[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/11/2007 @ 12:38 | Hallo iedereen Ik ben 38 weken en 2 dagen zwanger .. en zie zo ontzettend tegen de bevalling op.. ik heb van mezelf last van hyperventilatie en ben erg bang om dus tijdens de bevalling in paniek te raken en te gaan hyperventileren .. het is zo erg dat ik bijna elke nacht droom dat ik kom te overlijden en dat ik niet bij me kind kan zijn.. ik word niet goed van mezelf..![]() ik hoop dat er vrouwen zijn die zich een beetje in me kunnen verplaatsen.. Xx |
| 05/11/2007 @ 12:41 Biibiii | hoi hoi, Ik begrijp je wel hoor. en bang hoef je zeker niet te zijn. Een bevalling komt vanzelf, ik bedoel. het wordt stilletjes opgebouwd en je gaat er gelijk mee overweg kunnen op je eigen manier. je gaat goed weten hoe je moet ademhalen en je de weeën gaat weg puffen. het is niet dat je plots niet meer weet wat je moet doen hoor, echt geen paniek!! succes. |
| 05/11/2007 @ 21:30 Anoniem | Hey, Ik heb ondertussen al enkele jaren chronische hyperventilatie, maar ik heb er tijdens mijn bevallingen nooit (extra) last van gehad. Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik telkens epidurale heb gehad. Het is denk ik normaal dat je angst hebt voor de bevalling. Laat het gebeuren. Tijdens de bevalling zal alles stilletjes aan opgebouwd worden, je zal telkens 'rust' vinden in elk stadia van de bevalling. Veel geluk! |
| 06/11/2007 @ 09:41 Syl | Bedankt Hallo ![]() Bedankt voor jullie reacties.. het is altijd prettig als mensen je gerust stellen.. en te lezen dat iemand je begrijpt.. ![]() ik houd jullie op de hoogte.. nog eventjes.. ![]() XX |
[Reageer]

Zoo bang voor bevalling :-s
.. en zie zo ontzettend tegen de bevalling op.. ik heb van mezelf last van hyperventilatie en ben erg bang om dus tijdens de bevalling in paniek te raken en te gaan hyperventileren .. het is zo erg dat ik bijna elke nacht droom dat ik kom te overlijden en dat ik niet bij me kind kan zijn.. ik word niet goed van mezelf..

. Normaal 2 tellen in ademen langs de neus en 3 tellen uit langs de mond...