< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » zwangerschapslijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/03/2008 @ 08:11
ingkie

hallokes

ik ben 5 weken geleden bavallen van een zoon. en had de befaamde zwangerschapslijn van ongeveer juist onder mijn borsten tot tegen mijn bikinilijn? zo een bruine lijn recht naar beneden

gaat deze nog weg? het is zeker geen striem daar heb ik er geen enekele van

groetjes
Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 08:20
MamaSofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Naar het schijnt zou zo'n zwangerschapslijn binnen het jaar ongeveer weggaan (bij sommigen duurt het al wat langer dan bij anderen).
Ik ben 6 maanden geleden bevallen, en mn zwangerschapslijn is nog net hetzelfde als toen ik hoogzwanger was

Groetjes!

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 09:33
Nes

Online Status
Ik ben ook een 9 weken geleden bevallen en deze lijn is ook nog steeds hetzelfde als tijdens zwangerschap. Ik heb een vriendin die in juli bevallen is en ook zij heeft ze nog... Ik hoop wel dat ze idd nog verdwijnt zene, er is tenslotte al zoveel veranderd aan je lichaam!

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 09:53
7 weken mama

Hoi,
Ik heb ook zo'n zwangerschapslijn! Maar bij mij is ze al wel vervaagt sinds de zwangerschap (7 weken geleden bevallen) en ik hoop ook dat ze nog weggaat hoor. Dat is bij mij nog het enige overblijfsel van de zwangerschap! De lijn loopt bij mij ook niet in het midden van mijn buik, maar zo net naast mijn navel, stom hoor!
Ik ga vrijdag op controle bij de gynaecoloog en ik ga 't hem vragen. Ik zal laten weten wat 'm zegt!

Groetjes
Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 10:01
mieke

hey,

die van mij is ongeveer na 2 maanden verdwenen, maar heb ze ook wel pas op het einde van de zwangerschap gekregen...

groetjes

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 10:38
Kaatje

jullie bedoelen een linea negra?
kan heel lang duren eer die weg is, maar dat gaat wel weg hoor...

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 10:52
ingkie

had gehoopt tegen de zomer ma dan zal het een bikinibuik zijn met lijn :-)
Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 12:45
liesje

Online Status
Bij mij was de lijn niet zichtbaar tijdens mijn zwangerschap, maar pas na de bevalling. Waarschijnlijk doordat de huid tijdens de zwangerschap helemaal uitgerokken was, was het niet te zien. Maar nu zit ze er na drie maand nog steeds. Ze begint aan mijn navel en loopt tot beneden. Ik vroeg me ook af hoe lang dit blijft, maar een jaar is wel lang hé. Pff... Vind het eigenlijk niet zo mooi, maar ja. Misschien zou ik er ook beter fier op zijn!? Het is het enige wat nog overblijft na de zwangerschap, behalve het litteken van de knip dan... En mijn allerliefste meisje natuurlijk!

Groetjes!
Liesje x

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 12:55

hey iedereen,
ik ben 10 weken geleden bevallen en heb ze ook nog klaar en duidelijk hoor. maar ik vin het eigeijk niet erg omdat ik nogal moeilijk afstandkan doen van m'n zwangerschap.

groetjes Lindsay

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 14:28
melis

hier na 11 weken ook nog te zien hoor...
en ja bij mij ook scheef, boven mijn navel recht en eronder eerst een boogje en dan naar beneden... door keizersnede verspringt ze zelfs wat de gyn moest ermee wat beschaamd lachen dat ze "scheef" terug had toegenaaid, maar vind het niet erg... gaat wel weg...

groetjes melis
Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 15:36
cindy

Hallo,

Mijn zwangerschapslijn is helemaal verdwenen. Niets meer van te bespeuren. Maar 't is ook 14 maanden geleden dat ik bevallen ben. Maar ik denk dat ik ze weer verwachten mag binnenkort, daar ik terug zwanger ben.
Ik vond het eigenlijk nog wel mooi, enkel die zwangerschapslijn en een perfect mooie buik!!

Groetjes!

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 15:41

hey cindy, proficiat!!
en ik vind het ook wel mooi hoor, mijn lijn is ook wel mooi recht maar zit er niks mee in!

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 16:14
cindy

Hoi Lindsay,

Merk juist dat onze kindjes net 1 jaartje verschillen. Speciale datum hé!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]