Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 14:02 Charenity89 ![]() | Niet gaan skien meid doe het niet gebeurd er iets vergeef je het jezelf nooit ! |
| 19/11/2008 @ 16:17 Es | Waarom verzet je de skivakantie niet naar bijv. de kerst? Dan ben je minder ver. Ik hou van skien, wij gaan altijd meerdere x per jaar, maar dit jaar sla ik over. Heel misschien de afsluiting van het seizoen.... Ik ben nu 26 weken zwanger en voor m'n gevoel zou het ook niet meer lukken. Als ik er al aan denk dat ik m'n schoenen dicht moet maken, m'n skiestokken moet pakken als ze zijn omgevallen, alles wat met bukken te maken heeft.... Nee dank je. Ik heb het niet over het risico. Ik neem aan dat je weet wat er kan gebeuren.. Ik zou het toch even navragen bij de verloskundige en als je gaat, heel veel plezier!!! |
| 30/11/2008 @ 15:11 Kaatje ![]() | je weet toch dat een kind van 18 maanden, onmogelijk kan leren skien he? ![]() |
| 01/12/2008 @ 10:08 Es | Raar maar waar, als ervaren skier kan je ook omver geskied worden hoor. Iedereen moet het zelf weten maar ik vind het onzin om te zeggen als je ervaren bent dat er dan geen gevaren zijn. Mijn schoonzusje kan heel goed skien en was vorig jaar toen we gingen 3 maanden zwanger. Door een of andere malloot werd ze onderuit geskied. Natuurlijk harstikke geschrokken, gelukkig met de baby alles in orde, maar toch. |
| 01/12/2008 @ 12:37 tinne | Ik zou zeker niet gaan skiën als ik 5,5 maanden zwanger zou zijn. Je mag nog kunnen skiën als de beste, de andere mensen op de piste heb je niet onder controle. Het kan altijd gebeuren dat er iemand tegen je aanbotst, en wat dan? Het kan inderdaad niet erg zijn, maar voor hetzelfde geld kan het heel ernstig zijn. Het zijn toch risico's hé. wij gaan ook heel graag skiën, maar onze wintersport heeft nu ook al 2 jaar moeten wachten wegens 2 zwangerschappen. Het zou toch jammer zijn indien je door dat weekje iets ernstigs zou voorhebben. Skiën kan je je hele leven doen, zwanger ben je maar 9 maanden. |
| 01/12/2008 @ 14:10 kelly ![]() | Thanks Victoria, Dit lijkt mij een eindeloze discussie, iedereen moet het voor zich zelf uitmaken! Greetz |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

skiën?