[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/01/2008 @ 19:02 ta.mère | ik ben ongeveer 1 week geleden bevallen en heb ontzettend veel zin in sex , ik vroeg mij af of anale sex geen kwaad kan .. ik heb het al een par x geprobeerd en had geen pijn of niets dus veronderstel dat het geen kwaad kan (?) en na hoe lang kan je ongeveer terug vrijen , mijn dokter zei 6weken kan het ook al eerder ? 6weken is nog zooo lang |
| 09/01/2008 @ 20:16 ta.mère | ik ben niet gescheurd of geknipt geweest , geen aanmbeien . ik denk dat ik nog wel wat ga wachten met vaginale sex , maar vroeg mij gewoon af of anale sex ook kwaad kan .. badankt voor je reactie :) |
| 09/01/2008 @ 21:32 Marleen | Vaginale sex mag je pas weer hebben als je niet meer vloeit. Dit ivm infecties. Ik zou zelf wachten na de nacontrole, maar mijn hoofd stond dan ook niet naar sex vlak na de bevalling (maar ik lag dan ook een week in het ziekenhuis) Hou je wel er rekening mee dat bijv de pil nog niet werkt, je zal niet de eerste zijn die weer direct zwanger is en je lichaam moet echt herstellen |
| 12/01/2008 @ 11:45 anoniem | vriendin van me had na 3 dagen alweer sex..(moet er niet aan denken zeg) |
| 14/01/2008 @ 13:26 anoniem | hey meiden.. ik moet zeggen dat ik heel lang gevloeid heb wel 7 weken. dus de sex kwam ook pas na die tijd en voor die tijd had ik zelf ook niet zo heel veel behoefte er aan. was alleen maar moe steeds |
| 14/01/2008 @ 20:45 ta.mère | kan je ook betrekkingen hebben als je nog vloeit , of moet je echt wel gestpot zijn met vloeien? |
14/01/2008 @ 21:06 ![]() | als je nog vloeit zou ik wel een condoom gebruiken ta mére maar je mag vaginale seks hebben hoor. |
| 10/02/2008 @ 22:35 Anoniem | zwanger? Hoi, Ben 8 weken geleden bevallen van een gezonde zoontje, echt een schatje!!! Omdat wij de laatste 5 maanden van de zwangerschap geen gemeenschap meer hebben gehad. Hadden we 3 weken na mijn bevalling deze via de keizesnede gebeurde onveilige sex... zo een 3 a 4 keer... We hebben er niet bij stilgestaan maar ja We hebben lang geprobeerd om onze zoontje te kunnen krijgen. En in die 5 jaar dat we samen zijn had ik nooit de pil genomen. Nu heb ik al zo een dikke 2 weken menstruatieachtige symptonen, pijn in onderrug, geen honger en mijn borsten zijn wa gespannen Te donderdag heb ik een test van de gb gekocht en deze was negatief.. Heeft hier nog iemand zo iets hetzelfde meegemaakt, graag reactie Groetjes ![]() |
[Reageer]

(anale) sex na bevalling

ik had van de eerste 30 hechtingen dus werd ook echt wel afgeraden om gelijk weer sex te hebben dat werd echt pas 4 maanden later

de huiarts heeft mij aangeraden om 6weken te wachten na de bevalling met sex maar tydens de zwangerschap mochten we ook niet vrijen op het eind dus het begint echt wel moeilijk te worden nu
ik wou vragen of klaarkomen wel mag ?