< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » opgeblazen en dikke buik

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
opgeblazen en dikke buik
22/10/2007 @ 07:27
Lies

Online Status Stuur bericht
Hey,

Tof, inderdaad, je eerste echo! Ik heb momenteel om de twee weken een echo wegens wat complicaties, maar ik kijk er elke keer naar uit. Het verwondert je toch telkens weer ...

Zelf vind ik de zwangerschapsbroeken van Noppies heel goed. Ze kosten ook wat, maar de luxe die je ervoor in de plaats krijgt... Ik vind de broeken dan voor mij ook wel het belangrijkste .. met die buik! T-shirts en dergelijke ga ik gewoon in de C&A halen, of oudere die wat uitgerokken mogen worden ..

Mamalous, een tweede zwangerschap .. haha, ik ben nog altijd even ongerust bij elk pijntje als bij de eerste . Ik had het niet verwacht, maar het is zo. En zo'n domme dingen he, niet lachen: als ik naar het wc ga, ik moet duwen, het gaat er toch niet mee uitkomen he ... .. of ... mijn buikspieren doen ongelooflijk pijn bij het hoesten/lachen/... van de druk, maar toch denk ik telkens: oei de baby. Het ventje/meiske merkt er waarschijnlijk niks van ..

Annemie, ook hier veel last van de darmen, altijd gehad onder de invloed van de hormonen, en nu dus nog meer .. maar ja, ik herinner me van de eerste keer dat ik de laatste drie maanden het wel echt goed had .. dus daar kijken we naar uit!

groetjes aan iedereen!
Lies

Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 09:19
San

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Meiden, hopelijk hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad!
Ik sta, yippie, vandaag op -3 kg sinds de start van de zwangerschap. Morgen 'officiële' weging, en dan ook de volgende echo, hopelijk geslachtsbepaling! We willen het echt wel heel graag weten wat het gaat worden hoor, voor het praktische gemak en zo.
Ik heb geluk met mijn zwangerschapskleding. Had van vorige keer nog zo van die omplooibare broeken van cache-cache (ondertussen spijtig genoeg failliet). Die dingen waren vrij duur, maar oh zo praktisch, én ze gaan mee tot 9 maanden, zelfs met een dikke tweelingbuik!
Verder nog wat kleren gekregen van mijn buurvrouw die dezelfde maat had als ik, heel praktisch, want zij had 2 winterzwangerschappen en mijn vorige was eigenlijk een zomerzwangerschap, dus dikke truien en zo had ik allemaal niet. En dan nog een beetje aangevuld met een paar zeer leuke soldentruien van Noppies, heel toffe kleding. Dus het heeft me niet veel centjes gekost deze keer.
Voor mensen uit België: In Merchtem is er een winkel waar je Noppies tegen zeer goede prijzen kan kopen. En in Inno verkopen ze die ook.
Hoe zit het met de buikjes vandaag?

Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 23:31
mamalous

Online Status Stuur bericht
Larissa, heb je al pepernoten gesnoept?
Ik bleek vandaag de afspraak te hebben en heb dus een nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag om kwart voor 12.
Please, help me herinneren!

Hahaha Lies, herken het volkomen.

In mei heb ik een miskraam gehad en toen ik onlangs wat bloed verloor, kreeg ik wel even een koude rilling door me heen...
Maar ben minder bewust bezig met zwanger zijn dan de vorige keer, komt door de veelal negatieve omstandigheden die zich hier momenteel afspelen.

San, heb een leuk, maar druk en chaotisch weekend gehad.
De broer van mijn vriend was hier logeren en op zaterdagmorgen omstreeks 11 uur gingen de 2 naar de stad om iets voor de laptop te halen.

Jason was net door zijn vader voor het weekend opgehaald en ik was dus lekker alleen thuis en ging aan t opruimen.
Na ruim een uur probeerde ik de mobiel te bereiken, maar kreeg in een
tijdsbestek van een half uur steeds weer de voicemail.

Jeroen belde me en vertelde dat zij waren gearesteerd op verdenking van winkeldiefstal. ze zochten 2 polen en waarschijnlijk omdat de broer van jeroen uit finland komt en beide geen legitimatie bij zich hadden, werden ze vanwege wrs het finse nummerbord aangehouden en ieder apart geboeid weggevooerd.

na ruim een uur ontdekte men dat ze onschuldig waren en ze mochten gaan, jeroen op voorwaarde dat hij een openstaande boete zou betalen.

dusse... genoeg te beleven weer hier...

Met mij buikje gaat het goed, soms een beetje pijnlijk, maar dat hoort erbij. En de jouwe?

K zal eens gaan kijken voor noppies.

see you!

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 09:06

Hoi allemaal,

Kan er ook niet veel langer onderuit. Zal binnenkort toch ook echt op stap moeten voor zwangerschapskleren.. Vandaag een begrafenis, en dan is het al moeilijk wat je aanmoet, maar nu was het helemaal een gevecht... Moest ook nog iets aan waarbij je niet mijn beginnende buikje (of enorme tieten) ziet, want zit nu eerst nog op mijn werk, en heb dus vanochtend even niet mijn bedrijfskleding aan... ADEM IN....

Iemand ervaring met positiemode van H&M? Via site wel paar leuke dingen gezien.. En noppies is geloof ik wel HET merk he? Samen met Mama-licous en Queen Mum??
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]