< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Ikke en Named van op zappy ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Ikke en Named van op zappy ?
28/12/2008 @ 12:38
kreeftje

ik wens ook iedereen een fantastisch 200 toe en iedereen mag zijn wensen en dromen zelf in vullen en ik hoop dat ze dan in vervulling zullen gaan. Ikke , ik hoop nog steeds dat je nog eens langs zult komen om even te laten weten hoe het met je gaat!
Veke geef jij nog bv? ik ben er nu sinds 4 dagen volledig mee gestopt. L weigert nu de borst (er was ook niet veel meer in denk ik) dus die tijd is achter me... vind het toch moeilijk dat die baby ook weer groot wordt. ik weet dat twee echt genoeg is voor ons mar in een ander leven ... zou ik graag nog een kindje gehad hebben? hebben jullie dat ook? maar goed ondertussen geniet ik tijdens deze vakantie van mijn twee bengels!
vele vele groetjes en aangezien ik vanaf feb thuis zal zijn (omwille van mij ontslag) zal ik wat meer langskomen! ik ben nog niet echt aan't zoeken ... wil even een kleine pauze inlassen na 17 jaar ...
daaaaaaaaag
Link naar deze reactie
28/12/2008 @ 21:26
Named

Ik herken het wel hoor Kreeftje. Ik heb vandaag de maat 56 en 62 kleertjes in een doos gedaan en klaar gezet voor de zolder. En dan denk ik: waarom zet ik ze op zolder, ik kan ze net zo goed weg doen. Maar dat lukt me niet. Dan denk ik: stel dat.... Terwijl ik het eigenlijk ook wel druk zat vind zo met 2.
Als ik nou heel rijk was enzo, dan zou ik er wel 4 willen. Maar dat zou mijn vriend echt niet trekken .
Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 21:59
Veke

Hallo iedereen,

Ook van hier aan IEDEREEN mijn allerbeste wensen voor 2009 en in het bijzonder:
Een gezond zoontje voor S!!!
Snel een zwangerschap voor F-ke!!!
Hopelijk wat nieuws van Ikke?!

Named en Kreeftje, voor jullie en de kindjes ook de beste wensen en ik herken me idd ook in wat jullie zeggen; Ik ben heel blij met mijn twee kindjes en heb niet meer echt de wens voor een derde (denk ook niet dat ik er hier nog één overtuigd krijg), maar ik vind het soms mooi om grote gezinnen te zien. Anderzijds weet ik ook dat dit niet realistisch is aangezien we met twee werken en het nu soms al moeilijk is om alles praktisch in goede banen te leiden.
Ze worden idd snel groot. Onze grote meid wordt binnenkort al 5 en onze kleine man is al bijna 10 maanden.
Kreeftje, ik geef nog steeds bv. Ik heb tot vlak voor de vakantie tijdens mijn middagpauze gekolfd en dat heb ik nu wel afgebouwd. Ik geef nu nog 3 voedingen (een 's morgens en twee 's avonds)ipv van 4 (de kolfpauze meegeteld hè)tot voor kort.
Soms denk ik wel te stoppen omdat het de laatste tijd met ups en downs verloopt omwille van de tandjes (al 8 ondertussen) of een verkoudheid of een opstoot van de reflux etc. Hij drinkt dan niet goed en ik zit met de 'gevolgen'. Ik heb dan anderzijds ook wel erg veel schrik dat de BV terugloopt en het gedaan is. Daar ben ik blijkbaar nog niet klaar voor. Het is een beetje dubbel.
Maar N heeft nog altijd niets anders geproefd dan BV, dus dat is een bijkomend probleem. We zien wel waar we uitkomen.

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 21:57
kreeftje

morgen wordt mijn lieve Luca baby al 11maanden ...wat gaat het snel.
en wat is het heerlijk.
na twee weken terug gaan werken ...bah, ik mis mijn kindjes...
maar binnenkort ben ik weer thuis he !
laat allemaal maar even horen hoe het gaat ! hier alles ok!
Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 09:58
Named

Beetje laat, maar niet minder gemeend: Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig 2009!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]