[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/02/2008 @ 12:57 yvonne ![]() | Bijna 3 weken geleden is het kindje van mijn enige broer overleden,wat een impact!! Ik stond er vanaf het begin tot het eind heel erg dichtbij ,heb voor hun ook een beebiesite gemaakt en helaas erna een vlindersite. Ik ben benieuwd of er meerdere zijn hier die dit van zo dichtbij bij een broer of zus hebben meegemaakt en er zo dichtbij betrokken waren. Dit is de site van Randy* ![]() http://www.randybartels.vlindersite.nl |
| 06/02/2008 @ 14:22 An ![]() | Tranen rollen hier over mijn wangen. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte met dit onmenselijke verdriet. |
| 08/02/2008 @ 13:16 yvonne | hoi, bedankt voor jullie reactie's! Helaas gebeurt dit nog veel teveel,en zo zie je maar weer dat een zwangerschap en geboorte altijd een heel groot wonder blijven. Mijn broer en schoonzusje zijn sterk en het gaat best naar omstandigheden goed ik praat veel met ze ,mede omdat ik alles van zodichtbij heb meegemaakt ik was ook bij de bevalling en heb ook alle foto's gemaakt en uitvaart en kaartjes enz. allemaal geregeld met mijn ouders samen. Het feit blijft dat het onaanvaardbaar is en blijft. Mede omdat Randy* helemaal in orde was alles was zo goed hij groeide ook goed en dat maakt het des te frustrerender,als het nou een afwijking had (ook vreselijk) dan kun je daar op een gegeven moment iets in berusten ,maar er is tot nu toe niks aangetoond en dat maakt het moeilijk ook zeker naar een eventuele volgende zwangerschap toe. groetjes yvonne |
[Reageer]

kindje van mijn broer overleden