< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 2006-Club » Groot bed of doorgroeibed

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 2006-Club
Groot bed of doorgroeibed
25/07/2008 @ 12:05
mama

Wat zijn jullie ervaringen met een groot bed of een doorgroeibed (voor- en nadelen)? We weten niet goed waarvoor we moeten kiezen. Waar hebben jullie het bed gekocht (regio Kempen)?
Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 13:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,
Wij hebben voor onze dochter een bedje in Ikea gekocht het hoofd en voet einde staan nu nog naar boven geklikt zodat het nog niet overdreven lang is maar wek groter kan gemaakt worden indien nodig maar ze is 2 nu en is dol op haar grote meisjesbed.Zij slaap sinds haar18 maand in dit bed daar we toen zijn begonnen met het herinrichten van de dames hun kamers.
We zijn er zelf ook tevreden over hoor wij vonden een 1 persoonsbed nogal groot voor zo een kleine dreumus het babybedje dat we hebben daar kan een 1 persoonsbed van gemaakt worden .
Groetjes en succes met de zoektocht

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 18:16

Onze Floris sliep met 15 maanden ook al in een doorgroeibed van Ikea.
Ik vind het een uitvinding! Bij het hoofd- en voeteneinde zitten kussens en aangezien kinderen vaak met hun hoofd bij het einde liggen is dit een uitkomst. Ook kun je steuntjes kopen voor aan de zijkant zodat ze niet uit bed vallen.
Het is inderdaad in 3 delen dit bed. Hoofd- en voeteneind omhoog, 1 zijde omlaag of geheel plat (dan is het bed geloof ik zo'n 2 meter lang).

Klein nadeel: bed heeft een speciale maat waardoor je gebonden bent aan de Ikea als je hoeslakens wilt kopen (bed is breder dan een gemiddeld juniorbed).

Nadeel van elk willekeurig juniorbed: een eenpersoonsdeken is echt te groot waardoor je juniormaten moet nemen. Overtrekken zijn behoorlijk prijzig (ledikantovertrekken zijn net wat te klein).

Succes met zoeken!!

ps: TIP: betrek je kind erbij als je nieuwe meubelen gaat kopen. Dit vond Floris helemaal te gek en is heel trots op zijn grote jongens bed!

[Laatst gewijzigd door Miriamis - 04/08/2008 @ 21:43] - Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 11:17
Lies

Online Status Stuur bericht
Onze Robin slaapt sinds deze week in een gewoon eenpersoonsbed. Het staat al naast zijn kleine bedje sinds maart, met een mooie Bumba-overtrek, maar we hebben hem nooit verplicht van erin te gaan liggen. Hij wou 'ineens' wel: 'mama, ik ga in het grote bed slapen'. En na een paar dagen hebben we het kleine bedje aan zijn broertje gegeven, en we hebben een matrasje aan de rand van het eenpersoonsbed liggen - voor als hij er uit valt!

groetjes
lies

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 20:09

myn faithje ligt sinds een paar maanden in een junior ikea bed, deze bedden hebben een zijpaneel dat ze er niet zo makkelijk uitvallen, voordelen van een junior bed is dat je er zelf niet uithoeft als ze midden in de nacht mamma roepen maar faithje kruipt er zelf uit en komt naar ons toe trippelen (wij hebben nachtlampje in haar en onze kamer zodat ze niet fout loopt) ze tikt me aan en ik hijs haar dan op bed hihi.

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 17:02
ikke79

Senna ligt sinds 3 weken in een peuterbed. Het is een auto bed van Little Tikes. Er zit niets van een rand ofzo omheen. Hij is er ook nog niet uitgevalen. Hij vind het helemaal geweldig en wil hem graag laten zien.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 14:55
Mirjam

Hey

Blijven jullie kindjes allemaal mooi op z'n plaats liggen?
Hier hebben we een juniorbedje waar nu nog spijlen aan hangen, maar en kan een gewone kant ook in. Maar als hij 's morgens wakker word ligt hij altijd dwars in bed dus ik durf z'n bedje nog niet goed ombouwen. Maar hij heeft nog alle tijd he.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]