Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/08/2008 @ 09:32 zwanger | Ook hier een reaktie van een vrouw, ben momenteel zwanger. Ikzelf heb geen enkele ex-vriend gehad die niet masturbeert of die niet minder zin had als ikzelf. Ik vond het soms een beetje een verplicht nummertje vroeger en als ik durfde te zeggen dat ik geen zin had, vonden ze dit abnormaal. Mijn huidige vriend is er dikwijls niet, maar als we samen zijn, respecteert hij mij als ik geen zin heb, hijzelf heeft wel altijd zin. Maar ik ben ook veranderd sinds ik zwanger ben, heb veel meer zin gekregen als vroeger, had dit niet verwacht eigenlijk en vroeger masturbeerde ik bijna nooit, nu bijna dagelijks. Mijn vriend weet dit en ik weet dit van hem. Ik moet zeggen dat ik nu ook meer tijd heb, aangezien ik veel thuis ben om te rusten, ik denk soms wel dat dit misschien niet goed is voor het kindje, dat het vroeger zou komen dan? |
| 24/08/2008 @ 16:46 sabine ![]() | hoi, Is wel even schrikken, met 2 sabine's op 1 topic.. ik dacht al oeioei wat heb ik hier geschreven...maar blijkbaar kun je hier dezelfde naam gebruiken... ![]() |
25/08/2008 @ 10:23 ![]() | Ha Sabine ocharme, misverstand opgelost hé meid ![]() Tinkelbell je hebt idd wel gelijk dat ik niet alle mannen over dezelfde kam mag scheren daarin ben ik fout. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

onthouding?

)

) is hij helemaal opengebloeid. Nu merk ik ook dat hij niets te verbergen heeft. Onze liefde heeft daardoor ook een andere dimensie gehaald