< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Maria Middelares - Gent

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Maria Middelares - Gent
30/12/2008 @ 09:37

Ann,

Allé das goed nieuws hé! Voor wanneer is het nu weer uitgerekend bij jou? Wel leuk dat de bevalling nog terug bij Van Gaever is.
Ja ik weet niet of Dr De Craene alle bevallingen houd in die in januari of februario gebeuren, maar ik mag toch nog blijv en gaan.
Allé normaal nog één keertje. Op 6 januari.
Nu nog 11 dagen voor de uitgerekende datum. t Begint te korten. Begin wel zenuwachtig te worden. Niet echt voor de bevaqlling zelf, gewoon benieuwd hoe het allemaal gaat zijn. t Is tenslotte toch t eerst! Dr De Craene zei daqt het wel rond die dfatum zou zijn. k Had nog geen opening of zo dinsdag vorige week. Begin het wel lastig te krijgen, kan bijna niks meer doen of ben direct moe.
Eind januari gaan we ook wel kunnen verhuizen, dus een twee tal weken nog in het appartemzent met het kindje valt nog wel mee. Ga blij zijn als we in ons huisje zitten!

Groetjes!
Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 20:19
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mary: Amai, het begint al enorm te korten voor jou! Maar ja, inderdaad, was mijn vorige zwangerschap goed gelopen, was ik ook voor half januari uitgerekend he! Nu is het nog iets langer wachten! Ik ben uitgerekend voor 1 juni, dus tegen dan zou Van Gaever wel al terug moeten zijn he! Ik vind het niet zo erg van bij een andere gyn te gaan. Als ik dan in het weekend beval of zo, is het misschien toch een andere he, en dan is het leuk als je die toch al eens gezien hebt.

Veel succes met de nakende bevalling! Laat het je maar gewoon overkomen!!! Veel plezier met de verhuis ook

Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 08:24
kelly

Online Status
Hey ik denk dat die dokter van gaever vanaf vandaag werkt. Ik ben van gisteren thuis uit materniteit,maar had gehoord dat het morgen die dokter was voor de controles,ik heb dr decreane maar die is tweede kerst in verlof gegaan,dus heb ik heel de tijd dr vandenbroucke gehad. en vanaf vandaag was het die andere. Maar ik denk dat maandag dr decreane ook wel terug zal zijn...alvast veel plezier en goede raad,rust genoeg als je daar bent,de eerste dag niet teveel bezoek aannemen...

Vermoedelijke bevalling op 11/02/2009.
Al 35 weken en 2 dagen zwanger (88.42% ver), nog 4 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 15:09
Ann

@Kelly: Dat lijkt me sterk hoor! Dr Van Gaever is nog een paar maand in bevallingsverlof van haar tweeling! De vervangster van Dr Van Gaever start rond half januari en heet Dr Daels (ook een vrouw). Ik heb een afspraak voor de 29ste januari.

Fijn eindejaar allemaal!

Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 22:54

Kelly,

Ik denk dat het die vervangster is van Dr Van Gaever die 1 januari begon. Dat hadden Dr Van Gaever mij nog gezegd. Maar als je naar het ziekenhuis belt voor Dr Van Gaever dan zeggen ze gelijk er niet bij dat het een vervangster is. Maar Dr Van Gaever had nog zelf gezegd dat haar verangster starte op 1 januari.
Nog 8 dagen te gaan normaal!!
Als ik dinsdag haal nog eens op controle bij Dr De Craene!
Als je over tijd gaat, wanneer zouden ze het dan inleiden? Begin het echt beu te worden! k Hoop dat ze niet te lang meer op haar laat wachten!

Groetjes
Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 10:43
Ann

Mary: De secretaresse zei dat die vervangster pas de 11de begon. Misschien gaat ze eerst nog skiën of zo??

Veel succes met de bevalling! Hopelijk gaat alles vlotjes! Bij mijn zoontje wou de gyn pas inleiden als ik een week overtijd was. Maar dat hangt wat af van hoe het daar binnenin gaat he, of er nog vruchtwater genoeg is en de staat van de placenta en zo. Hopelijk moet je niet te lang meer wachten!

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 11:15
Vke

hey dames, dr daels begint idd den 11sten.
Ik heb een afspraak bij haar dan 13sten en kben dus heel benieuwd.
Waarschijnlijk zal ik dan ook terug inwendig onderzoek krijgen, alle ik denk het toch, ben dan 33 weken en 3dagen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]