< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » Tips zodat mijn partner de baby ook kan voelen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
Tips zodat mijn partner de baby ook kan voelen
05/12/2007 @ 14:50
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Wij verwachten ons eerste kindje op 6 april 2008. We kijken er heel erg naar uit. Ik voel de kleine al regelmatig bewegen maar mijn partner heeft het nog niet echt gevoeld. Hij kijkt hier dan ook met volle teugen naar uit iedere avond (Als hij iets gaat voelen of niet). Nu wou ik vragen als jullie tips hebben zodat hij ons hummeltje ook kan voelen en dat we met zijn tweetjes ervan kunnen genieten.

http://ncban.9maand.com/89041

Alvast bedankt.

Groetjes.

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 12:01
lientjevm

Online Status Stuur bericht
Hey Ann,

Ik en mijn partner hebben 's avonds vooral de mogelijkheid om samen van de stampjes te genieten.

Je moet uiteraard zelf goed weten 'waar' je hem/haar juist voelt.
Ik leg zijn hand daar altijd, met mijn hand er bovenop (met beetje druk) zo voelt hij het kindje beter stampen en bewegen.

Ik hoop dat het lukt op deze manier!

Groetjes,
Karlien

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 18:16
Larissa

Laatst heb ik ergens gelezen dat je contact met je baby kan maken door als je ontspannen op bed ligt je handen op jouw buik te leggen, rondom jouw baarmoeder. 'Pak' jouw baarmoeder heel voorzichtig vast en beweeg heel zachtjes heen en weer. Natuurlijk moet je niet echt jouw baarmoeder vastpakken maar je begrijpt wat ik bedoel.

Je zal merken dat jouw baby hierop reageert en lekker gaat bewegen. Als jouw partner zijn handen dan op jouw buik legt dan kan hij jullie schat goed voelen.

Veel succes!

[Laatst gewijzigd door Larissa - 09/12/2007 @ 18:18] - Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 18:05
Bersuus

Mijn man legt elke avond zijn oor (hoofd) op mijn buik. Hij voelt de kleine zo beter dan dat ie zijn hand op mijn buik legt.
Bij Bram hoorde hij zo ook elke avond het hartje. Helaas heeft hij het deze keer nog niet gehoord. Zo had hij wat, wat ik niet kon horen of voelen. Heel bijzonder.

[Laatst gewijzigd door Bersuus - 10/12/2007 @ 18:05] - Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 19:06
peewee9

Online Status Bekijk profiel

Leuke tips, gaan we hier ook eens proberen!

Mijn man voelt het beepje elke dag. Als het actief is leg ik zijn hand op de plek waar het aan het trappelen is. Bij mij kun je het ook zien bewegen. Misschien is dat ook nog een optie of het proberen waard, misschien zien jullie het ook wel bewegen als je goed kijkt!

Succes ermee!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]