[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/11/2007 @ 10:56 flor | Ben pas verhuisd en zwanger.Ben nu op zoek naar nieuwe gynaecoloog en ziekenhuis om te bevallen.Welk ziekenhuis gebruikt bad of mogelijkheid tot onder water bevallen.Iemand ervaringen met een bepaald ziekenhuis of gynaecoloog uit Herentals of Turnhout? ![]() |
| 05/11/2007 @ 11:35 nessie@work | Ik ga in Turnhout, St-Jozefziekenhuis. Daar hebben ze een paar jaar geleden de verlosafdeling helemaal vernieuwd. Arbeids- en bevallingskamer zijn nu in dezelfde ruimte. Er zijn ook enkele kamers met een bad om de weeën op te vangen. Er is volgens mij wel geen mogelijkheid om onder water te bevallen. Er zijn 5 gyns, 2vrouwen en 3 mannen. Het is er altijd heel druk, dus op tijd bellen voor een afspraak. Ik ben bij dr. Vermeerbergen (vrouw) en ben er heel tevreden. Succes met je keuze!! groetjes |
| 22/11/2007 @ 14:44 mamaatje | Hoi, hier ook al bevallen in st jozef in turnhout. Mijn gyn is ook dr braet en hier ook volledig goed bevonden. We kregen altijd een goede uitleg en ook de bevalling is goed en rustig verlopen. groetjes |
| 19/08/2008 @ 09:20 | ziekenhuis herentals turnhout Hoi, In het st.jozef ziekenhuis in Turnhout kan je onder water bevallen. Er zitten daar ook enkele goede gyneacologen. Het enige probleem daar is dat de wachttijden soms lang zijn. Ik ga zelf bij Dr. Senten in het St. Elisabeth ziekenhuis in Turnhout. Goede jonge vrouwelijke dokter. Groetjes |
| 21/08/2008 @ 16:50 Marie | Ik ga bij dr Pecceu in Turnhout. |
[Reageer]

ziekenhuis herentals-turnhout

.