Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/12/2008 @ 09:37 | Ann, Allé das goed nieuws hé! Voor wanneer is het nu weer uitgerekend bij jou? Wel leuk dat de bevalling nog terug bij Van Gaever is. Ja ik weet niet of Dr De Craene alle bevallingen houd in die in januari of februario gebeuren, maar ik mag toch nog blijv en gaan. Allé normaal nog één keertje. Op 6 januari. Nu nog 11 dagen voor de uitgerekende datum. t Begint te korten. Begin wel zenuwachtig te worden. Niet echt voor de bevaqlling zelf, gewoon benieuwd hoe het allemaal gaat zijn. t Is tenslotte toch t eerst! Dr De Craene zei daqt het wel rond die dfatum zou zijn. k Had nog geen opening of zo dinsdag vorige week. Begin het wel lastig te krijgen, kan bijna niks meer doen of ben direct moe. Eind januari gaan we ook wel kunnen verhuizen, dus een twee tal weken nog in het appartemzent met het kindje valt nog wel mee. Ga blij zijn als we in ons huisje zitten! Groetjes! |
| 31/12/2008 @ 08:24 kelly | Hey ik denk dat die dokter van gaever vanaf vandaag werkt. Ik ben van gisteren thuis uit materniteit,maar had gehoord dat het morgen die dokter was voor de controles,ik heb dr decreane maar die is tweede kerst in verlof gegaan,dus heb ik heel de tijd dr vandenbroucke gehad. en vanaf vandaag was het die andere. Maar ik denk dat maandag dr decreane ook wel terug zal zijn...alvast veel plezier en goede raad,rust genoeg als je daar bent,de eerste dag niet teveel bezoek aannemen... |
| 02/01/2009 @ 22:54 | Kelly, Ik denk dat het die vervangster is van Dr Van Gaever die 1 januari begon. Dat hadden Dr Van Gaever mij nog gezegd. Maar als je naar het ziekenhuis belt voor Dr Van Gaever dan zeggen ze gelijk er niet bij dat het een vervangster is. Maar Dr Van Gaever had nog zelf gezegd dat haar verangster starte op 1 januari. Nog 8 dagen te gaan normaal!! ![]() ![]() Als ik dinsdag haal nog eens op controle bij Dr De Craene! Als je over tijd gaat, wanneer zouden ze het dan inleiden? Begin het echt beu te worden! k Hoop dat ze niet te lang meer op haar laat wachten! Groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Maria Middelares - Gent