< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » zwangerschapstest wanneer positief???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
zwangerschapstest wanneer positief???
12/01/2008 @ 15:15
valerie

hallo iedereen

heb hier een beetje rondgesnuffeld en vind het een zeer leerrijke site... Het zit bij mij zo ik zou maandag ongesteld moeten worden. Doch ik kon mij niet inhouden en heb gisteren getest, negatief! Nu is mijn vraag wanneer kan ik nog eens testen? zou het kunnen dat het de dag erna wel positief is? Of moet je een paar dagen wachten???

Weet iemand raad?
Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 15:36
Westerhoutje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Valerie: Normaal gesproken kun je na een paar dagen weer testen en dan zou die positief moeten zijn als je inderdaad zwanger bent.
En anders kun je altijd een bloedtest doen.
Ben nu 20 dagen overtijd 3 testen gedaan allemaal negatief. Eind februarie pas weer een afspraak bij de gyn en tot die tijd moet ik maar afwachten of de op bezoek komen of dat ik inderdaad zwanger blijk te zijn.

Veel succes meid, hopelijk is hij volgende keer wel positief bij je.

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 15:57

Hoi Valerie,

Het komt ook vaak genoeg voor dat er pas een aantal dagen na de NOD positief getest wordt. Ik zou dus zeker niet meer te snel testen nu. Het is elke weer zo'n teleurstelling als je test negatief is. Wellicht kun je dinsdag of woensdag nog een poging wagen? Er wordt vaak aangeraden een week na de NOD te testen, maar officieel kun je het op de NOD zelf doen volgens de testen. Ik zou dus zeker niet vroeger dan maandag nog een keer testen.

Succes! Ik hoop dat je straks positief test!

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 16:00
valerie

hoi bedankt voor jullie raad. Denk dat ik toch maar tot maandag wacht.

maar in principe dan wanneer kan je dan testen??? zou het kunnen dat het na 1 dag wel positief is of niet? ik bedoel dan wetenschappelijk bedoeld he.
Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 16:02

Het zwangerschapshormoon HCG verdubbelt per 2/3 dagen. De kans is dus klein dat een test na 1 dag wel positief is.

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 19:24
Marleen82

Online Status
Wanneer testen...
Vandaag heb ik positief getest op 11 DPO (DAYS past OVULATION)
Op fertilityfriend.com testen sommigen al na 10 DPO positief. Ik heb gisteren niet getest.....

Dus zwanger......raar hor? Helemaal niet verwacht!
cyclussen van 40-57 dagen....en toch gelukt....helemaal blij!
Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 21:18

ik heb op de dag van mij nod getest en toen een heel licht streepje... zeer licht maar toch duidelijk...

@ marleen: proficiat!!

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 10:19
jokske

proficiat marleen!
tja bij de ene is het direct zichtbaar en bij de andere kan met het pas waarnemen enkele dagen na NOD.

Ikzelf test op de nod dag als de duiveltjes er nog niet zijn.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:13

zwanger?
Hallo,

Ik zit met een zeer dringende vraag. Ik slik al best een hele tijd de Diana pil. Ongeveer 4 maanden geleden kreeg ik een andere pil maar met precies dezelfde hormonen alleen een andere naam. Ik merkte verandering in mijn ongesteldheid. Nu heb ik de laatste week hele gevoelige borsten(niet pijnlijk). Mijn buik is opgezet en van de week heb ik krampen in mijn buik gehad. Nu heb ik vandaag een testje gedaan voor de zekerheid en die is positief met een heel licht streepje. In mijn strip zitten nog 5 anticonceptiepillen. Wat nu? Heb nog een testje gekocht maar die wil ik voor de zekerheid morgen ochtend pas doen met ochtend urine.

groetjes Denise
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:18

ik zou stoppen met de pil meteen! het kan slecht zijn voor het kindje dat in je groeit als je van belgie bent kan je een afspraak maken met je ha voor een bloedafname kom je van nl dan zou ik een afspraag gaan maken met je vk succes maar een streep is een streep dus ben je

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]