[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/02/2008 @ 00:06 jolena | wij hebben een paar maand terug ons zoontje moeten afgeven aan een hersenvliesontsteking hij was net geen zeven maand. Toen ons zoontje net overleden was kwamen sommige mensen me vertellen dat ze ook een baby hadden verloren. sommige vroeg in de zwangerschap, andere een baby dood geboren of gestoren een paar dagen later. ik vond dit zo anders dan bij ons, onze zoon was bijna zeven maand ik vond dat stukken erger. ondertussen heb ik heb hier veel gelezen en sites gezien die jullie voor je engeltjes gemaakt hebben en ik zeggen ik zit hier telkens met tranen in mijn ogen te lezen het is allemaal even erg of je nu een kind verliest tijdens de zwangerschap of na de geboorte 't is onbegrijpelijk en zou nooit mogen gebeuren!! we zijn nu bijna 6 maand later en binnenkort is het Dayo's verjaardag ik wil het vieren ben alleen nog aan het nadenken hoe en met wie. Mijn man en ik zijn ondertussen ook 20 weken zwanger van een tweeling en daar zijn we natuurlijk héél blij mee, maar het is soms ook allemaal een beetje veel voor mij langs de ene kant zijn we nog alles aan het regelen voor zijn zerkje en voor de tweeling zou ik al aan suikerbonen en kaartjes moeten denken en nog veel meer. en daar komt nog bij dat ik ongeloofelijk ongerust ben dat alles in orde is met hun of ze wel goed groeien, of ze niet te vroeg geboren gaan worden enz... het is een geschenk uit de hemel zet iedereen dat we nu een tweeling verwachten, ja dat is natuurlijk waar maar ik heb veel liever mijn zoon hier bij me in mijn armen, terwijl ik dit schrijf krijg ik een trap in mijn maag van een van onze Meisjes!!!! ik meen dat ook niet maar zo voel ik me wel soms!! het spijt me ![]() het leven is mooi maar kan ***domme hard zijn ook!!! dus langs deze weg wil ik iedereen die zijn of haar dochter of zoon heeft moeten afgeven een knuffel geven ![]() XXX http://ncban.9maand.com/94396 http://ncban.9maand.com/94403 |
| 22/02/2008 @ 09:34 Ine | Hoi Ik wil je veel sterkte toewensen met het verlies van je zoontje. Ook wil ik je proficiat wensen met jullie tweelingenzwangerschap Inderdaad het is fucking hard. Ik heb ook 7maand geleden mijn dochtertje moeten afgeven aan 37weken zwangerschap en ook nu ben ik zwanger van een drieling. Het voelt allemaal zo dubbel aan Veel sterkte ![]() |
| 22/02/2008 @ 12:12 cindy ![]() | Jolena...veel sterkte met het verlies van je zoontje. En natuurlijk ook een dikke proficiat met je tweeling-zwangerschap. Kan begrijpen dat je een tweestrijdig gevoel hebt. ![]() |
| 24/02/2008 @ 23:30 jolena | dank jullie voor de reactie's 't is leuk om steun te krijgen zelfs kennen we elkaar niet 't doet deugd te weten dar je er niet alleen voor staat, de mensen rondon mij vergeten soms wel eens wat ik doormaak en dat niet alle dagen even makkelijk gaan. en dat kwetst mij soms dat ik mij moet verantwoorden als ik droevig ben en mensen me vragen wat er is !! wat een domme vraag. in elk geval bedankt voor de berichtjes, groetjes xx |
| 26/02/2008 @ 13:58 Tammy | Hoi, Het leven kan inderdaad hard zijn, heb zelf vorig jaar op 2 maart men zoontje verloren aan wiegendood. Ik begrijp best je intense verdriet en je soms dubbel gevoel bij de zwangerschap van je tweeling, waarvoor van harte proficiat natuurlijk ! Zelf ben ik ook alweer bezig met zwanger zijn, en denk nu al vaak aan het dubbel gevoel dat dit geven zal. OP de verjaardag van ons engelenzoontje, hebben wij enkele balonnen omhoog gelaten (heliumgevuld) waarop stond 'happy birthday' en op een andere stond '1' deze kochten we in zo'n balloonshop. Zelf hebben we er dan nog kaartjes met gedichtjes aan gehangen en een contactadres, voor de vinder. Hebben 1 reactie teruggekregen, deze ballon werdt gevonden in Duitsland, op meer dan 400 km bij ons vandaan. Misschien is dit een leuk ideetje dat ook jij zou kunnen toepassen. Op zijn grafje hebben vele mensen bloemstukjes of teddy's achtergelaten, voor zijn verjaardag, maar een echt feestje hebben we niet gegeven. Groetjes en veel sterkte! ![]() |
27/02/2008 @ 15:56![]() | sterkte allemaal! ![]() |
| 28/02/2008 @ 17:20 jolena | hey Tammy het spijt me zo te horen van je zoontje. de dag dat Dayo geboren is ben jij je kindje verloren! ongeloofelijk je staat er niet bij stil maar ook wiegedood komt nog veel te vaak voor, het is toch onvoorstelbaar dat ze in deze tijd zulke dingen niet kunnen behandelen of voorkomen in jouw geval!! we zijn ook van plan ballonnen op te laten voor zijn verjaardag Zondag, Als geschenk hebben mijn man en ik een ster gekocht, een echte ster aan de hemel. we vonden dit wel een mooi gebaar als we nu naar boven kijken is er echt een lichtje van hem groetjes en sterkte |
| 25/07/2008 @ 12:23 jolena | het is even geleden dat ik hier nog iets geschreven heb, al ben ik een trouwe lezer. ik wou laten weten dat ons engeltje grote broer is geworden dan twee flinke zusjes ze zijn ondertussen al een maand oud. het is erg druk in huis ze vullen de leegte op in huis maar niet in mijn hart. ik heb nu ook heel weinig tijd om naar het kerkhof te gaan en daar voel ik me heel schuldig over nu het beter weer is zal het wel makkelijker gaan. een van de twee lijkt als twee druppels water op haar broertje niet altijd makkelijk maar langs de andere kant is het wel een troost ook. straks is het een jaar geleden dat Dayo gestorven is dat valt me enorm zwaar dat de tijd zo snel gaat en dat het leven zo maar zonder meer verder gaat. terwijl die bewuste dag in mijn geheugen staat gegrift alsof het gisteren was. groetjes en vele knuffels aan alle mama`s die jammer genoeg weten hoe we ons voelen |
[Reageer]

geschenk uit de hemel ?
en daar zijn we natuurlijk héél blij mee,