Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/11/2008 @ 09:54 Maaike ![]() | Hey, Het is hier zo rustig... Hoe gaat het met jullie??? Maaike |
| 11/12/2008 @ 14:29 Sientje ![]() | Maaike, zou best kunnen. sommige kinderen krijgen door depakine een kort lontje, andere worden hyper, andere worden juist suf. bij inès denken we dat hare depakine hare ASS versterkt. Maar wij gaan pas zien wat het geeft als de kinderneuroloog eindelijk de medicatie wil afbouwen. lees deze verhalen van mensen op een ander forum eens. http://www.epilepsienuk...rum/viewtopic.php?t=928 hopelijk heb je er wat aan. sientje |
| 11/12/2008 @ 20:43 Tim | Dag Wij geven nu 12 druppels depakine aan Tim. Zijn aanvallen zijn verminderd maar nog niet 100% weg. Wij hebben de indruk dat hij totaal geen bijwerkingen heeft. Hij is nog altijd het vrolijk, actief ventje zoals vroeger. Ik heb ook al heel veel slechte reakties gelezen maar ik hoop dat wij daarvan gespaard zullen blijven. Hij is toch al twee weken bezig met 12 druppels. groeten |
| 13/12/2008 @ 10:55 Tim | Maaike Ik begrijp volkomen wat je bedoeld met die reacties. Tegen mij zeggen ze ook steeds van och epilepsie is niet zo erg. Wat medicijnen en het probleem is opgelost. Ook het feit dat hij nog niet praat wordt door veel mensen weggelachen. Dat vind ik heel frustrerend. Maar ja ik denk dat je eerst zelf iets moet meegemaakt hebben, vooraleer je er echt bij stil blijft staan. groeten |
| 20/12/2008 @ 11:59 Sientje ![]() | Maaike, is het gebetert nu de medicatie vermindert is? |
| 25/12/2008 @ 10:41 Maaike ![]() | Hey, Allemaal een zalig kerstfeest toegewenst!!! Maaike & co... ![]() |
| 25/12/2008 @ 12:37 Sientje ![]() | wij wensen jullie een zalig kerstfeest!!! Sientje, Inès en Naomi. |
| 02/01/2009 @ 10:47 Maaike ![]() | HAllo, Laat ik dan de eertse zijn om jullie een gelukkig nieuwjaar toe te wensen! Een jaar waarin we hopelijk niet teveel zorgen hebben om onze kinderen... Maaike & co! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie heeft ervaring met epilepsie bij baby's