< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » onthouding?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/08/2008 @ 22:16
sabine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

hoihoi,

Jammer dat er niet meer mannen komen zeggen hoe het bij hen zit hé...
We hebben zeker wekelijks blijven vrijen tot nu... en dan nu omdat hij het niet meer 'praktisch' vindt.. en ook het idee dat het beebje reeds ingedaald is...
Heb hem onlangs dan ook gevraagd of hij 'iets' anders doet, en jawel hoor... hem dan natuurlijk ook voorgesteld om dat af en toe ook samen te doen
Ik kijk nu anders naar sexualiteit dan vroeger..vroeger was mijn libido veel lager, nu zitten we precies op dezelfde golflengte..
ik voel me meer verbonden met hem, ook op emotioneel vlak als we wel vrijen. Kortom ik verlang naar hem.. niet gewoon naar sex.

vele groetjes

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 22:59
miss boesy

het kunnen verschillende dingen zijn die de man parten speelt ;
heb ik al gehoord van mannen...

*hij mastrubeert niet ? kan zijn...maar kan best ook ...dat je man zich schaamt dat te vertellen tegen je....
-dit niet in je bijzijn wilt doen,...
-dit vernederend denkt te vinden voor je,...

*geen zin in seks ;
terwijl je nog zwanger bent ;
-hij de gedachte geeft op z'n kind te liggen...
-hij bang is je zwangerschap in gevaar te brengen...
-vooral bij eerder slecht afgelopen zwangerschappen...kan die vrees er goed in zitten bij mannen...veelal op dat bij iets slechts seks afgeraden word...
-hij je op dit moment niet aantrekelijk meer vind...
ieder man zal dit ook niet toegeven aan je...

*na de bevalling ;
hij je op dit moment nog niet terug aantrekelijk vind...
ieder man zal dit ook niet toegeven aan je...
*bang je pijn te doen (knip)
*lekkende borsten...voor sommige mannen ook pffffffff
*ook de man moet wennen aan het papa zijn,...vaak is dit ook voor hen een hele drukke periode...dingen regelen,kaartjes rondbrengen,..meschien vaker dingen alleen doen..zoals winkelen,..

dat hij een ander geeft zou ik niet zo derikt denken...het zou al erg zijn als ieder man zijn zwangere vrouw bedriegt...
het kan natuurlijk altijd ..maar dan ging het meestal al niet meer zo goed voor de zwangerschap....of wel is de vrouw ontzettend veel veranderd van doen..na de bevalling,...

ooit las ik eens dat sommige vrouwen eens ze kinderen hebben ;
plots hun zelf niet meer verzorgen...kapper ,mooi kleden... laten ze allemaal,..
ze sluiten hun man uit ..als het over de baby gaat,...

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 09:32
zwanger

Ook hier een reaktie van een vrouw, ben momenteel zwanger.
Ikzelf heb geen enkele ex-vriend gehad die niet masturbeert of die niet minder zin had als ikzelf. Ik vond het soms een beetje een verplicht nummertje vroeger en als ik durfde te zeggen dat ik geen zin had, vonden ze dit abnormaal.
Mijn huidige vriend is er dikwijls niet, maar als we samen zijn, respecteert hij mij als ik geen zin heb, hijzelf heeft wel altijd zin. Maar ik ben ook veranderd sinds ik zwanger ben, heb veel meer zin gekregen als vroeger, had dit niet verwacht eigenlijk en vroeger masturbeerde ik bijna nooit, nu bijna dagelijks. Mijn vriend weet dit en ik weet dit van hem. Ik moet zeggen dat ik nu ook meer tijd heb, aangezien ik veel thuis ben om te rusten, ik denk soms wel dat dit misschien niet goed is voor het kindje, dat het vroeger zou komen dan?
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 21:17

Tinkelbell, sorry ik wil niemand aanvallen of zo hé
Maar ik vind het moeilijk te geloven dat een man een half jaar zonder masturbatie kan, dat is zelfs ongezond. Ik denk dat veel mannen dit soms niet durven toegeven omdat ze het zoals iemand al zei hier het vernederend vinden voor hun vrouw. Ik heb 'mijn portie mannen' gehad. Zo heel veel zijn het er nu weer niet, maar als het op sex aankomt was er geen één die zich op zo lange tijd niet zou masturberen hoor.
Ik heb dit laatst aan mijn man laten lezen, zijn reactie; zolang doet geen enkele man zonder sex of zelfbevreding in eender welke situatie, zonder zot te worden. Moet wel zeggen, heb ne heel gezonde man

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 22:03

Sabine,

je denkt er het jouwe maar van. Mijn ventje en ik zitten dit samen in de zetel te lezen en wij weten hoe of wat.
Hij vind het wel jammer dat alle mannen door jou afgeschilderd worden als allemaal dezelfde

Wij vinden niets meer vernederend tov elkaar...

We hebben het beide gedaan hoor en dat geven we zonder schroom ook toe.
Nu hebben we elkaar...

We vinden het ook zeker geen taboe, we praten openlijk over alles en nog wat.
Maar je kent onze relatie niet, onze situatie ook niet, dus oordeel aub niet over ons.

Dat 'jou' mannen niet zonder masturberen konden, tja, dat deeltje mannen ken jij dan.
Maar scheer daarom niet iedere man over dezelfde kam als je wil.

Ik ben je geen uitleg verschuldigd over onze persoonlijk leven, en dat ga ik ook zeker niet doen.
Maar stel je eens even voor dat je kind in het ziekenhuis terecht komt waarvoor je dagelijks op en af moet rijden. Het leven aan een zijde draadje hangt en je niet eens weet of het allemaal weer goed komt. Dag in dag uit... Maanden aan een stuk...
Maak mij niet wijs dat je dan 'tussendoor' even gaat masturberen!
Daar denk je op zulke momenten nog niet eens aan!!!
En zo zijn er momenten genoeg.

Masturberen is puur sexueels. Hebben we beide geen behoefte aan. Wij hebben behoefte aan intimiteit, genegenheid en geborgenheid. Wij zijn geen sexmensen

xxx

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 09:28
Mieke

Ik kan me eigenlijk best wel aansluiten bij wat Tinkelbel zegt. Hier gaat het er zo 'n beetje hetzelfde aan toe dus idd, niet alle mannen zijn zo dat ze niet een tijd zonder seks kunnen.

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 12:48
jo

Tinkelbel,
ik sluit me volledig aan bij jou!
Mijn man heeft een drukke job en is vroeg weg en daardoor 's avonds vaak al vroeg uitgeteld!
Wij genieten ook van elkaar en van elkaars intimiteit,soms gewoon door samen in de zetel te liggen of in bed te knuffelen...
Wij zijn ook door de jaren heen meer naar elkaar toe gegroeid en inderdaad...
Ik ben er ook van overtuigd dat hij meer heeft aan de intimiteit samen dan aan een masterbeerbeurt...
Hij beweert ook nog steeds dat hij daar totaal geen behoefte aan heeft,hij heeft zijn handen vol aan mij(letterlijk en figuurlijk )
Maar zo zijn inderdaad niet alle mannnen...
Dat wil niet zeggen dat wij geen seks meer hebben,maar de manier waarop is anders en hangt natuurlijk ook van de omstandigeheden af!

Ik heb daarentegen wel ooit behoefte aan gewoon even een orgasme te krijgen,hoe raar of vies dat ook mag lijken om te lezen,het geeft me soms die extra "stoot" om door te gaan...

Eigenlijk kunnen we het alleen maar toejuichen dat iedereen tevreden is over zijn eigen situatie en wat een ander soms van onze situatie denkt,daar lig ik al lang niet meer wakker van!

Groetekes Jole

[Laatst gewijzigd door jo - 24/08/2008 @ 12:51] - Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 13:18

Ik ga zwijgen want je voelt je duidleijk aangevallen terwijl dat helemaal de bedoeling niet is. Ik wil over niemand oordelen en je bent me idd geen uitleg verschuldigd, heb ik ook niet gevraagd hé

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 13:48

Oh nee hoor Sabine, aangevallen voel ik me zeker niet.

Het kán echt wel anders, het is gewoon jammer dat mannen allemaal als 'dezelfde' worden aanschouwd.

Iedereen leeft op hun manier. En één manier is zeker niet de enige.
Ik lust olijven en mijn man niet, HOE KAN DAT?
Ok, stom voorbeeld, maar iedereen is anders

Wanneer je al wat langer bij elkaar bent en door de jaren heen het één en ander samen meemaakt leer je veel, héél veel...

xxx

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 16:46
sabine

hoi,

Is wel even schrikken, met 2 sabine's op 1 topic.. ik dacht al oeioei wat heb ik hier geschreven...maar blijkbaar kun je hier dezelfde naam gebruiken...

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:23

Ha Sabine ocharme, misverstand opgelost hé meid
Tinkelbell je hebt idd wel gelijk dat ik niet alle mannen over dezelfde kam mag scheren daarin ben ik fout.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:42
jo

Hey Sabine,(diegene met de hoofdletter S)
Eigenlijk vind ik het mooi dat je dat toegeeft,want ik moet zeggen dat zinnetje stoorde mij ook enorm...
Ik denk echt wel dat er een verschil is in het sexueel gedrag van mannen,net zoals er dat is bij de vrouwen...
Vooral dit zinneke
"Sorry dames, maar ik denk dat jullie wel een beetje naïef zijn als jullie denken dat jullie mannen niet masturberen in al die maanden zonder seks. Ik denk dat de meeste mannen zoals Ketke zijn hoor."

Ik heb naar aanleiding van dit topic nog een gesprek gehad met mijn manneke en hij vertelde opnieuw dat hij vroeger als tiener en ook nog vooraan in de 20 wel masturbeerde,maar daar nu absoluut geen behoefte aan heeft...
Toen ik een operatie aan mijn baarmoederhals onderging mocht ik denk ik 6à8 weken geen betrekkingen hebben,dus geen penetratie...
Ik heb ik die tijd wel gemasturbeerd en heb gevraagd om orale seks bij mijn manneke...
Hij had daar niet zo'n behoefte aan,en ik zal je vertellen dat ik het wel heb aangeboden...
En anders kan hij daar enorm van genieten!
Toen die periode van verplichte onthouding voorbij was,werd er wel weer gevreëen...
Ik denk vooral dat mijn man er toen ook heel erg mee inzat,wat als dit verkeerd afloopt met mijn vrouwke!
Dus dat mijn manneke wel met zijn geest vrijt,als ik het zo mag stellen...

Ik ben blij dat je nu toch wil inzien dat iedereen anders is en ieders relatie ook anders...
Zolang we maar gelukkig zijn in onze eigen situatie,want uiteindelijk is dat het belangrijkste,niet...
Groetjes Jole

[Laatst gewijzigd door jo - 25/08/2008 @ 10:45] - Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:32
Sarah 9Maand Moderator

Hier wordt ook openlijk gepraat over sex.
De laatste weken van mijn zwangerschap van Ella-Noor had ik afschuwelijke bekkenpijn, dus sex kon gewoon niet zonder zwaar af te zien.
Komt er nog eens bij dat ik een ongelofelijke tease ben
Ik heb er plezier in om met Roel een hele dag te flirten maar helaas zei ik dan 's avonds "nee".

Niet lief van mij maar overdag was ik fitter, had ik minder bekkenpijn en was ik minder moe.
Tegen de avond kreeg ik mijn klopje, kwam de pijn en had ik geen zin meer in sex.

Voor daar commentaar op komt, Roel vindt dat niet erg.
Hij vindt dat altijd een goed teken dat ik nog steeds met hem flirt, dat betekent dat ik nog steeds geïnteresserd ben in hem.

Maar ik merkte wel dat hij die laatste weken er last begon te krijgen en ik wist ook dat we de eerste weken na de bevalling ook niet veel sex zouden hebben, dus toen heb ik hem gezegd dat hij mocht mastruberen.
Hij heeft dat toen één keer gedaan, eerlijk toegegeven en dan nooit meer.
Hij voelde zich daar niet zo goed bij.
Dus jah, da's zijn keuze geweest (en eerlijk gezegd, ik was daar wel blij om)

Hij geeft wel toe dat moest hij vrijgezel zijn, hij het bij wijze van spreken dagelijks zou doen.
Maar niet in een relatie, daar heeft hij geen behoefte aan.
Zoals hier gezegd word, geniet hij ook meer van de intimiteit, knuffels, kussen, diep in elkaars ogen kijken en voelen dat je de ware bent voor elkaar.
Dat gevoel kan sex niet vervangen.
Wij zijn ook geen mensen die puur sex voor de sex hebben.
We willen er beiden van genieten en van elkaar genieten.

ps, na de bevalling zijn we er na een 2 à 3tal weken terug "ingevlogen", ik kon niet langer wachten
Roel wou zelf nog iets langer wachten om zeker te zijn dat de knip ed écht goed genezen was.
Maar ik kon écht niet wachten, we hadden zelfs geen glijmiddel nodig

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:23
miss boesy

de topic starte met de vraag van soeslik ;

(hallo,
een vraagje aan de mannen?
Hoelang kunnen jullie zonder seks/masturbatie.
Ik zit er een beetje door; mijn vriend ontwijkt mij al een paar maanden, raakt mij niet meer aan, zoekt geen affectie.In t begin dacht ik dat het was omwille van mijn zwangere buik (doet al zo van begin december ongeveer en ik ben op 24 januari bevallen), maar nu doet hij nog steeds afstandelijk.)

en daar zit wel nog verschil in dan tussen gewoon geen seks/mastrubatie willen...
ik gaf al eens een paar redenen die het zouden kunnen zijn,...vooral tijdens zwangerschap...
maar soeslik zegt ; dat haar vriend ook na de zwangerschap zelfst geen affectie aanraking geeft,ontwijkt,...

en das een groot verschil nog tussen een koppel die gezamelijk overreen komt,...door al dan niet vaak te sexen/mastruberen..
de sex lust ..en hoeveelheid ...hangt ook wel een beetje af volgens mij aan....
de leeftijds verschil hier op het forum....20tigers,30tigers,..
en aan hoelang je al samen bent als koppel ,..en of je al dan niet met al kinderen thuis zit...

klein vergelijkingje meschien ;
toen ik nog thuis woonde ,en mijn toemallige vriend enkel het weekend zag was,..was het ook gans dat weekend meerder malen daags..en dan wachten tot het volgende weekend.

maar dat kun je niet vergelijken met samen wonen ;
dan gaan beide ook werken,heb je nog werk thuis...
en dan is het niet meer 7 op 7 ...

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:33
miss boesy

haha hier ben ik weer se....als het over ""sex""gaat ...
heb ik altijd veel te vertellen ....

ik wou dit er nog effen aantoevoegen;
volgens mij zal er altijd wel gelogen ,overdreven ,of niet echt 100 procent eerlijk gesproken worden over sex,....

zo herinner ik mijn nog een programma met luc aloo ,
en daar stelde hij de vraag aan een paar kanidaat miss belgie's die naast elkaar op een rijtje stonden..
de vraag was ; hoeveel partners heb je al gehadt ?

in het begin van de rij..aantwoorde ze nog 10-15
tegen dat hij heel de rij afgelopen hadt steeg het aantal partners tot 25 @30...
gewoon om dat het ene meisje ,het ander wou overtreffen...

en ik hadt zo iets van,....pff sl*tte bakken,...
zo jong....en allemaal zoveel partners gehadt...want aan je 20 jaar er al 10-15 versleten te hebben..vind ik al veel laat staan nog meer
twas daar verzekers miss prostituee verkiezing...in plaats van miss belgie..

onder partners versta ik meer dan een kusje gegeven he...

[Laatst gewijzigd door miss boesy - 25/08/2008 @ 14:34] - Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:22

Als ik niet in mijn recht ben durf ik dat gerust toe te geven hoor
Maar wat ik eignelijk (dan niet zo hard dan) wou zeggen is zoals miss boesy zegt: volgens mij zal er altijd wel gelogen ,overdreven ,of niet echt 100 procent eerlijk gesproken worden over sex,....
Maar ik bedoel idd niet dat alle mannen leugenaars zijn. Ik zou nogal ongelukkig zijn hoor
Mijn man en ik zijn nu ook heel open tegen elkaar, maar dat is ook anders geweest, vandaar mijn 'realisme' of hoe moet ik het zeggen. Hij is heel anders opgevoedt dan ik en heeft veel moeite gehad om zich bloot te leggen. Na véél lange gesprekken en zelfs het punt om uiteen te gaan (lang verhaal ) is hij helemaal opengebloeid. Nu merk ik ook dat hij niets te verbergen heeft. Onze liefde heeft daardoor ook een andere dimensie gehaald Waarschijnlijk dat ik daardoor toch nog wat wantrouwig ben (exuses daarvoor), alles heeft een oorzaak zeker?

[Laatst gewijzigd door Sabine - 25/08/2008 @ 20:23] - Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 23:41

Liegen en overdrijven zal je altijd blijven zien, over wat dan ook.

Liegen over het aantal partners is een heus teken van onvolwassenheid. Wat bereik je ermee???

Zelf heb ik 1 partner gehad, we zijn nog steeds gelukkig getrouwd.
Ik was van mening 'de man waar ik voor de eerste keer mee vrij, daar trouw ik mee.'

En mijn vriendjes die niet aan dat profiel voldeden, mochten meteen weer gaan Ik had totaal de behoefte niet om er eerst wat mee te flikflooien.

En over mijn ene, maar geweldige partner ga ik tegen niemand liegen.
Sommige vinden het raar, andere vinden het mooi, andere vinden ... niets...

Mensen mogen denken wat ze willen, ergens over liegen om een ander te plezieren is toch maar belachelijk, niet?

Sarah, ik lijk héééééééééél hard op jou

Sabine, en mijn ventje op die van jou, buiten het masturberen dan Hij was vroeger ook ontzettend gesloten, grotendeels owv zijn opvoeding. Hij is bij mij helemaal opengebloeid

xxx

[Laatst gewijzigd door Tinkelbel - 26/08/2008 @ 23:42] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:37
Sarah 9Maand Moderator

Roel is mijn 4de bedpartner maar ik had liever dat hij mijn enigste was geweest.
Maar ja, dan had ik Lani nooit gehad...

Ik ben nooit zomaar in bed gedoken met iemand voor de sex, dat waren allemaal mannen waarmee ik een relatie had.

[Laatst gewijzigd door Sarah - 27/08/2008 @ 09:37] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]