Hallo dames,
Hier ben ik dan eindelijk.
Heb mijn pc 3 weken kwijt geweest vandaar dat ik nie meer reageerde!!
@Loeni
Kben flink overtijd gegaan hoor nl 10 dagen.
Ons ventje wou er nie uit blijkbaar.
Ben dan de donderdagnacht 24/04 naar materniteit moeten gaan, daar hebben ze 's nachts een pilletje gestoken om opening te krijgen.
Vrijdagmorgen had ik maar 0.5 cm.

Moest terug naar huis van gyn.
Zondagavond hetzelfde scenario maar dan nu 2 pilletjes.
Maandagmorgen maar 1.5 cm en dan geduldig gewacht tot ik 3 cm had voor de vliezen te breken.
Dan heb ik een baxter gekregen om de weeen op te wekken en tegelijkertijd een epidurale gekregen want gyn. vreesde voor een keizersnede want telkens ik een wee kreeg zakte ons ventje zijn hartslag te veel.
Maar alles is goed gekomen en om 15.35 u was hij er eindelijk.
Ons leventje kon beginnen....dachten we...
We waren 1 week thuis toen hij opeens de donderdagavond begon te krijsen, we dachten dat het krampjes waren.
Vanaf de vrijdag dronk hij maar 40 cc nie meer en gaf hij daarna nog over ook.
De zaterdag kreeg hij nog koorts ook.
'S avonds nog naar de materniteit gebeld om te vragen wa we moesten doen.
We moesten hem in een lauw badje steken om zijn temp te doen dalen en hem zo weinig mogelijk toedekken.
Dat hielp efkes maar een paar uur later had hij terug 39°
Direkt de dokter van wacht gebeld, hij alles nagekeken en we moesten enkel een perdolan opsteken.
Da hielp voor een paar uur en daarna terug 39°.
In paniek naar een zelfst. vroedvrouw van de materniteit gebeld en zij zei dat we dringend naar de spoed moesten gaan.
Zij vond het niet normaal dat een baby van 2 weken oud zoveel koorts had,zo weinig at en dan nog overgaf.
Daar hebben ze hem direkt opgenomen en onderzocht en bleek hij een hardnekkige bacteriele infectie van de nieren te hebben.
Ik heb daar staan janken vent,nie te doen..

Toen ze zijn aders nie vonden in zijn handen en armen hebben ze het infuus in zijn hoofdje gestoken.
Ikke weeral staan blèten

, da gaat door merg en been hoor als je boeleke daar ligt te krijsen.
Kwist al direct dat we 7 dagen moest blijven omdat hij zolang die antibiotica moest hebben.
Na een echo en rx hebben ze ontdekt het probleem bij zijn linkernier ligt.
Maar ze weten niet of het probleem aangeboren is of dat eenmalig was daarom moeten we nu maandag naar uz gent voor een groter onderzoek.
Laat ons hopen dat ze iets vinden en dat ze het kunnen oplossen met medicatie.
Sedert zondag zijn we thuis en probeer ik nu te genieten van ons boeleke....eindelijk.....
Hij is wakker en heeft honger dus .... tot later he dames
Gr Babs en Kenzo