< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » Wanneer een 2 de kindje ?(of derde,vierde....)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
Wanneer een 2 de kindje ?(of derde,vierde....)
11/06/2008 @ 13:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi
Hier komt er waarschijlijk nog wel eentje bij ben 2 maal met KS bevallen omdat ik niet natuurlijk kan bevallen dus zowieso een jaar wachten he,toen onze Nina 9 maand was zijn we terug beginnen proberen maar nu gaan we iets langer wachten want eerst moeten we een groter huisje zoeken en op de eerste plaats genieten van onze twee dames

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 23:03
lesley

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Na de geboorte van Jeppe was ik er zeker van dat ik minstens wou wachten tot hij naar de kleuterschool ging voor er een tweede kindje kwam. Zolang heeft het echter niet geduurt en nog voor zijn eerste verjaardag besloten we voor nr 2 te gaan.

Het resultaat, tussen Jeppe en Tiebe zit nu 20 maanden. Iedereen zie me dat dat niet zo simpel zou gaan. Heel druk, veel werk,... voorlopig valt het echt heel goed mee. Ben natuurlijk nog niet terug aan het werk he, dus weet nog niet wat dat gaat geven.

Vermits we nu twee jongens hebben en we nog graag een meisje zouden hebben gaan we toch nog voor een derde. Is het weer een jongen, ga ik die weer evengraag zien als Jeppe en Tiebe en dan stoppen we echt wel hoor.

Nu zou ik er echt wel willen mee wachten tot Tiebe naar de kleuterschool gaat. Maar ja dat dacht ik de eerste keer ook he. We zien wel! Niets moet en alles mag!

groetjes

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 11:10
Baukje

We hebben besloten voor een tweede te gaan als we een ander huisje hebben. We hebben ons huis nu al dik een jaar te koop staan dus we zullen het wel zien!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 11:21
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier komt er geen derde meer. In tegenstelling tot wat hierboven staat vind ik het wel zwaar twee kindjes. Het verschil is 2 jaar 2 mnd en eerlijk gezegd zou ik het makkelijker gevonden hebben moest Arthur al op school gezeten hebben. Nu moet Marie altijd geduld hebben , ik kijk uit naar september zodat ik eens tijd voor haar alleen ga hebben!

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 13:23
Baukje

We konden eigenlijk niet meer wachten. Dus we laten nu de natuur de vrije loop. Het heeft met Roy ook zo'n beetje een jaar geduurd dus we zullen zien!

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 16:01
ella

Ons zoontje is ook van april 2008 en er is een brusje onderweg! We wilden twee kindjes vlug op elkaar en het was alweer vrij vlug raak. Ons tweede kindje is voorzien april 2009. Ze zullen dus een jaartje verschillen en wij zien het helemaal zitten.
Vele groetjes,
Ella
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]