< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » onverwacht zwanger van zevende kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
onverwacht zwanger van zevende kindje
26/12/2008 @ 19:50

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
alvast allemaal onze beste wensen terug en hele fijne eindjaarsfeesten toegewenst :)

ziyãno moest op controle bij de kinderarts, zetten van de eerste spuitjes en zijn siroopje.
de arts bemerkte het gaatje (dimpel?) boven zijn stuitje.Hzzft dit al van bij de geboorte, ik reinigde dit steeds en lette erop dat het niet infecteerde :(

moest dit afplakken en indien deplakker nat werd terug contact nemen.

ik volgde het op en bleek dat er vocht uit komt pfffffffffffff

moet maandag terug bellen de arts gaat zijn colega's in het uz leuven/gasthuisberg contacteren en zien wat er dient te gebeuren.

mogelijks is het vocht afkomstig van het ruggemerg, de kans op hersenvliesontsteking is reeël dus moet zo snel mogelijk gedicht.

sta perplex herkent iemand dit ??? heb 100 en 1 vragen maar vind geen antwoorden

Link naar deze reactie
26/12/2008 @ 20:04

Hey Maxnic..

Ik kijk hier af en toe en zag nu je opmerking over het gaatje boven het stuitje.

Ons Phebe, nu vier, heeft dit ook van bij de geboorte, ook tegen ons werd gezegd dat we dit goed in de gaten moesten houden op vocht. Maar over hersenvliesontsteking is nooit iets gezegd. Volgens onze KA is het een fistel en zolang er geen vocht uitkomt moeten we er dus ook niets aan doen.
Een vriendinnetje van de oudste twee heeft dit ook, en ook nooit last van gehad..

Hopelijk heb je der wat aan!

Groetjes, Sofie

Link naar deze reactie
26/12/2008 @ 20:13

hoi sofie ,

fijn dat je reageerde.

bij ons zoontje komt er vcht uit vandaar onze bezorgdheid, de ka is ingelicht maar we tasten tot maandag over verdere opvolging in het duister .(wat er nu moet gebeuren, hoe ze dat doen, waar, plaatselijk verdooft of volledig......)

groetjes

Link naar deze reactie
27/12/2008 @ 16:16
kristien

He Maxnic,

Wat erg voor je kleine ventje,ik ken het ook niet kan je dus geen raad geven op je antwoorden.
Vind het wel erg wou dat ik je kon helpen.
Ik heb dit niet voorgehad bij mijn kinderen,ik wist zelf niet dat zoiets bestond.
Dat kan ik geloven dat je ongerust bent,ik duim voor jullie dat alles goed verloopt.
Geef je kleine ventje een dikke knuffel en zoen van me
Hoe is het nog met jou?
En met je benen?Heb je er nog last van?

Hier is alles ok met de kinderen.
Groetjes Kristien

Link naar deze reactie
29/12/2008 @ 14:19
kristien

He Maxnic,

Kwil effe laten weten dat ik aan je denk en aan je kleine ventje .
Weet je nu al iets meer?
Hoe is het nu met Ziyãno?Heb je al meer antwoord op je vragen?
Dikke knuffel voor jullie.

Laat je nog iets weten?

Groetjes Kristien.

Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 00:41

ziyãno lijdt aan spidabifina (verdoken open rug) de onderste wervel is open en enkele vernauwingen in het ruggenmergkanaal werden opgemerkt na een echo.
het volgende onderzoek is een mri onder volledige narcose ,ergens in januari,.......

hebben veel vragen maar voorlopig heel weinig antwoorden, ben totaal van slag

groetjes nic

Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 14:55
kristien

He Maxnic,

Heel veel sterkte gewenst hè en een dikke knuffel.
Voor jou en je zoontje.
Wat erg voor jullie,ik heb het net gelezen en heb er geen woorden voor,ik ken het wel maar weet ook er de anwoorden niet op.

Maak er toch nog een prettig eindejaar van,ook al zal het moeilijk zijn.

Vele groetjes Kristien

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 23:05
kristien

Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen.

De beste wensen voor 2009.

Groetjes Kristien

Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 15:00
Wen370

Online Status Stuur bericht
aan iedereen de beste wensen!!

ik ben hier even niet meer komen kijken en amai marnix, wat er op zoeen kleine periode allemaal kan veranderen he.
hopelijk weet je ondertussen al wat meer voor je zoontje!!

Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 15:32
Karen

Online Status Stuur bericht
goh Marnix..wat erg om zoiets plots te horen te krijgen.ik kan jullie voor 2009 alleen veel goeds wensen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:07
leen

Online Status Bekijk profiel
Beste Maxnic,

Ook ik schrik. Ben hier een tijdje niet geweest, we zaten tijdens de kerstvakantie in het buitenland en nu zijn we volop voorbereidingen aan het treffen voor onze verhuis 25/1.
Maar was lees ik nu ? Kan me voorstellen dat je van slag bent ! Hebben ze hiervan niets opgemerkt tijdens de zwangerschap ? Hopelijk valt het toch nog mee met je kleine mannetje en kunnen de dokters je enigszins geruststellen... Dat onderzoek in januari zal waarschijnlijk meer duidelijkheid brengen. Hopelijk moet je er niet te lang op wachten... Ik duim alvast mee.
Kan me voorstellen dat dit een serieuze schaduw werkt op je gezinsgeluk. Ook ik wil toch de hoop uiten dat 2009 voor je gezin veel vreugde zal geven en ja, ook gezondheid.

Dat wens ik ook alle andere mama's-van-veel-kindjes hier toe: veel onbetaalbare geluksmomenten met de kids. En heel af en toe een klein beetje quality time helemaal voor onszelf...

Leen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]