[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 12:24 Jessy | Lieve Ikke, Wat vreselijk dat een mens zoveel verdriet heeft. Het leven kan soms heel erg oneerlijk zijn zoals voor jou, 2 kindjes verliezen, hoeveel kan een mens verdragen. Neem tijd om verdrietig te zijn en lig niet wakker van wat anderen van jou misschien verwachten. Niemand kan zeggen of beslissen wat jij wel of niet mag voelen. En wat "klagen" betreft, meid jij klaagt niet...jij hebt immens veel verdriet, wat ook heel erg normaal is...zoals ik al zei wat moet een mens soms toch allemaal meemaken ![]() Je kan hier bij ons altijd terecht om gewoon de dingen van je af te schrijven...en ik hoop dat je daar ergens ook troost in kan vinden, dat het je helpt om je verdriet te dragen, om moed te houden...maar neem de tijd om verdrietig te zijn... Ook al zijn de kindjes niet lichamelijk aanwezig, ze leven voort in je hart. Ze zijn net als je 2ling dochters, jouw kindjes, de broertjes van je meiden. Dat zal altijd zo blijven. Ik hoop voor je dat de resultaten van het onderzoek positief zullen zijn en dat er jullie toch nog een gezond kindje kunnen krijgen, maar zoals hiervoor al gezegd, zelf met een slecht resultaat mag je dan de moed niet laten zakken...wat uiteraard makkelijk gezegd is natuurlijk, dat besef ik wel. Maar toch... Heel veel sterkte, wij denken aan jullie. Lieve knuffel xxxx |
[Reageer]

2 x verlies op 5maanden tijd

aan.
.