< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » kinderopvang

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/07/2008 @ 21:34
Iris

Online Status Bekijk profiel
Ja, ja, ben net thuis gekomen van m'n werk.
Jeetje wat is dat vreemd zeg om Lena thuis te laten bij mijn ouders. Ik heb de hele dag aan haar moeten denken. Aan de andere kant wel weer lekker om eens met iets heel anders bezig te zijn.
Ook Lena is een voorbeeldige baby geweest; heeft ook het grootste deel van de dag liggen slapen (inderdaad het weer denk ik; het zit in de lucht).
Nu weer even twee daagjes vrij en dan mag ik donderdag, zaterdag en zondag weer. De kop is er weer af zoals ze dat in Nederland (en misschien ook wel in Belgie) zeggen.
Groetjes
Iris

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:18
April

Online Status Stuur bericht
gelukkig ben ik niet de enige!! Ik ga as maandag weer voor het eerst werken, heb er wel zin in, eindelijk weer je eigen ding zeg maar. Maar aan de andere kant (die overheerst nu beetje, eerlijk gezegd) zie ik er erg tegenop om haar weg te brengen.. Heb al die tijd echt bijna in mijn eentje voor haar gezorgd en nu.. Gister was ze 'wennen' op de kinderopvang, wat een ellende om weg te gaan. Dan kijkt ze je echt zo aan.. Maar ik heb niet gehuild, en het ging redelijk snel om die vier uurtjes. Morgen gaat ze 6 uurtjes en ja, dan gaat het volgende week echt beginnen..

Zal in begin echt nog 4 dgn moeten werken, straks wordt dat 3 dagen in het land en 1 dag thuis, maar na al die tijd thuis moet ik toch echt even weer er in komen en daarvoor moet ik uit huis. Mijn moeder neemt in het begin 2 dgn voor haar rekening, later 1 en ze gaat 2 dgn naar de opvang.. Ben ook beetje bang dat ik het erg druk krijg op werk ivm al die tijd dat dingen zijn blijven liggen in mijn afwezigheid maar heb daar (in tegenstelling tot voorheen) helemaal geen zin in. Lijkt wel of al mijn ambities en werklust zijn verdwenen.. wil alleen nog maar goede moeder zijn

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 18:02
Lies

Ja, ik ben drie dagen weer bezig ... loop alweer het plafond op en wil dus gewoon ... weer thuis zijn. Hahaha.

groetjes
lies

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 21:09
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik herinner me nog dat toeni k terug ging werken ik niets kon afwerken zoals voordien, k was er gewoon niet bij met mijn hoofd na de geboorte van Arthur!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 17:58
April

Nou, dinsdag ging het wennen op de opvang goed, vandaag niet.. Niet met haar, die heeft een heerlijk vermoeiend ochtendje gehad, nee het ging niet goed met mama!! Kreeg vanochtend toen ik haar zag slapen ineens zo'n huilbui.. Nog nasnotterend naar de opvang, en daar begon ik weer beetje.. Gelukkig stond er bij de deur een doos tissues, weet nu waar die voor zijn

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 21:59
Hilde

Ja April, 't is in 't begin niet prettig he om ze achter te laten... Maar het betert wel (dat was bij mij toch zo toen onze eerste dochter naar de creche begon te gaan) als je merkt dat ze het daar naar hun zin hebben.

Groetjes,
Hilde

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 09:30
Kirsten

Dag dames,

Ik kan mij inbeelden dat het niet makkelijk is om jullie kleintjes achter te laten. Ik weet uit ervaring dat de mama's het vee moeilijker hebben dan de kindjes hoor. Ik ben zelf onthaalmoeder en de kindjes wennen enorm snel. Ik ben gestart met deze "job" omdat ik zelf mijn kindjes niet wou achterlaten en ik toch iets in deze richting zocht. Ideaal dus voor mezelf!

Ik ben op 1/7 terug gestart en ben ook blij dat ik terug bezig ben; al is het maar om de regelmaat en structuur voor mijn gezinnetje. Vandaag maar 2 kindjes hier die net hun dutje aan het doen zijn en ik heb net de patatjes geschild en ga zodadelijk aan de middag beginnen.

Groetjes en aan iedereen een prettige werkdag!
Kirsten

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 10:09
Iris

April beetje laat misschien maar heel veel succes tijdens je eerste werkdag!!!!!! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is!
Groetjes
Iris

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 18:27
April

@Iris, heb het overleefd hoor!! Gister heb ik er al naar mijn ouders gebracht zodat ik vandaag even rustig kon beginnen. Wel moeilijk maar bij mijn ouders breng ik haar makkelijker dan bij de opvang. Vandaag wel gekke werkdag, moet er echt weer helemaal inkomen, is net alsof ik nieuw ben.. Kon ook niet wachten tot ik ons prinsesje weer kon halen Helaas was ze erg moe en ligt ze nu al weer te slapen.. Gelukkig hebben we vanavond het badje nog

Morgen gaat ze voor het eerst dan een hele dag naar de opvang, woensdag naar mijn ouders en donderdag weer opvang. Helaas kan ik nu nog niet 1 dag thuis werken dus gewoon 4 dagen op lokatie. Neem tot einde van jaar steeds 1 dag vrij maar vind het wel fijn als ik haar straks wel weer vier dagen in de week bij me heb hoor

zo, even op de bank liggen, ben er eigenlijk best moe van (ongeschikt!! )

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:07
Iris

Vanochtend Lena voor de eerste keer naar de oppas gebracht en ik moet zeggen dat het me zwaar valt. Ik kon me redelijk groot houden, maar toen we buiten stapten bij haar en Lena daar zo achter lieten, moest ik meteen huilen. Ik had niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben, ook omdat ik er zo naar uitkeek om weer te gaan werken. Hopelijk gaat het vanmiddag wat beter, ik moet werken van 13.00u tot 23.00u dus ik hoop dat ik er niet zoveel mee bezig zal zijn. Mijn man is thuis vandaag, dus mocht er iets zijn, dan kan hij er meteen naartoe. Klinkt misschien raar maar dat geeft een beetje rust. Ik hoop zo dat Lena snel gewend is, want ze keek met zulke grote ogen rond toen ik haar daar op bed legde. Dit is volgens mij de tweede mijlpaal in het loslaten van je kindje..... Ik hoop dat ik mijn kleine meisje weer snel vast kan houden.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:09
Iris

Ik zat me trouwens ook net te bedenken dat ik rond deze tijd altijd Lena aan het voeden ben......... Ik heb ook ineens heel veel tijd; mijn huis is weer brandschoon (poetsen leidt af hè)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]