< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Gynaecoloog in Sint-Truiden gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Gynaecoloog in Sint-Truiden gezocht
08/02/2008 @ 08:17
Fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heyhey

K'tje, ik moet je teleurstellen. Ik ben al langer op als u al veel langer. Nl 4u20. Ik ben al aant werk vanaf half6.
Heb enkel nu pas de tijd gevonden om iets te typen.

Maren, een taakverdeling is een mooi idee. Hadden wij ook ingevoerd. Maar het werkt niet echt.
Bij ons was het zo omdat mijn ventje de langste dagen draait dat ik het huishouden op mijn rekening neem met een paar uitzondering. Dus ik doe de was, de strijk, de kuis en koken. Enkel als hij vroeger thuis als ik, zou hij koken. Nu zorgt meneer er dus altijd voor dat hij later thuis is als ik.
ZIjn taak waren de auto's wassen, de ramen wassen, de tuin doen, de honden eten geven en het afval buiten zetten. Awel de laatste keer dat de auto's gewassen zijn dat zal september zijn en dat heb ik gedaan. De ramen ja die hebben nog nooit een spons gezien en ik vertik het omdat ik niet op een ladder durf staan (hoogtevrees). De tuin daar zwijg ik over. Enkel de honden eten geven en het afval buitenzetten doet die van zijn taakverdeling. Dus conclusie niet geslaagd he.

Met valentijn was ik niet veel van plan. Ik denk dat ik een 2 of 3gangen menu ga maken en het wat romantisch ga maken met wat kaarsjes. Op restaurant gaan we in ieder geval niet.

Fieke, ventje is ook zelfstandig maar dan met het plaatsen van airco's, CV en ketels. Daarbij ook nog het lassen van RVS en staal. Merendeel wel in de industrie. Spijtig brengt dit niet genoeg op zodat ik kan thuisblijven dus ik werk ook nog full-time.
Ik zou wel graag 4/5de gaan na de bevalling maar eerst zien of we dat financieel aankunnen.

xFie

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 09:48
falke

Goedemorgen deze morgen!!

K'tje wij gaan ook bij liesenborghs en zijn daar ook zeer tevreden over.

Fie uw ventje gaan we hier dan nog kunnen gebruiken, want de verbouwingen betreffende cv en ketel moeten we nog doen, hoewel het nog niet dringend is .

Hoe het hier zit met de taakverdeling is heel simpel. Ik doe praktisch alles. Mijn man maakt wel regelmatig het eten, nadat ik het heb voorbereid, dus de patatten geschild, de groeten gekuist,...
De auto's wassen, ja ieder doet zijne, poetsen, strijken, wassen, plassen, das allemaal voor mij, maar ik klaag niet hoor. Doe het ook liever allemaal zelf, want toen ik zo ziek was tijdens mijn zwangerschap na hij het een beetje over en ik moet zeggen, ne man of althans mijne is nogal rap content.

Ik weet niet wat Martje aan de hand heeft, maar ze is de laatste dagen meer onrustig. Vannacht heeft ze om 2 uur nog een voeding gevraagd, iets wat ze normaal ook niet doet. Ik hoop maar dat ze niet ziek aan het worden is.

Wij werken hier ook allebei fulltime. Ik was van plan om 4/5 te gaan werken, maar mits ik van werk verander gaat dat eventjes niet. Na een jaartje neem ik dan mijn ouderschapsverlof tot 4/5. Mijn man neemt volledig de maand augustus.

Zo dames ik wens iedereen weer een fijne dag toe!!

See ya

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 11:27
Maren

Online Status Stuur bericht
Hallo!

vandaag is het vrijdag!! En het is hier heel kalm vandaag, dus ideaal om de week af te sluiten.

Goed dat ik weet dat Dr. Liesenborghs een goeie oogarts is. Ik moet er namelijk ook nog een vinden in of rond Sint-Truiden, dus kan zijn dat ik hem/haar (is het een man of een vrouw?) eens zal proberen.
Maar ik ga pas in juni gaan, dus heb nog wel even tijd. (Moet ik daar op tijd mijn afspraak maken?)
Ik moet zeggen dat het niet gemakkelijk is om een goeie oogarts te vinden, want toen die van mij in Balen op pensioen ging ben ik eens ergens anders gegaan, en dat vond ik niet zo'n goeie

De taakverdeling bij ons is eigenlijk vrij eenvoudig. Mijn vriend werkt in posten en gaat de week dat hij de late heeft de hele voormiddag in het huis werken, met als gevolg dat hij voor de rest niks meer kan doen en ik dus alles doe (koken, wassen, strijken, kuisen en noem maar op). En de week dat hij de vroege heeft zorgt hij dat hij thuis is tegen dat ik thuis ben, of ga ik hem uithalen en dan is verschilt het altijd wie er eten maakt. de ene dag hij de andere ik. (de andere taken zijn dan nog sowieso voor mij. In het weekend eten we meestal bij mijn ouders uit gemakzucht
Maar vanaf de moment we naar het huis verhuizen, gaat de verdeling weer anders verlopen hoor. Dan moet hij nimmer zo fel werken/verbouwen en heeft hij meer tijd voor het huishouden. Toen we in Hasselt woonden en het huis nog niet hadden, deed hij dat echt prima. Ik heb een echte nieuwe man gevonden!

En dames, hebben jullie veel plannen voor het weekend?

Ik ga nu weer even doorwerken.

Saluutjes
Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 13:05
MamaSofie

Hoihoi!

Maren, bedankt voor 't compliment over mn zoontje
Ons huisje is gekocht, vorige zomer, dus kheb hoogzwanger zitten verhuizen. Met als gevolg dat ik bij 33 weken zwangerschap weëen kreeg, een week in het ziekenhuis moest blijven en tot week 37 moest rusten
We zijn wel heel blij met ons huisje, hoop er nog véél kindjes in te mogen grootbrengen
Hoeveel kindjes willen jullie eigenlijk?
Onze taakverdeling is 'ouderwets'
Tom gaat werken en ik doe alles in huis. Het enige wat Tom moet doen is de vuilzakken, de auto en de tuin (ik haat buiten werken, ben 'doodsbang' van al die vieze beestjes
Ik zorg ook eigenlijk volledig voor Robbe. Denk dat het al een kleine maand is geleden dat Tom nog een pamper heeft ververst of een flesje heeft gegeven... Maar hij doet dat niet graag, en ik wel, dus geen probleem. Ik volg een cursus in vspw hasselt, waar ik ongeveer eens om de twee weken een dagje naartoe moet. Volgende vrijdag ga ik weer, en moet Tom voor Robbe zorgen. Ben benieuwd
Moet wel zeggen: als ik me soms een badje wil nemen zal Tom wel een klein uurtje op Robbe passen. Of als ik niet gedaan krijg met mn huishouden helpt hij wel een handje.

Tataah!

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 13:13
MamaSofie

Dames

Kheb een nieuwd topic geopend: bij gezocht:streek/lotgenoten staat nu een topic 'truieneers!' (op de laatste pagina denk ik).
Dan kunnen we misschien daar verder babbelen, want het onderwerp 'gyneacoloog in sint-truiden gezocht' klopt niet meer denk ik hè?

Tattaah!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]