Goedemorgen deze morgen!!
K'tje wij gaan ook bij liesenborghs en zijn daar ook zeer tevreden over.
Fie uw ventje gaan we hier dan nog kunnen gebruiken, want de verbouwingen betreffende cv en ketel moeten we nog doen, hoewel het nog niet dringend is

.
Hoe het hier zit met de taakverdeling is heel simpel. Ik doe praktisch alles. Mijn man maakt wel regelmatig het eten, nadat ik het heb voorbereid, dus de patatten geschild, de groeten gekuist,...
De auto's wassen, ja ieder doet zijne, poetsen, strijken, wassen, plassen, das allemaal voor mij, maar ik klaag niet hoor. Doe het ook liever allemaal zelf, want toen ik zo ziek was tijdens mijn zwangerschap na hij het een beetje over en ik moet zeggen, ne man of althans mijne is nogal rap content

.
Ik weet niet wat Martje aan de hand heeft, maar ze is de laatste dagen meer onrustig. Vannacht heeft ze om 2 uur nog een voeding gevraagd, iets wat ze normaal ook niet doet. Ik hoop maar dat ze niet ziek aan het worden is.
Wij werken hier ook allebei fulltime. Ik was van plan om 4/5 te gaan werken, maar mits ik van werk verander gaat dat eventjes niet. Na een jaartje neem ik dan mijn ouderschapsverlof tot 4/5. Mijn man neemt volledig de maand augustus

.
Zo dames ik wens iedereen weer een fijne dag toe!!
See ya