hey dames,
brrr wat is het koud zeg... hihi neen echt ik verlang zo naar de zomer... sneeuw is allemaal wel mooi maar zo koud he...
Teigetje goed dat beeb het zo goed doet en toch al 2 weken verder dan je dacht... alle super he.. enne ja ik was ook blij dat alle feestjes achter de rug waren hoor!!! geloof me...
Autumn jammer van je

maar wel mooi op tijd dus dat is wel positief.. Schattig idd dat Oda naar een zusje vraagt, maar uiteraard niet zo fijn als je zelf zo graag een beeb in je buik wilt ik

heel erg hard!!!
Knorretje aan het genieten van je vakantie meid? groot gelijk!!!
Herfstmeisje super dat je voor een tweede kan gaan, go girl!!! nu nog zicht krijgen op je cyclus he... ik

dat het snel gaat!!! Van die fibromyalgie is natuurlijk beetje minder, maar nu weet je tenminste wat er allemaal aan de hand is he... hoop dat de magnesium snel aanslaat hoor!!!
Annick, hmm nog geen opening... dekke toch he... maar ik

dat jullie

snel van zich laat horen meid... ja het is overal echt glad he, om zot te worden...
En Kato blij dat ze weer naar school mag na de vakantie?
en Maja nog steeds goede beweging in je buik?
Wij zijn deze ochtend onze geboortelijst gaan leggen, toch meer op gezet dan oorpsronkelijk het plan was, maar ach wat ze niet nemen moet je niet nemen. zijn een paar dingen die we moeten nemen, maar dat zijn ook de dingen die ik echt wil zoals de bunker en een nieuwe nurserytas. Was toch weer fijn hoor die lijst leggen... ik ga ergens in februari nog eventjes terug om nog wat kleertjes uit te zoeken uit de nieuwe collectie en dan is alles ok... heb zelf ook nu nog twee pyamatjes gekocht, zo klein he die kleintjes

en verder gaat alles hier zijn gangetje, de last van de bekken blijft en de harde buiken zijn ook niet meteen gedaan... maar we doen rustig verder... nog 5 en halve week werken en dan zijn we thuis :)
goed ik ga jullie laten ga beetje rusten nu onze Torben een dut aan het doen is...
groetjes
Evy