< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ondanks miskramen er terug met positieve moed voor gaan!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
ondanks miskramen er terug met positieve moed voor gaan!!
Vandaag @ 09:26
heleen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jelana dank je ik maakte me over dat slijmpropje niet zo druk als over het bloed maar denk dat het gewoon was van de slechte stoelgang maar ik zal zeker fruitsap gaan halen is drink ontbijt ook goed ervoor want daar zitten ook nog eens veel vezels in

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:28
heleen

ff nog iets anders anouk jij heb toen geluisterd naar mijn schoonzusje op mijn profiel nu heb ik een nieuwtje ze heeft zich opgegeven voor de xfaxtor weet niet of dit in belgie te ontvangen is maar ik hou jullie verder wel op de hoogte

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:57
a

Heleen , X-Factor heb je ook hier op de Belgische tv maar dat zijn uiteraard dan Belgen . Jeetje wat goed zeg van je schoonzus !
Laat eens weten hoe je op haar kan stemmen want mijn stem heeft ze in iedergeval al hoor ! Dat filmpje op je profiel toe nwas echt GOED Over die slijmprop : maak je daar mar geen zorgen over . De 1ste maanden ben ik verschillende keren in paniek naar de wc gelopen omdat ik iets voelde vloeien en dacht dat het bloedverlies was , maar het was enkel meer afscheiding (met soms ook "propjes") dat hoort er dus allemaal bij

Jelana , bij de prenatale les vertelde ze mij dat een keer een harde buik niet kwaad kan . Zolang je die harde buik niet op een regelmatige tijdstip krijgt is het goed .

Gisteren was het kermis in mijn buik . De laatste dagen was kleine uk rustig maar gisteren jeetje ! Mijn buik leek wel een achtbaan

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:37
heleen

anouk ze moet eerst nog door de voorrondes heen komen hahaha en daarna laat ik wel weten hoe je kan stemmen

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:39
mauslchen

Heleen, 't is te hopen dat je nichtje goed ver komt in de X-factor!

Hier bij mij is alles goed, maar heb een beetje last van mijn darmen. Ik kan wel naar het toilet gaan, maar ik heb af en toe krampen! Ik ga dat een beetje in het oog houden!
Voor de rest voel ik mij goed en voel ik ons baby'tje vooral als ik in rusttoestand ben!

Ga dadelijk met mijn mama shoppen. Allé ik moet haar nog overhalen mee te komen. Ik wil namelijk een rok of een kleedje kopen en als ik iets in mijn hoofd heb, moet ik dat verwezelijken, dus ik hoop iets te vinden!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:11
ENGELMAMA

hello,

maandag moet ik opnieuw op follikelmeting want gyné kon niet echt uitmaken hoe het eigenlijk zit.

ik heb links en rechts een follikel zitten , maar hij kon niet echt zien of mijn eisprong nu wel/niet was gebeurd.

maandag komt een volgende meting,dus er zijn nu 2mogelijkheden:
- follikels zijn gegroeid dus de eisprong nog komen (cyclus wordt dan opnieuw veel langer)

- niet gegroeid dan is mijn eisprong voorbij en mag ik eventueel bloed laten prikken om te kijken of ik zwanger ben.

zelf denkt de gyné dat het het laatste zal zijn doordat ik de laatste maanden toch vrij regelmatig ben geweest (met uitzondering van augustus-> geboorte van mijn neefje)

ikzelf denk ook dat het het laatste is (pijnlijke (.)(.) vorige week, zelfde krampen als na eisprong, temp. zit al vrij hoog)

maar ja, ik ben geen dokter hé en een lichaam kan gekke dingen doen.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:43
Sofia

Engelmama ik duim voor je! Ik hoop dat het geluk nu eindelijk eens jouw kant uitgaat!

Heleen

Ik ben gisteren bij JBC geweest maar dus niks gevonden (wel een sjaal hihi). Er stond maar één rek zwangerschapskleding en was echt mijn smaak niet. Ik zou eens bij Prémaman willen gaan kijken, in hun catalogus stonden precies toch wel leuke dingen.

Voor de rest alles ok hier

Dikke kus

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:25
Liesje

engelmama: ook ik ben volop aan het voor jou! Ik hoop echt dat die roze wolk gauw langs jou huisje passeert!!!

jelana: ik ben ook om kousen geweest naar premaman, zwarte en bruine, vanaf nu draag ik kleedjes

myra: veel shopgenot straks! Ik ken dat gevoel hoor, iets willen, had dit ook met mijn kleedje. Heb je jou mama kunnen overtuigen?

Heleen: super dat jou nichtje mee doet aan xfactor! jammer dat we het hier niet kunnen bekijken, maar online kunnen we waarschijnlijk wel een beetje volgen he, ze zullen wel een site hebben v xfactor?

[Laatst gewijzigd door Liesje - Vandaag @ 13:26] - Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:40
heleen

myra en liesje het is mijn schoonzusje zullen de hormonen wel zijn en jawel via internet is het wel te volgen dus als ze door de voorrondes heen komt dan zal ik zeker laten weten waar jullie het kunnen zien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:21
Liesje

oeps foutje... denk dat mijn hersenen weg gewaaid zijn door het stormweertje hier..

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:06
mauslchen

Ja ik denk bij mij ook, Liesje! Maar ik moet wel zeggen dat ik mij soms wel echt als een zeef voel! Zo vergeetachtig en verstrooid.

Wel ik heb mijn mama kunnen overtuigen te gaan shoppen. Ten eerste goed nieuws, ze hebben mijn bloesje terug betaald in de H&M, allé ik mocht iets uitkiezen voor dezelfde prijs , goed hè, en ik heb dus een ander bloesje gevonden, maar geen rok . Morgen gaan we nog een kijkje nemen bij de JBC, misschien dat ik daar iets vind!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:30
Liesje

myra: ik vond dat er in de jbc veel mooie lange truien lagen bij de gewone collectie, dus succes bij het zoeken! Goed dat de h&m dat gedaan heeft, mocht wel als het zo pluisde na zo'n korte tijd he..

goed weekend aan iedereen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]