< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » Hoe laat gaan jullie baby's slapen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
Hoe laat gaan jullie baby's slapen?
11/07/2008 @ 15:05
Nathje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ach ja, ik was nog iets vergeten zeggen. Omdat Mathis nu geen nachtvoeding meer vraagt, zitten we nu op slechts 4 voedingen. K&G zegt dat dit niet genoeg voor een 3-maandertje... Maar ik dacht dat er toch al verschillende aprilkindjes op 4 voedingen zitten, of ben ik mis? We geven nu wel 4 keer 195/6,5.

Groetjes,

Nathalie

[Laatst gewijzigd door Nathje - 11/07/2008 @ 15:05] - Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 08:48
Melissa

Ik heb ook de babycook, had ik direct op mijn lijst gezet op aanraden van mijn mama.
Zij heeft dat ook gebruikt bij mijn zusjes (is wel al 10 jaar geleden)

Nathalie, hier zitten we op 5 soms 6 voedingen..
2 keer BV ( dat kan je niet meten ) en 3 keer een flesje van 210/7 (soms een 4 de van 180/6)
Zolang je mannetje goed aankomt is dat geen probleem denk ik..
Regeltjes maken is makkelijk maar tenslotte is ieder kind uniek en hoef je niet teveel in te zitten met hun "adviezen" zolang Mathis een blije baby is!

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 12:34
Baukje

Online Status Bekijk profiel
Ook hier zitten we nu op 4 voedingen. De laatste twee weken drinkt hij heel slecht. Maak flessen van 150 cc water en drinkt bijna nooit de fles leeg. De avond fles 220 cc met nutrix drinkt hij vaak wel leeg gelukkig.Gister naar de dokter geweest omdat hij uitslag had op zijn gezicht en hij verkouden was. Hij heeft eczeem en ook weer babyacne en zijn keel was behoorlijk rood dus daarom waarschijnlijk dat hij niet genoeg drinkt. Hoop dat het snel beter word.

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:55
lisa

Online Status Stuur bericht
Ik geef 4 flessen van 210ml + 7 schepjes = 240 ml en die drinkt ze volledig leeg. Ze slaapt van 21-8u of langer en ik kan haar dus geen 5 flessen geven. Ik zou niet weten wanneer ik die moet geven.

Gisterenavond had ze met haar fles van 240ml niet genoeg en heb ik nog 100 ml moeten bijgeven. Hoog tijd om met fruitpap te beginnen zeker? Ik krijg vanavond bezoek van kind en gezin voor de uitleg ervan.

Anna is groot dus normaal dat ze grotere flessen drinkt denk ik.

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 17:37
Iris

Online Status Bekijk profiel
Vraagje; hoeveel en hoelang slapen jullie kindjes nog overdag?
Lena gaat na elke voeding weer slapen voor ongeveer twee uurtjes; is dus volgens mij best veel.

Groetjes
Iris

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 18:00
Anneke

marie is na elke voeding ongeveer een uurtje wahkker en slaapt dan weer 2-3 uurtjes

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:23
Lyne

Lise-Lotte heeft ook maar 4 maaltijden meer. De laatste heeft ze zelfs rond 19uur (behoorlijk vroeg hé) maar ze trekt toch haar nacht door...

Ze drinkt nog 3 x BV (wel afgekolfd + verdikt want ze geeft zoveel weer) en 1 x FV: sojamelk (want enorm veel slijmpjes van gewone poedermelk: allergische reactie...en dat nog maar van 1 flesje!)

Ze braakt wel regelmatig savonds eens een flesje uit (door mondje en neusje... dan is ze kleddernat) heel vervelend, durf dan amper nr het toilet gaan, ... zijn er nog die zo af en toe eens braken...
Kinderarts zegt dat er geen probl. is zolang ze bijkomt...

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:25
Lies

Arnout heeft de neiging van tussen de voeding mini-tukjes te doen, van max 45min. Tussen de voeding van 12-16 slaapt hij echter continu .. dan is het rustig in huis! Vind ik wel comfortabel hoor, doe 's morgens mijn boodschappen, hij kijkt dan rustig rond of doet zijn oogjes heel eventjes toe.
En hij gaat de laatste week eigenlijk vast slapen om 18:30-19, boven in zijn bedje, bij zijn broer. We halen hem eruit voor een voeding om 22, met de hoop dat hij dan niet meer komt om 3-4 (is nog niet gelukt, maar we houden nog even vol!)
Ah, en hij slaapt gemiddeld tot 7 de volgende morgen, dat is een uur langer dan zijn broer deed: oeff. Die zijn we nu maar aan het trainen van ook langer te slapen .

groetjes
Lies

[Laatst gewijzigd door Lies - 14/07/2008 @ 21:26] - Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 12:15

Hier zijn de slaapjes erg kort max een half uurtje tot een uurtje na elke maaltijd en hup ogen open en actie,brabbelen tegen mobiel,met beentjes stampen luidop lachen,...
'S avonds krijgt ze haar fles tussen 20u en 22u hangt er wat vanaf hoe de dag verloopt en gaat naar bed rond 23 u speelt dan nog een uur in bed en rond 24u ligt ze in dromenland en klokslag 04 uur is juffer weer wakker niet van honger want een flesje hoeft ze niet rond 5 uur slaapt ze terug in en dan om 7 uur groot alarm want dan heeft ze wel honger.
In ritme heeft ze duidelijk nog geen zin.(mama en papa weer wel maar we zullen nog even geduld moeten hebben)Haar reflux is ook nog geen haar beter de melk komt er lang neus en mond uit en dan slaagt ze zo in paniek.Maar zolang ze goed bijkomt hoeven we ons geen zorgen te maken volgen de KA,maar volgens mijn gevoel kan het toch ni zo gezond zijn als die melk steeds naar boven komt.
Groetjes

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 12:19

Ach ja en Margo eet ook maar 4 keer per dag meer hoor
's morgens flesje van 180 water en 6 schepjes
's middagsgroentenpap en water om te drinken
's namiddags fruitpap en water om te drinken
's avonds weer een fles

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina