< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » kindje van mijn broer overleden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
kindje van mijn broer overleden
06/02/2008 @ 12:57
yvonne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bijna 3 weken geleden is het kindje van mijn enige broer overleden,wat een impact!!
Ik stond er vanaf het begin tot het eind heel erg dichtbij ,heb voor hun ook een beebiesite gemaakt en helaas erna een vlindersite.
Ik ben benieuwd of er meerdere zijn hier die dit van zo dichtbij bij een broer of zus hebben meegemaakt en er zo dichtbij betrokken waren.

Dit is de site van Randy*

http://www.randybartels.vlindersite.nl

[Laatst gewijzigd door yvonne - 06/02/2008 @ 13:02] - Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 13:55
Yvette

Wat erg voor de ouders, en natuurlijk voor jou en de rest van de familie. Je hebt een hele mooie site gemaakt! Zijn de ouders er blij mee?

Ik heb het echt met tranen in mijn ogen bekeken. Het zou je maar gebeuren..

Heel veel sterkte en liefs

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 14:12
cindy

Veel sterkte met dit verlies. Ik ben op de vlindersite gaan kijken...ik zit hier met de tranen in de ogen. Het brengt bij mij alles terug boven.
Ik heb het ook recent meegemaakt, mijn dochtertje Zara is op 11/12/2007 doodgeboren.

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 14:22
An

Tranen rollen hier over mijn wangen. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte met dit onmenselijke verdriet.

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 16:02

Heel veel sterkte...
Mijn broer is zes maand geleden de trotse papa geworden van Damen en Born*. Ze zijn plots en veel te vroeg geboren op 28weken.
Born* heeft zijn strijd opgegeven na acht dagen.
Ik stond er ook heel dichtbij en de dag dat hij moest gaan hebben we met gans ons gezin de hele dag in het ziekenhuis gebleven.
Het beeld van dat kleine mooie mannetje zal nooit uit mijn hoofd verdwijnen.
Ik had en heb het er heel moeilijk mee maar probeer er voor hen te zijn en ik ga regelmatig naar zn grafje.
Mijn schoonzus belde me al een paar keer op om te bedanken als ik iets bij zn grafje achterlaat.
Voor mij is het al wat ik nog kan doen voor hem en voor hen is het een grote steun dat er nog iemand aan hem denkt.
Veel mensen durven niet meer over hem praten en dat doet ze pijn.
Ik praat nog vaak over hem en ook al is het nog steeds met tranen erbij doet het hun en mezelf toch goed...
Ik wens je nog heel veel sterkte en ook voor je broer en schoonzus.

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 20:57
ENGELMAMA

ik ben zelf een mama van een engeltje mijn verhaal kan je lezen op mijn profiel)

ik ben mijn dochtertje verloren na 39 weken, dus ik weet heel goed hoe het moet voelen voor de ouders. (als je broer/schoonzus me willen mailen,babbelen, telefoneren,... als ze er klaar voor zijn) mag je me altijd een seintje geven.

ik ben ook naar de vlindersite gaan kijken en toen ik de foto van hun kindje zag, was het net alsof ik naar mijn eigen kindje keek.
er zijn heel veel gelijkenissen op de foto.

ik hoop dat ze heel veel foto's hebben van hun kindje, want dat kan hen enorm steunen.
ik zelf heb een album gemaakt en bijna weekelijks kijk ik naar de foto's, ook in mijn huis staan er heel wat foto's.

als je in contact wil komen met mijn broer/schoonzus mag je het laten weten.(ik weet niet of mijn schoonzus het aankan want ze is opnieuw zwanger en ze heeft het enorm moeilijk gehad met het verlies van haar nichtje)
mijn broer heeft mijn dochtertje gezien maar zijn vrouwtje kon het niet aan. (zij had toen zelf nog maar een dochtertje van 6maand)
ik heb dat altijd gerespecteerd. iedereen moet het verwerken op zijn manier.

veel sterkte aan de familie, vrienden,...

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 13:16
yvonne

hoi,
bedankt voor jullie reactie's!
Helaas gebeurt dit nog veel teveel,en zo zie je maar weer dat een zwangerschap en geboorte altijd een heel groot wonder blijven.
Mijn broer en schoonzusje zijn sterk en het gaat best naar omstandigheden goed ik praat veel met ze ,mede omdat ik alles van zodichtbij heb meegemaakt ik was ook bij de bevalling en heb ook alle foto's gemaakt en uitvaart en kaartjes enz. allemaal geregeld met mijn ouders samen.
Het feit blijft dat het onaanvaardbaar is en blijft.
Mede omdat Randy* helemaal in orde was alles was zo goed hij groeide ook goed en dat maakt het des te frustrerender,als het nou een afwijking had (ook vreselijk) dan kun je daar op een gegeven moment iets in berusten ,maar er is tot nu toe niks aangetoond en dat maakt het moeilijk ook zeker naar een eventuele volgende zwangerschap toe.

groetjes yvonne
Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 14:20
ENGELMAMA

bij ons hebben ze niks gevonden en na een tijdje lukt het je toch om je erbij neer te leggen.
het is aan de ene kant wel een troost dat je weet dat er eigenlijk niks aan je kindje was , maar dat moeder natuur het anders wou.
wij hebben ons ook nog genetisch laten testen maar dat bleek ook negatief te zijn.

en ja het blijft zwaar en je zal het nooit vergeten,maar op een dag kan je opnieuw wat meer genieten van je leven en neem je elke dag zoals hij komt.

veel sterkte

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 21:01

Met tranen in mijn ogen zat ik te kijken naar de vlindersite ... kan me niet voorstellen wat er door jullie heen gaat ... veel verdriet en vragen met waarom ...
Zou me niet kunnen voorstellen dat ik dit zou moeten meemaken ...
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd !

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 21:41
Dusanka

Vreselijk vreselijk vreselijk !!!

Het is de nachtmerrie van iedere ouder om een kindje te verliezen....

Hier zijn geen woorden voor....het lijkt nergens meer op te slaan en niets lijkt meer inhoud te hebben.

Heel veel sterkte met dit inmense verlies !!!

Liefs
D

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]