyclus opnieuw in orde.

ook wij zijn het leven helemaal anders gaan bekijken, dingen die vroeger voor ons zo belangrijk leken zijn nu echt niet meer 'het' belangrijkste.
ik vind dat we meer proberen te genieten van het leven en relativeren alles gemakkelijker en maken vlugger een besluit en keuzes (dat is eigenlijk het enige positieve aan ons verlies)

ik hoop dat wij heel vlug opnieuw dat wonder mogen voelen in onze buiken, want eenmaal je het hebt gevoeld kan je het moelijk missen.
ofwel ben ik de enige, maar ik mis die stampjes, buitelingen, dikke buik,.......

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 10:25
Anne-Sophie

Hallo,

ik heb mijn duveltjes 44 dagen na de bevalling van Samuel* gehad. Toen een cyclus van 38 dagen en vorige week had ik ze weer.
Nu, mijn cycli varieerden altijd tussen de 30 en 50 dagen, dus voor mij lijkt dit niet echt abnormaal.

Groetjes,
Anne-Sophie

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 10:44
dieke 9Maand Moderator

Hey meiden

Danielle: ik hoop echt dat het nu lichamelijk alleen maar goed mag gaan voor je!

Engelmama: wij zijn er nog steeds niet uit of er hier wel een vierde kindje komt. Ik wil wel, mijn man niet. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Ben bang dat als we ooit toch zouden besluiten er voor te gaan, het ook bij ons lang zal duren. Geef de moed niet op he! Jullie zijn dan toch ten minste al zover dat jullie samen voor hetzelfde gaan. Hier is dat nog allesbehalve aan de orde. Succes! Ik duim heel hard met jullie mee!

Anne-Sophie meid: voor jou hoop ik ook op snel goed nieuws!

Alle engelmama's verdienen het gewoon dubbel en dik!

[Laatst gewijzigd door dieke - 08/09/2008 @ 10:44] - Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 19:37
ENGELMAMA

hallo,

deze morgen naar gyné geweest en alles was opnieuw normaal.
daarmee wil ik bedoelen dat ik een cyclus zal hebben van +/- 32dagen.
dat is toch al veel beter dan eentje van 41dagen

ik had een mooi eitje rechts zitten dat nog een beetje moet groeien.

ik heb wel huiswerk meegekregen, morgenavond wordt klusavond want zaterdagmorgen moeten we gaan voor een betrekkingsonderzoek. (hij zal dan vaginaal kijken of eitje gesprongen is, of mijn man zijn zwemmertjes goed zwemmen en als ze overleven in mij)

hij zal dan ook wat meer uitleg geven over clomid. ik heb mijn voorschrift al maar mag zelf kiezen of ik het wil nemen of niet.

het is clomid 0.5 dat ik moet nemen van dag 3 tot dag 7.

dus alles is opnieuw okidoki en zal die lange cyclus te wijten zijn geweest aan de stress rond de bevalling van mijn schoonzus.

ik voel me dus nu 100% goed in mijn vel.

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 16:09

super !
Wel, terug met goeie moed beginnen dan he
Ik hoop dat het snel voor je komt, hoor!
Hier zijn al dik twee weken mijn gedaan...we zijn wel 'bezig', maar op het gemakje, het hoeft voor mij deze maand nog niet, en ik verwacht het ook niet, volgens mij is dat nog niet mogelijk ook ni...
6 oktober terug op controle bij prof Decatte om te zien of alles ok is... hopelijk kunnen we dan toch goed verder gaan... Het is nog steeds moeilijk te geloven wat er allemaal is gebeurd.

En mijn man was al heel lang aan het zagen aan het ziekenhuis (vanaf de bevalling al) om *Liam zijn fotootjes op USB te krijgen, en toen hij overlaatst belde, bleek dat die allemaal gewist waren!!! nieuw beleid van het ziekenhuis... wij zijn er niet over te spreken, want hij had al heel lang laten blijken dat hij die zo graag wou... nu hebben wij dus alleen nog maar de papieren fotootjes van onze Liam*.hopelijk kunnen we die nog lang houden...

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 16:22
Anne-Sophie

Danielle,

dat is toch niet mogelijk van die foto's ! Ik krijg er gewoon de rillingen van !!!!!!!
Wat voor respect hebben ziekenhuizen eigenlijk voor ons engelouders ????

Nu kan je wel je foto's inscannen of laten inscannen, dan heb je ze tenminste toch op pc en kan je ze opnieuw afdrukken.

Echt erg vind ik dit.

Anne-Sophie
(ik heb 2 en een halve maand moeten zagen eer ik eindelijk mijn foto's kreeg. Ons huisarts heeft er zelf om moeten vragen omdat die verpleegster in het ziekenhuis ons steeds met een kluitje in het riet stuurde)

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 18:38
ENGELMAMA

joepi alles is okidoki met de zwemmertjes.

het was eigenlijk best wel leuk om die zwemmertjes onder de microscoop te zien.

het onderzoek viel heel goed mee, enkel het afnemen van het staal (vaginaal met spuitje opzuigen) was niet zo aangenaam.

het staat nu ook voor 100% vast dat ik toch geen clomid zal nemen (het was trouwens een voorschrift voor clomid 50)
ook gyné, heeft ons dat duidelijk gemaakt dat het niet zo'n goeie optie zou zijn.

ik mag het nemen maar vanaf de gyné ziet dat ik meerdere goeie eitjes heb mogen we niet zwanger worden, alléé dat mogen we wel, maar dan moeten we ook de eventuele gevolgen aanvaarden.
te hoog risico op complicaties en sterftecijfer en nog een miskraam/doodgeboorte hoef ik echt niet nog eens mee te maken.

ik heb dus liever iedere maand te klussen dan dat ik plots een verbod krijg.

mijn eitje staat op springen dus moeten we nog een paar avondjes klussen.
morgen mijn ventje zijn verjaardag, hij zal dus zelf voor een cadeautje kunnen zorgen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]