< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ik kan mijn emoties/gevoelens met niemand delen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
ik kan mijn emoties/gevoelens met niemand delen
05/11/2008 @ 10:26

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Pinkie

Maar wat balen zeg daar bij jouw, ziekjes en ongi geworden
...ook allemaal ineen..

Oh dat wist ik niet, dus als je test positief is op dag 12 dan
heb je op dag 13 je eisprong...aha, dus je moet dus klussen 1 dag voor de eisprong dan ben je dus het meest vruchtbaar?

Ja die droger ik ben er zooo blij mee!
Die staat hier nu overuren te draaien, wat geweldig
scheelt veel werk...

Heb nu lekker vrij vandaag dus beetje was doen en verder
lekker niks! Hmmm heerlijk, tis wel lekker als de kids naar school gaan, van die kant bekeken is iets meer tijd tussen de kids ook wel heel lekker heb je meer tijd voor die andere..

Ja zeker leuk nu nog 1 kindje van mijn nieuwe partner..
ik had dit nog niet meteen vermeld op het forum tis gelijk zo'n stempel he. Maar mijn kids zijn net zo goed van hem al is die niet de biologische. En jouw ouders ook gescheiden...pff dat is niet mis nee, was je toen nog jong.
Die van mijn man ook en de mijne zijn nog bij elkaar.
Alleen wel een nadeel is dat ik weet dat mijn ex en ik kids konden krijgen en met deze man weet ik dat nog niet, dus dat is dan wel nog afwachten..

Dikke knuffel voor jouwSacha

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 10:28

Hey Pinkie
Die banners kloppen dan niet helemaal he,
alleen als ik de banner op 25 dagen zet dan zit de 12e dag op
de meest vruchtbare dag...en dat klopt dan ook..
houd het zo maar anders weet ik niet hoe de cylcus loopt.
Dus moet dan op het eind wel een slag om de arm houden..

Xxxx

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 16:11
Pinkie

Online Status Bekijk profiel
Hoi Sacha,

Lekker een dagje vrij he.
Had net even een uurtje geslapen en ben nu weer zo beroerd als wat. Dikke keel als ik weet niet wat en koud/warm, tintelingen, alles doet zeer.

Had je eergisteren de positieve testen? Of die dag ervoor?
Volgens mij had ik al eens verteld van de positieve test en dan een dag erna de eisprong, althans, tussen 12-36 uur komt ie dan.
Toen zei je namelijk ook dat je een dag later ongie werd, maar klopte het wel.
Je kan het beste klussen als de test positief is, of ook de dag ervoor.

M'n ouders gingen scheiden toen ik een jaar of 7/8 was. Maar inmiddels is m'n vader bijna 5 jaar geleden overleden.
Heb wel last gehad van de scheiding en m'n verleden. Hield er naderhand een eetstoornis en depressiviteit aan over.

Is dan nog even afwachten hoe snel je nu zwanger wordt he.
Weet nog dat de arts waar ik die echo had laten maken een maand geleden zei dat alles positief was, m'n leeftijd, zelfde partner, al eens zwanger geweest.
Denk maar zo: zijn zaadjes moeten zich nog even bewijzen
Zien je kids hun vader vaak?

Tot snel!
Liefs

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 09:38
Essie

Online Status
Hallo Allemaal weer,
Was een tijdje niet geweest,maar alles nog steeds OK, ook al merk ik er (nog) weinig van, maar mag me dan toch gelukkig prijzen ermee.
Ben wel totaal zo'n 6kg bijgekomen, probeer nu toch niet echt voor 2 te eten want dat is niet nodig zeggen ze, maar soms zo'n trek in alles en nog wat. Maar ja, het moet er ook ooit weer af he...
Onze combitest was geslaagd; kans van 1 op 4.500, het blijft een kans berekening maar ons gemoed is gerust.
10 dec 20,5 week, dan weer echo, ben benieuwd want ik wil het wel weer zien,voel namelijk verder nog geen beweging ofzo, maar dat komt nog!?
Groetjes!

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 23:35

Hallo

Wat leuk ja Essie, zo heerlijk zwanger..en alles goed.
Die bewegingen kunnen bij een eerste kindje zoiezo al later zijn.
Maar het zijn ook nog maar plopjes in de buik die je gaat voelen. Kleine belletjes, borreltjes heel miniem. Volgens mij was het bij mijn eerste ook pas met 19 weken en dat is ook nog heel normaal.

En Pinkie wat akelig dat je ook nog zo hevig ongi bent
ik denk nu al weer wat minder of niet?

Hier heel druk, verhuist dus, verjaardagen 2.
En we zijn dus nog in onderhandeling over ons huis.
179000 vraagprijs, zei 164000 dus geboden. Wij 175000 terug.
Toen vandaag die mensen 166000. Maar wij houden het toch wel op die 174000 denk ik wel. We hebben immers ook geen haast.
Morgen weer een huisje kijken om 1630 altijd leuk!

Oja en de kids gaan 3 weekenden in de maand naar hun vader.
De jongste wil niet altijd mee en blijft dan soms maar 1 nachtje.
Daarin is het heel flexibel...de oudste vindt het altijd goed bij haar papa. Ook door de week komt hij ze wel eens ophalen..
In principe is hij hun vader en heeft al het recht om ten allen tijden de kids te mogen zien. We hebben nog een goede band..
dus altijd goed..en dat is heel fijn.

Ga eens zo slapen
Xxxxx

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 10/11/2008 @ 23:38] - Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 08:53

Hey Pinkie

Ben jij der nog?

Ik ben Zwanger!
Ik had gisteren een test gedaan en daar kwam een fijn lijntje op
en toen vandaag nog een en toen was die lijn wel te zien.

Had het een paar dagen geleden niet eens meer verwacht.

Ben echt heel blij..
en na mij kom jij...

Knuf Sacha

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 16:38
Pinkie

Hoi Sacha,

Zo hé, wat een geluk, gefeliciteerd meid!
En je huis verkocht, dubbel geluk voor jullie!
Hoe voel je je verder?

Ik zit weer in de klusperiode. Morgen beginnen met ovutesten.
Verder even wat minder, kreeg gister het geboortekaartje van een soort vriendin van me, die was zwanger toen wij ook al bezig waren. Toen dacht ik nog dat ik tijd genoeg had om ook zwanger te worden voor ze zou bevallen...helaas dus.
M'n mannetje vond het ook pijn doen.
Verder wil m'n zus gaan scheiden na 4 maanden huwelijk (in juni getrouwd).

xxx Pinkie

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 16:40
Pinkie

Zat even je profiel met symptomen te kijken en denk meteen 'dat wil ik ook!' haha.

xxx

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 16:49

Oh Pinkie

ik gun het jouw ook heel erg
wie weet zijn we over 2 weken samen zwanger.
Wij hadden 4 dagen geen sex gehad en op de vruchtbaarste dag gesext en voila raak dus.
Dus toch sperma beter als je wat dagen er tussen laat?

Tjee je zus wil gaan scheiden en een geboortekaartje van je vriendin.
Komt zo hard aan als je zo graag wil he.

Hoop echt dat jij over 2 weken ook goed nieuws hebt

Verdorie mijn mannetje is vandaag werken en gisteren had ik hem
wel al verteld van die test die vaag was, hij was al blij maar toch afwachtend op een wat duidelijker test. En nu is hij kei laat en heeft de gsm vergeten. Ik heb een kaartje gekocht met voetjes erop
en gefeliciteerd je wordt papa..
Zit hier al de hele dag te wachten.

Had ik net heerlijk gedoucht en toen ik klaar was keek ik naar de vloer, die was wel erg nat.(we hebben douche boven bad)
Dus eruit en opdweilen. Kom ik op de gang ook helemaal nat, laminaat..
shit ook opdweilen. Denk ik klaar te zijn Amy's kamer een laag water van een halve centimeter. Shit dat ook opgeruimd..hehe
ga ik naar beneden daar onder de houten vloer en trap ook al nat was van de trap gedrupd. Dus een lekkage onder het bad waarschijnlijk..
of tenminste we hebben zo'n stom bad die fout gemaakt is toen.
Die heeft toen dat bad daar neergezet en de wastafel is toen weggehaald..maar die sukkel had die afvoer van de wastafel er natuurlijk afgehaald en dat gat niet gedicht.
Dus als het nu verstopt zit het bad dan komt dat water er aan de andere kant er weer uit door die andere afvoer.
Dit blijft onder het bad staan en als het teveel wordt kom het door het houten plankje dan..
Men de vloer ging nog net die laminaatvloer..
Fijn....

Knuf Sacha

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 15/11/2008 @ 16:56] - Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 13:36
Pinkie

Hoi Sacha,

Vind het echt leuk voor je dat je zwanger bent!
Ik hoop ook echt zó dat het bij ons nu ook gaat lukken.
Vandaag eerste ovutestje, negatief. Vergeleken met vorige maand, toen had ik dezelfde lichte streep als dag 13. Nu op dag 12. Dus ik verwacht m'n ei een dag later, op woensdag, cyclus van 29 dagen dan, 4 december NOD.
Wil het ook anders doen met klussen nou. Gister geklusd en wilde dan morgen weer, maar door die lichte test nu wachten we maar tot dinsdag denk ik, is beter. Ben alleen bang dat ie dan positief is als we niet kunnen klussen ofzo.
Had jij 's ochtends of 's avonds een positieve test? En toen 's avonds geklust?

Nou lekker is dat met die lekkage zeg! Maar goed dat jullie weg gaan. Weten de kopers het wel?

En hoe reageerde je mannetje?
Geniet maar lekker!

Liefs, Pinkie

[Laatst gewijzigd door Pinkie - 16/11/2008 @ 13:37] - Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 21:16

Hey Pinkie

Goed dat je ei er weer aan zit te komen!
Dan zijn we maar 2 weekjes van elkaar verwijderd..
deze maand gaat het goed komen bij jullie

Ik had die test dus op de 12e dag 3 keer gedaan,
alledrie de keren op die dag positief, maar sávonds was
die het allersterkst. En wanneer hadden we toen geklust..
Ik geloof toen smiddags omdat mannetje toen avonddienst had gehad.
Ja bij ons is dat ook altijd zo dat we net een gaatje (figuurlijk)
moeten zoeken om te kunnen klussen ivm drukte werk enzo.

Wel is het frapant dat ik 3 maanden volgens mij een rechts ei had gehad en niet zwanger en deze maand een links ei..
tenminste dat ik hem dan voel aan de linkerkant.

Die lekkage volledig weer opgelost vandaag, geplaar op vrije zondag.
Ik ben maar ver uit de buurt gebleven want mannetje zat te werken met die gootsteenonstopper en chloor..bleh niet goed natuurlijk

Ik ben wel doodmoe en al behoorlijk misselijk zo met tijden.
kan er niet onderuit dat ik zwanger ben. Maar ik klaag niet hoor!
Krampjes in de buik met tijden dat is minder maar veel zwangeren hebben dat dus niet ongerustwekkend. Maar ben nu al zo moe dat ik zo weer naar bed ga en vanmiddag had ik ook al geslapen en chagi..
Morgen snel bellen voor die echo afspraak.. ik hoop dat we snel terecht kunnen.
Mannetje vond het heel lief dat briefje, hij zei nu wachten op bewijs van de echo, wil nog maar niet te hard van stapel lopen.
Ik zei al weet je hoe groot prutske nu is 1mm..
Hij heh nog maar zo klein. en ik zei over 2 weken gaat het hardje kloppen al. Vond die wel ongelooflijk nog maar 1mm en dan een hartje..
Ja wonder wonder..

Ik ga echt mega voor je duimen, en ik zou wel aanraden om toch 2 dagen over te slaan en dan op de vruchtbaarste dag te klussen..dan
is de hoeveelheid sperma toch meer dan iedere dag of om de dag.
Ik had dus maandag vruchtbaarste dag en we hadden vrijdags de laatste keer gedaan, en na die maandag weer de vrijdag, dus makkelijk zat dat die maandag dus raak was, dus 2 dagen ertussen onthouding..

Succes en stuur ze de goede kant op!!!
Hoop het ook zo voor jouw, en superleuk dat je het zo leuk vindt voor mij!

Xxx

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 20:06
Pinkie

Hoi Sacha,

Jippie, m'n ovutest was net positief (net iets donkerder als controlestreep). Wat denk jij, gewoon vanavond klussen he? Vorige maand had ik 's ochtends weer een negatieve. En dan kunnen we morgenavond pas laat weer aan de klus, zullen we net te laat zijn.
Denk zelf aan vanavond en morgenavond. Gister toch een dagje rust gehad, dus dan zijn de zaadjes altijd nog beter als vorige maand 4 dagen achter elkaar (door die arts die zei dat m'n ei al eerder ging springen).

Lastig die kwaaltjes he. Ik zit er nu om te springen, maar als ik ze heb zal ik ook wel weer zitten piepen, haha.

Heb je al een echo afspraak kunnen maken? Bedoel je daarmee de verloskundige?

Liefs, Pinkie

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 00:26

Sorry late reactie nu erg druk met huizen.
Ja echo afspraak bij gyneacoloog gekregen voor volgende week 5 weken!
Das fijn ietsje te vroeg en daarna met 7 weken.

Maar misselijk, moe en warm maar ik mag niet klagen nee, want dan zit het tenminste goed! Hoop dat jij over 2 weken ze ook krijgt

En zeker dus klussen! Goed dat je er een dag tussen hebt gelaten, dat is volgens mij toch wel wat beter voor de kwaliteit.
Duim zoooo voor jouw deze maand..
Wil met je klagen over kwaaltjes hihi

Ik mag zo vroeg bij de gynea omdat ik al 2 keer ooit eerder een miskraam heb gehad en ik een zenuwpees ben en die gyneacoloog een schat van een mens is!!

Nu aftellen voor jouw!

Xxx Sas

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:16
Pinkie

Hoi Sacha,
Fijn dat je zo snel bij de gyn kan komen.
Ik heb straks ook het voordeel met veel echo's op m'n werk.

Heb m'n ei gister of eergister gehad. Had 2 positieve testen maandagavond en dinsdagochtend. En gister ging m'n temp al iets omhoog (vandaag helemaal hoger), dus dan kan je het ook niet helemaal zien.

Bij hoeveel weken had je die miskramen gehad?
En weten sommige mensen het al? Bij hoeveel weken ga je het verder vertellen?

Ik zit weer in die rottige weken, ben alweer zo bang voor de vroege voortekenen die ik elke maand heb, zal over een weekje alweer zijn.

xxx Pinkie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:47

Hoi Pinkie

Ja jij hebt dan ook geluk dat je op je werk vaak kan komen voor een echo, vooral die eerste weken is dat erg spannend.
Ik had toen met 6 weken de eerste keer zwanger een slechte echo, 2 vruchtzakjes (2-ling?)zonder hartslag..
maar die gyneacoloog liet met toen tot de 10 week wachten voor
een 2e echo en toen was het dus mis en moest ik gecurreteerd worden.
De derde keer zwanger met 8 weken een mk maar toen had ik ook nog geen echo gehad.
Dus ben er nu het liefst zo snel mogelijk bij want als er een hartje klopt dan is er vaak wel een grote kans dat het dan goed loopt.
Die eerste keer zwanger kreeg ik op den duur ook zo'n buikpijn dat ze dachten aan een BBZ maar dat was niet het geval toen gelukkig.

Maar ik wil niet teveel aan miskramen denken heb er nu hoop
in dat alles goed komt..ga niet uit van dat gezenuw..
dat heb ik altijd gedaan zenuw leiden en nu niet.

Oeh ja wat je zegt bij jouw nu die vervelden wachtweek.
Kwaaltjes die erbij horen zijn dus, gekke krampjes in de buik
pukkels, misselijk, en nu heb ik ook sinds gisteren pijnlijke tepels auwie!
Verder moet je bmm halverwege zitten en zo hard als een knikker zijn
net voor je nod dan ben je zwanger!
Slijm niet overdreven veel wit/waterig en neemt toe.
Dus heb je wel wat om op te letten..maar iedereen is dan ook wel weer anders! Ik had zelfs ook gewoon weer hoofdpijn voor de NOD en
ook wat PMS klachten dus dacht toen zelf dat het niks was...!!

Ga mega duimen voor jouw! ZOdat we bijna samen lopen!
XX

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:02
Pinkie

Je kan maar beter niet teveel bij die miskramen stil staan nee, sorry, was even benieuwd bij welke termijn.

Lief dat je voor me duimt.
Toch begin ik me weer een beetje van te voren te beschermen en te bedenken dat het nu misschien weer niet raak is.
Ik weet niet hoe het zal zijn als het wéér niet gelukt is, voel me (en met mij m'n mannetje) elke maand beroerder.
Vandaag was m'n temp mooi hoog, jammer genoeg kan ik daaruit niet opmaken of ik zwanger ben, eerder zakte hij voor m'n ongie, maar tegenwoordig pas op dag 11, vind ik ook wel een beetje vreemd hoor. Maar zal wel goed zijn, haha.

Al een huisje gevonden?

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:35

Hey Pinkie

Het maakt niet uit joh dat je daarnaar vraagt, heb laatst contact gehad met een paragnost en met de stomme vraag of het goed zou gaan.
Had eigenlijk al meteen spijt van die vraag..maar goed.
Toen zei ze tegen mij als het niet zo mag zijn zou je er dan nog
iets positiefs in kunnen zien, ik zei nou dat wel dat ik wel van David zwanger kan geraken want dat had ik eerder al eens voor onmogelijk gehouden, heeft vroeger veel geblowd nl..
En we hadden het erover dat ik me schuldig voelde vroeger over dat ik altijd 2 meiden heb gewenst en dat ik 2 meiden heb maar 2 miskramen.
Dus bang geweest dat dat jongens waren. Toen zei ze wat zou je nu dan graag willen.. toen zei ik dat maakt me helemaal niet meer uit als het maar komt en gezond is. Toen zei ze dan ben je er toch ook voor jezelf al uit. Als het mis gaat dan kan je wel zwanger geraken, blijft het goed gaan dan mag het een zowel een jongen als een meisje worden dus alles is goed dan..
Toen zei ik dat Amy mijn dochter helemaal geen baby wou en zei ze als het er is zal ze er toch zeker blij mee zijn.
Ze zei tegen mijn angst is een slechte raadgever, geniet er van.
Deze derde is toch al een cadeautje, dacht altijd dat het bij die 2 zou blijven want mijn ex wou perse geen drie.
En sinds dat gesprek heb ik nu geen angsten meer, kan het van me afzetten en genieten van wat er nu al is.
En dat is iets fantastisch want ik heb echt angsten gehad in de 4
keer dat ik zwanger was, bijna tot een depressie toe..
Dus maakt het niet uit dat je ernaar vroeg..
Ik hoop trouwens dat je temp nu een goed teken..
op een of andere manier heb ik wel een goed gevoel bij je
voor deze maand vooral ook omdat jullie nu 2 dagen onthouding hadden voor de eisprong toch? Ik geef je deze maand een !!
Heb ik al eens een keer eerder gedaan bij een meisje en zei was
aan het eind van de maand ook zwanger. Ben geen paragnost maar
alle hoop is meegenomen he!!!

Oja over het huisje nog, we hebben die van ons dus verkocht
en nu kwamen we gisteren ons droomhuis tegen. Boven ons budget maar
we zijn nu in onderhandeling op het werk hierover.
Ik kan mijn contract verhogen van 18 naar 24 uur...
dus 2 middagen erbij gaan werken. Dit mag tijdelijk...
niemand weet natuurlijk nog niet dat ik zwanger ben dus ga het na de koop wel weer verlagen maar nu gaat het nog best goed met me..

Daar komt mannetje weer dus ben weer even weg..
XXXX

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:07
Pinkie

Hoi hoi,

Dus je kan gerust zijn nadat je alles aan de paragnost had gevraagd. Ga je daar vaker heen?
Een vriendin van me had het ook niet zo lang geleden gedaan.

We hadden één dag niet geklust. Wilde eigenlijk twee doen, maar toen had ik plots maandagavond al een positieve test, ben blij dat we toch toen geklust hadden, want kan dinsdag m'n eisprong gehad hebben en dan is het 's avonds aan de krappe kant.
Maar in ieder geval al beter als vorige maand. Toen zei die arts zaterdag aan de klus gaan, dus gedaan, pas dinsdag m'n ei en dan elke dag geklust omdat ik die echo had gehad met m'n ei die bijna zou springen.

Ik hoop dat jouw goede gevoel klopt, ik zou er bijna depri van worden als het nog langer duurt, kan het soms wel van de daken schreeuwen, vooral tegen al die mensen die nog niets weten.

Voor hoeveel staat dat huis te koop?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:24

Hey meid

Ja dat huis staat voor 274000 KK euro te koop
We hadden 2 berekeningen van 2 banken, 1 van 230000 KK
en die andere voor 240000 KK
Dus nog een gat van 34000 euro.
Die mensen wouden minimaal 260000 zei de makelaar.
Dus nu hebben we zaterdag zondag en maandag nog gesprekken voor hypotheek en morgen op het werk contractverlenging.
Vindt ik echt vreselijk hoor, zou 2 weken vrij hebben met de kerst en dan nog maar 3 dagen. Dan moet ik dus extra werken.
Ik vind normaal 5 dagen sochtend werken al vermoeiend en dan krijg ik er 2 middagen bij. Voor het geld doen we het niet maar wel voor dat huis..voor de berekening dus.
Maar ik zei dus tegen mijn baas die 2 middagen tot de zomervakantie ofzo. Maar eind juni kan ik dan al met verlof. Maar dat gaan we maar niet vertellen. Zal dat toch niet zolang volhouden die 2 middagen maar
ach contract tekenen en klaar he..hihi
En Mannetje gaat op het werk een loongroep hoger vragen dus dat schroeft ook al op en dan moeten we het wel halen tot die 260000

We hebben we winst op ons huis dus uiteindelijk was dat huis dan van ons voor 230000...
Lekker getallen verhaaltje hier he..

Ben eens beniewd hoe lang ik het geborgen ga houden heb nu al een buikje..

Maar goed geklust bij jouw idd en wie weet gaat het wel eens lukken deze maand, gun het je echt!

Maar wachten duurt altijd veel te lang..

Dikke knuf Sacha

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:34
Pinkie

Hoi Sacha,

Hoe ging het op je werk met de contractverlenging?
Is idd even niet anders, denk maar dat het voor het goede doel is en je straks toch verlof hebt.
Ik moet met kerst werken en oud en nieuw vrij.
En nu weer 2 weekenden werken, bleh!

Volgens fertilityfriend heb ik dinsdag m'n ei gehad. Had woensdag 36.8, donderdag 37.0 en vandaag 37.2, dus elke dag iets hoger.
Over een paar daagjes kan ik weer aan m'n slijmverlies zien hoe of wat, want dan wordt het altijd heel donkergeel bij me, wat dus niet goed is.

Fijn weekend alvast!

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]