[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/03/2008 @ 11:41 gimpet ![]() | Mahershalalhashbaz Ali, Amerikaans acteur Ik weet niet eens hoe je die naam moet uitspreken! Hoe krijg je dan je kind aangeleerd dat hij zo heet? Wel leuk dat lijstje hoor. |
| 03/03/2008 @ 11:44 Esther en K3 ![]() | grijns, een gokje van mijn kant?! mahershalalhashbaz -> maa-her-sja-lal-hasj-bazzzz ????????? goh, hij valt best mee! ![]() liefs ![]() ![]() ![]() |
| 03/03/2008 @ 11:45 Yvette ![]() | En, natuurlijk: Beautiful Hope van die van Idols ooit?! Haha ![]() Mahershal wat?! dat is wel erg ingewikkeld, een beetje TE ingewikkeld! |
| 03/03/2008 @ 13:06 inniminni | Mahershalalhashbaz Ali: die arme man. Zijn ouders hebben nochtans goed hun best gedaan om een compensatie te vinden voor de lange achternaam. Ali is zijn voornaam :)en gelukkig niet Mahershalalhashbaz |
03/03/2008 @ 13:38 ![]() | op babyplaza kan je de babynamen van de belgische bv bekijken ![]() staan er ook een paar tussen: Cosmo - Joke Devynck Mensje - Tom van Landuyt |
| 03/03/2008 @ 17:57 mimi1701 ![]() | hai, Deze vind ik mooi: Apple (dochter van Gwyneth Paltrow en Chris Martin) Brooklyn (zoon van David en Victoria Beckham) Prince Michael II (ook wel: Blanket) (zoon van Michael Jackson) Vlinder (dochter van Isa Hoes en Antonie Kamerling) Zoals "Liez1983" zegt: als je op http://babyplaza.be/bek...cat=Bekende%20Vlamingen deze site gaat kun je babynamen van bekende vlamingen er terugvinden, ik vind dat er daar toch een paar mooie tussen steken! ![]() ![]() |
| 04/03/2008 @ 12:08 stepke ![]() | eventjes verschoten van de namen 'Mensje' en 'bloem' ![]() |
| 04/03/2008 @ 12:12 k'tje | "Poppe Louise" is de naam van een dochtertje van een BV, maar nu kan ik wel even niet op z'n naam komen. Z'n gezicht zie ik anders wel voor me, maar die naam, hé... Maar ik zou toch ook niet eeuwig "Poppe Louise" willen heten! K'tje |
| 04/03/2008 @ 12:36 Stefke ![]() | @ k'tje: poppe louise is kindje van karel deruwe denk ik... ![]() Groetjes, ![]() |
| 05/03/2008 @ 15:27 Fee ![]() | Mijn god,sommige namen zijn zo vreselijk..Pebbles,Peaches,Zowie,hoe verzinnen ze het! Geef mij maar een mooie makkelijke naam ;) |
[Reageer]

Namen van de *sterren*!

. Wat vinden jullie van sommige namen? Beetje raar he?! 

Welke ik nog (enigszins) vind kunnen: