< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Starten 2de kindje zomer 2008!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Starten 2de kindje zomer 2008!!!
06/01/2009 @ 13:04
herfstmeisje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja ik heb daar wel heel veel last van, zeker met dees koud weer, de hele tijd heb ik pijn, en mijn spieren staan allemaal gewopon opgespannen en ik kan die dus echt ni ontspannen he

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 16:28
Annick

Alé herfstmeisje dat is goed nieuws hé, dat nr2 mag komen...Hopelijk wordt het snel wat minder koud hé, zodat je minder last hebt. Alé denk dat het voor iedereen wel wat minder koud mag worden...

Omai Teigetje, inderdaad wel een verschilleke van bijna 2 weken...super dat die het zo goed doet hé. Willen jullie weten of het een is of een of weten jullie het al

Autumn, wat jammer van je verlof...alé nu de er zijn kunnen jullie terug starten. Ben trouwens eens naar je fotokunsten gaan kijken gisteren, echt mooie foto's bij.

Ben daarstraks op controle geweest...de oefenweëen waren tot nu toe weinig effectief, geen opening...de gyneacoloog zei dat hij niet verder durfde voelen om geen dingen op gang te brengen. Heb wel enorm veel last van harde buiken met vooral rugweëen, boehoe...BD was oké, 13/8. Voor de rest doet het prima, gewicht momenteel geschat op 3150gr (dat was Kato ongeveer bij de geboorte). Hij gaat me max. 1 week over tijd laten gaan, dus ten laatste 23 januari. Maar volgende week maandag nog een afspraak met monitor (tot nu toe nog niet gehad) en de week nadien ligt ook al vast, hopelijk hebben we die niet meer nodig hé. Hij sprak zelf van eventueel te strippen, maar enkel als er opening is, anders zou ik heel kwaad zijn op hem...We zien wel. Ben nadien nog effe naar't stad geweest, voor mijn ventje hemden gaan kopen, effe 'dag' gaan zeggen op zijn werk en nog wat rondgelopen. En dan Kato te voet gaan halen op school, ben wel blij dat ik nu zit zene, pffffffff. Vanmorgend lag ik bijna tegen de grond toen ik ze naar school bracht, het is hier op zijn plaatsen echt een schaatsbaan zene

Alé ga hier wat zetelhangen

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 13:51
autumn

Online Status Bekijk profiel
merci annick voor t compliment de bevalling komt nu echt wel dichterbij he.. spannend zeg! ik kan zelf al bijna niet meer wachten tot ik zelf zwanger ben... oda zei gisteren, toen ik haar ging halen naar de creche, dat ze een zusje wou... kvonnet zo lief maar tegelijk ook een beetje jammer dat het nog niet zover was. en op de creche beginnen ze ook al te vissen of er nog geen op komst is... maar ik kan het niet forceren natuurlijk he, we doen ons best...

amai herfstmeisje, dat moet heel lastig zijn, constant met die pijn lopen. ik hoop ook dat het snel wat warmer wordt!

teigetje, super dat alles in orde is met je baby'tje

aan evy, maja, en al de rest, ik zal vanaf nu weer proberen meevolgen met de conversaties, maar tis een beetje teveel om bij te benen :) succes met jullie zwangerschappen, en knorretje, n goeie vakantie en ook succes he deze maand! sorry dat ik wat mensen vergeet...

x

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 14:47
Evy

hey dames,

brrr wat is het koud zeg... hihi neen echt ik verlang zo naar de zomer... sneeuw is allemaal wel mooi maar zo koud he...

Teigetje goed dat beeb het zo goed doet en toch al 2 weken verder dan je dacht... alle super he.. enne ja ik was ook blij dat alle feestjes achter de rug waren hoor!!! geloof me...

Autumn jammer van je maar wel mooi op tijd dus dat is wel positief.. Schattig idd dat Oda naar een zusje vraagt, maar uiteraard niet zo fijn als je zelf zo graag een beeb in je buik wilt ik heel erg hard!!!

Knorretje aan het genieten van je vakantie meid? groot gelijk!!!

Herfstmeisje super dat je voor een tweede kan gaan, go girl!!! nu nog zicht krijgen op je cyclus he... ik dat het snel gaat!!! Van die fibromyalgie is natuurlijk beetje minder, maar nu weet je tenminste wat er allemaal aan de hand is he... hoop dat de magnesium snel aanslaat hoor!!!

Annick, hmm nog geen opening... dekke toch he... maar ik dat jullie snel van zich laat horen meid... ja het is overal echt glad he, om zot te worden...
En Kato blij dat ze weer naar school mag na de vakantie?

en Maja nog steeds goede beweging in je buik?

Wij zijn deze ochtend onze geboortelijst gaan leggen, toch meer op gezet dan oorpsronkelijk het plan was, maar ach wat ze niet nemen moet je niet nemen. zijn een paar dingen die we moeten nemen, maar dat zijn ook de dingen die ik echt wil zoals de bunker en een nieuwe nurserytas. Was toch weer fijn hoor die lijst leggen... ik ga ergens in februari nog eventjes terug om nog wat kleertjes uit te zoeken uit de nieuwe collectie en dan is alles ok... heb zelf ook nu nog twee pyamatjes gekocht, zo klein he die kleintjes
en verder gaat alles hier zijn gangetje, de last van de bekken blijft en de harde buiken zijn ook niet meteen gedaan... maar we doen rustig verder... nog 5 en halve week werken en dan zijn we thuis :)

goed ik ga jullie laten ga beetje rusten nu onze Torben een dut aan het doen is...

groetjes
Evy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:03
Annick

Superschattig van Oda, we zene dat er snel een brusje mag komen!!!

Kato is supercontent dat ze terug naar school mag, maar ook supermoe, dat ritme moet weer effe opgebouwd worden hé. Ik ga nu telkens te voet met haar en ze loopt bijna de ganse weg, ze weet dat mama haar nu niet kan bijhouden denk ik...nu ja, de school ligt in't park en daar mag ze dat, voor de rest van de weg moet ze toch een handje geven zene ander 'mama heel heel boos' zou ze zeggen

Leuk hé Evy de geboortelijst, tja we hebben er toch ook nog wel wat opgezet zene...alé jij kan aftellen, nog 5 weekjes en dan de beentjes omhoog

Pffff, ik wou vandaag eindelijk eens weg met den auto, het is hier ondertussen al wat beter te doen in't straat, tja, vergeet het auto start niet, gisteren effe geprobeerd en toen ging het wel, misschien net iets fout gedaan met enkel te starten en niet rond te rijden...dus nu wachten op europe assistance hé...ze zouden hier binnen 't uur zijn...tis hun geraden en dan zal ik maar ineens een tripke gaan doen, we kunnen het ons nu niet permitteren van zonder auto te vallen hé, anders moeten we nog een taxi bellen als ik moet bevallen.
Voor de rest blijven de harde buiken en rugweëen aanhouden...maar ja wil niets zeggen hé...maandag terug op controle en monitor.

Onze badkamer die schiet wel goed op met dat koude weer, hihihi, tja dan kunnen ze niet buiten werken hé, morgen zou ze helemaal getegeld en gevoegd moeten zijn...dan komt er dit WE of volgende week iemand schilderen...enkel nog het bad hé

Alé dames zij voorzichtig als ge buiten moet hé!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]