Goede middag,
Eindelijk ben ik er ook nog eens geraakt.
Voor iedereen de beste wensen voor 2009!!! Dat er gezondheid, liefde en geluk in overvloed moge stromen!!! Dat de beste dagen van 2008, de slechtste van 2009 mogen worden.
Galadriel,
Ja hier speelt Sky ook niet zoveel buiten. Mede gewoon omdat ze het nog steeds niet leuk vind, om alleen buiten te zijn. En in de zomer vind ik het niet erg om buiten op het terras te gaan zitten. Maar nu vind ik het maar tijdverdrijf en koud hehe. Dus…
En de trampoline binnen zetten? Dat zie ik niet zitten hihi. Maar de kids zullen het wel fantastisch vinden. Ja idd. Hier zijn het de 24ste s’ avonds de pakjes. Om 19h mogen ze open gedaan worden. Dus altijd eerst lekker eten en dan de pakjes.
Dat speelgoed klinkt wel super zeg dat de kindjes gehad hebben!!!! En ach, een jongen met een pop. Waarom zou het niet kunnen? Meisjes met auto’s kan ook he?
Elias tutvrij? Sjiek zeg??? Idd leuk dat je het niet zelf moet afleren. En zolang hij er niet naar vraagt? Stilletjes laten doen. Goed gevierd??
Hier hebben we Kerstmis eigenlijk niet echt uitgelegd. Mede ook omdat ze er niet achter vroeg. Ze zal er nog niet ‘rijp’ voor geweest zijn.
Merci voor je mail meid. Het is idd niet te geloven wat de overheid soms doet. Aan de ene kant geven ze miljoenen uit aan onzin en lonen van hoge piefen? En aan de andere kant kan er niks af voor behoeftige kinderen/mensen. Verschrikkelijk. Er zijn gewoon geen woorden voor.
Elias een mama’s kindje? Zou het ook niet gewoon een fase van eenkennigheid zijn? Ik hoop dat het snel voorbij is. Want lijkt me moeilijk als je zo’n beenhangertje hebt. Zeker als je nog een vermoeide kleuter bij in huis hebt s’ avonds.
Lies,
Ik ben mega blij te lezen dat het stilaan toch weer in de goede richting gaat.
Mannen moeten soms idd eens herinnert worden aan datgene wat ze hebben. En de beste remedie is idd even tijd voor jezelf. Maar ben echt blij dat Mat is gaan inzien dat hij toch een vrouwtje uit de duizend heeft. Hopelijk snel weer alles tip top in orde op dat vlak meid.
Moet vast moeilijk geweest zijn met de feestdagen.
Nel dus een moeilijke baby? Geeft toch niet dat je dat schrijft meid? Hier kun je zonder vooroordelen dingen van je afschrijven. En makkelijke, moeilijke, baby…. Je ziet haar er niet minder graag om meid. Dat weten we allemaal. Sky was ook de eerste maanden een weenbaby. Niet normaal. Ze heeft eens 11h aan een stuk gebruld. Ik wist niet meer waar ik het had. Over de nachten kan ik niet zeggen. Want die heeft ze altijd flink geslapen (eerste 3 maanden nog nachtvoeding) maar daarna niks meer. Maar de dagen? Soms wilde ik niet eens uit mijn bed. Wetende dat er weer een dag van gebrul, geween en ontroostbaarheid zou aanbreken. Maar ik zag (en nu nog steeds) ongelooflijk graag. Ook al wilde ik ze soms eens achter het behang plakken. Hehe.
Dat ze zo om de 2h eten vraagt is vermoeiend he meid. Sky deed dat ook. Maar dan moest ze niet aan de borst. Dus… het vergde alleen mijn slaap en tijd. En niet ook mijn reserves zoals bij jou. Dikke knuf zeg? Hopelijk heeft ze snel een ritme. Misschien dat het stopt eens ze aangesterkt is? Maar het is een taaie tante hoor. Een echte flinke stoere meid.
Ben ook blij te lezen dat je ondanks alles toch een leuke avond gehad hebt met oudjaar.
Soms moet het niets spectaculair zijn om plezier te hebben. Al was het natuurlijk altijd plezanter moesten jullie er met 5 geweest zijn.
Ook bedankt voor de lieve wensen. Hetzelfde voor jou terug meid. En natuurlijk blijven we hier in 2009 nog verder kletsen. Waar moeten we anders naartoe om eens goed ons hartje te storten he? Zowel de emo zaken, als de vreugde als het verdriet. We zijn er voor elkaar meid.
Emmy,
Blijf je hier ook pennen meid? Zou ik wel leuk vinden hoor.
Hoe gaat het nu met je rug? Al wat beterschap in zicht?
En Liam nog tutje om te slapen? Ach, het is nog vroeg he? En het kan zo’n deugd doen he mama. Zo’n tutje in de mond als ze verdrietig zijn. Zoooo lief.
Patje,
Hey meisie, idd even geleden maar ja. Zo feestdagen zijn ook altijd druk druk druk.
Leuk zeg? Voor 2 weken op logee. Alleen jammer dat de aquarium het hard te verduren gehad heeft. Maar ja. Niets aan te doen. Ondertussen dus allemaal nieuwe visjes in de bak?
De kindjes ook genoten van de feestdagen? Ja, het is dan altijd wel wat extra he? En gaan nieuwjaarszingen? Leuk zeg? Wilden we dit jaar ook doen, maar toch niet van gekomen.
Meer hieronder seves.
Hier idd ook al naar de solden geweest.
Ow meid, vervelend dat je weer een ampetant gevoel vanonderen. En de gyne bezoekjes zul je ondertussen idd wel beu zijn. Kan ik me goed voorstellen. Zou ik ook hebben.
Heeft de zalf al geholpen? Hoop dat je er verder niet moet naar laten kijken meid. Want erg vervelend.
Verder alles goed daar? Met de kids? En jullie?
Zo, ik ben bijgelezen. Nu nog even ons relaas?
Kerstavond is dus plezant geweest. Al is mijn ventje s’ middags ziek thuisgekomen. Minder dus. Maar het eten was lekker en de pakjes geweldig.
Sky is om 21h30 gaan slapen en wij hebben er ook een vroeg avond van gemaakt.
Kerstdag moesten we dan bij de schoonouders gaan eten. Om 14h waren we daar. Ventje en Sky zo ziek als een hond. Het eten was lekker en de pakjes dit jaar onder controle. Daar waren we blij om. Want dat hadden we gevraagd. Om 19h zijn we terug naar huis gekomen en Sky was in de auto in slaap gevallen. Dus meteen het bed in. En ventje is om 20h ook gaan slapen. Dus was een rustige avond. 2de kerstdag moesten we dan bij mijn ma gaan eten. Maar aangezien het ventje en Sky nog steeds ziek waren. Zijn we niet lang gebleven. Ze roken allemaal (ook alle genodigden) buiten wij en das vervelend. Zeker als je dan nog eens ziek bent. Om 17h waren we daar en 19h al terug thuis. Gegeten, pakjes open en naar huis.
Dan was het even pauze van al dat gefeest. En maar goed ook want we waren het eigenlijk wat beu. Oud en nieuw hebben we thuis gevierd met mijn pa. Heel gezellig. Gewoon met ons 5en. Echt lekker eten en leuk gezelschap. Alleen? Ventje en Sky waren beter, maar nu was mama ziek. Elke 2 seconden snotteren. Niet handig als je dan volk te eten krijgt. Maar we hebben er het beste van gemaakt. Sky is wakker gebleven tot 23h40 en toen is ze gelijk een blok in slaap gevallen op de zetel hehe. Jammer. Net het vuurwerk gemist. Ach ja.
Onze pa is kort daarna ook vertrokken en dus hebben ventje en ik in onze pyjama (die waren we snel gaan aandoen) buiten naar het vuurwerk van de buren gaan kijken. Mooi.
We hebben nog getoost en zijn iets na 01h gaan slapen.
1ste moesten we dan bij schoonouders gaan eten. Was lekker en gezellig. Dan de nieuwjaarsbrieven gaan voorlezen en weer naar huis. Gedaan met dat geloop en gefeest. OEF.
Maandag dan weer school. Al is het voor Sky pas dinsdag de eerste schooldag van 2009 geworden. Maandag hebben we lekker met ons drietjes van de sneeuw genoten. Met de slee gaan wandelen en dolle pret gehad. Dinsdag dan naar school. Ook dat was super want zo na 14 dagen thuis missen ze de kindjes toch wel. Ik moest smiddags weer naar de Osteo. En AMAAI mijn oren. Maar ik zie er echt van af deze keer. Precies of er is een trein over me heen gegaan. Niet normaal. Hoop dat ik snel wat beter ben.
Zo meiden, ik beloof vanaf nu weer frequenter mee te babbelen.
Toedels Erika xxx