< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Vraagje:Wat met feestdagen zoals de Sint

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Vraagje:Wat met feestdagen zoals de Sint
03/10/2007 @ 07:05
Ine

Hoi Allemaal,

Met feestdagen wil ik ons meisje erbij betrekken door haar zerkje op te vrolijken. Zoals met de kerst, kerstmannetje plaatsen. Met valentijn hartjes in bloemstukjes verwerken mt pasen, paasei opvullen met bloemen of konijntjes plaatsen,... Maar voor de Sint vind ik niet echt iets om te kunnen. Ik wil niet zomaar stukje speelgoed zetten want als dat dan gestolen word. Kwil iets doen, iets origineel maar wat...
Hebben jullie ideeen of tips?

Dank bij voorbaat
Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 09:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ine,
Je zou misschien een bloemstukje kunnen maken met manderijntjes en chocolade centjes (die je misschien kunt namaken met zilverpapier zodat niemand de intentie gaat hebben om ze eruit te halen?) Een mijter of sinterklaashoed maken of erin verwerken?
Iets met speelgoed zou ik zelf ook niet doen. Het is zo aanlokkelijk voor mensen met slechte bedoelingen.
Jammer eigenlijk he?
Veel succes en ik hoop dat ik je op ideën heb kunnen brengen.

Liefs Erika

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 17:45
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik doe niet ecxht speeloed omdat dat hier inderdaad allemaal gestolen wordt. Ik doe altijd een mooi bloemstukje of een groot boeket. Met iets van een popje op een stokje ofzo in verwerkt. De bloemenwinkel hier weet altijd wel wat. Ze kennen mij al lang

Link naar deze reactie
05/10/2007 @ 11:15

Mijn (kleine) speelgoedjes worden niet gestolen.
Misschien wonen hier nog brave mensen.
Als zo'n autootje ofzo wel weg zou zijn, zou ik het eigenlijk niet zo erg vinden.
Dan krijgt hij gewoon een nieuw
Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 15:24
Mieke

Online Status
Zoals erika al schreef,een mijte op n stokje en mandarijntjes en zo.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]