< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » al 6 maanden proberen om zwanger te worden wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
al 6 maanden proberen om zwanger te worden wie ook?
03/01/2009 @ 01:08
Loes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja het is inderdaad rustig. iedereen druk met de feestdagen wss

Nog een weekje wachten voor mij Ik ben al vanaf tweede kerstdag ziek. Ben net weer aan het werk, maar heb nog steeds borrels in mn buik. Denk niet dat het van een zwangerschap komt hoor Echt wel een buikgriepje! Maar ik voel dus verder weinig kwaaltjes. Misschien nog even geduld

hoe is het met jullie allemaal?
snuitje met jou ook alles goed?

Liefs Loes

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 11:27
snuitje

met mij alles goed, mijn bloeddruk is wel weer 2 dagen iets hoger (maar nog binnen de grenzen, waarbij ik dus nog niet t ziekenhuis moet bellen)... dus ik rust goed...

Hopelijk is je buikgriepje snel over hé.... en ik duim voor je hé meisje!

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 19:07
Pégi

Hey, hier ook weer rustig.
Op oudejaarsavond dachten ze even dat ik een zwangerschapsvergiftiging had (gelukkig niet dus) want dat zou ook een domper op de feestvreugde geweest zijn.
Alles gaat prima, we wachten nu ongeduldig af... gok nog 6 weken te gaan voor de bevalling.

Pégi

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 13:52
flairtje

Hallo iedereen,

voor 2009:
-snuitje & Pégi: ik wens jullie een vlotte bevalling een een bloem van een baby
-Loes: ik wens jou een spoedige én zorgeloze zwangerschap. En wie weet, is het wel een kerstekindje als ik dat hier zo lees.
-Perin: voor jou wens ik heel veel mooie momenten met je kind

Voila, dat is dat.

Hier alles goed hoor, Jarne is idd thuis snuitje. Op 30 december is hij naar huis gemogen (toeval of niet, maar dat is de dag dat jij er hier naar vroeg op het forum). Je kan je dus wel voorstellen dat wij de beste oudejaarsavond ooit hebben gehad!
Jarne is echt een zalig kind, hij slaapt telkens mooi tot aan de volgende voeding en als hij wakker is, ligt hij mooi rond te kijken zonder een kik te geven.
Soms heeft hij wel eens last van krampjes die dan resulteren in een waar "blaas-concert"... man zoveel protjes dat hij kan laten! Heel hilarisch met momenten.

Ik ben ondertussen volledig hersteld, geen pijn meer, snede is mooi dicht dus ik voel me op en top.
Uiteraard soms wat moe door de onderbroken nachten, maar ik probeer in de namiddag steeds even mee te slapen.

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 15:20
Pégi

Leuk nieuws heb je daar Flairtje!!!

Hopelijk hebben wij ook allemaal te maken met zo'n flink slapertje.

Pégi
Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 19:47
snuitje

ja Pégi dat zou nogal een domper geweest zijn... bij mij was het op 26 weken ook effe schrikken toen hadk ook symptomen van zwangerschapsvergiftiging, maar gelukkig toen ook nog niet, was veeeeeel te vroeg !

En flairtje, fijn hé nu Jarne thuis is... ben ook blij dat alles met jullie nu zo goed gaat!

Loes, spannend hé nog een paar daagjes voor je NOD, hoe voel je je?

[Laatst gewijzigd door snuitje - 07/01/2009 @ 19:48] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]