Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/12/2008 @ 16:06 Jov ![]() | Bah,.. ![]() Ik had voor jullie ook wel een leuk kerstkado-tje verwacht,... Onze droom zal moeten worden doorgeschoven naar 2009,.. Toch nog wel fijne dagen gewenst,.. |
| 24/12/2008 @ 12:50 Jov ![]() | Raquel ben je al geweest,..? Ik ga voor je Liefs jOv |
| 25/12/2008 @ 19:40 Raquel | Hoi dames, mijn droom is in duigen gevallen. Dinsdag avond op mijn werk kreeg ik echt helse pijnen in mn buik. Mijn man is me komen halen en zijn gelijk door gegaan naar het ziekenhuis. Ik werd gelijk doorverwezen naar de afdeling spoed. Echo gemaakt niks te zien. Bloed geprikt was mn HCG zo hoog dat ik met spoed geopereerd moest worden. Ik had namelijk een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Het zat dus op mijn rechter eileider (mn goede eileider) en die is er nu uitgehaald. Ik ben dus niet meer zwanger ![]() Lag ik daar op een afdeling waar normaal vrouwen komen om een kindje op de wereld te zetten. Ik kan nu alleen nog maar zwanger worden dmv IVF. Ik voel me zwaar k*t (dat is zacht uitgedrukt) Ik had al zo'n gevoel maar niemand wilde me helpen Liefs van Raquel ![]() |
| 26/12/2008 @ 08:44 jOv | Ooooh Raquel,.. Jeetje weet niet wat ik moet zeggen,.. Maar wat een verschrikkelijk slecht nieuws zeg,.. gatver had kippevel toen ik je berichtje las,.. Meid wat moet dat heftig geweest zijn allemaal,.. En nu nu zit je thuis helemaal leeg,.. En je had er al die tijd al niet zo,n goed gevoel bij geloof ik hé, dat ze je dan niet helpen gelijk hé bah,..Meid heel veel sterkte de komende dagen,.. Dikke jOv |
| 28/12/2008 @ 12:43 Raquel | Hey meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat doet me toch goed echt waar! Ik heb het er nog heel erg moeilijk mee. hopelijk zal dat snel minder worden. Ik zit nu echt aan het huis gekluisterd en heb dus niet veel afleiding om er minder aan te denken. Kan niet veel (mn man moet mijn benen zelfs afdrogen en mn sokken aan trekken) de pijn is wel een heel stuk minder in mn buik. 5 februari moet ik weer naar mijn gyn en dan kijken hoe het verder moet. Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes! van Raquel |
| 01/01/2009 @ 12:47 Eritia ![]() | Lieve meiden, Ik wens jullie een heel gezond en gelukkig 2009 toe en dat al onze dromen uit mogen komen in dit nieuwe jaar!!! Liefs, Eritia. |
| 01/01/2009 @ 22:41 Raquel | Hoi meiden, de beste wensen voor jullie allen!!! Dat het maar een heeeeel mooi jaar mag worden en dat het ons nou allemaal een beetje mee gaat zitten! Jov, ik geef je helemaal gelijk mdat je voor de operatie gaat! Het valt allemaal wel mee en je bent er zo weer bovenop! Erita, nog een paar nachtjes voor je voor de echo mag! Ben je al een beetje zenuwachtig? Sluisje, een nieuw jaar nieuwe kansen toch ![]() Aussie, heb je gezellige feestdagen gehad met je gezinnetje? Gaat het trouwens weer wat beter met Noa? Ik heb me voorgenomen om af te gaan kikken van het forum. Ik merk dat ik er wel erg veel mee bezig ben en ik wil mijn hoofd weer ff op nul krijgen. Dus ff helemaal niet bezig zijn met zwangerschap, babys enz. enz. Jullie zijn echt een super grote steun voor mij en zeker de laatste week! Ik ga ook zeker geen afscheid nemen van jullie en het forum maar wel een heel stuk rustiger aan gaan doen. Heeel veel liefs en een dikke knuf ![]() ![]() ![]() van Raquel ![]() |
| 05/01/2009 @ 21:21 Jov ![]() | Eritia spannend morgen je eerste echo,.. Ik denk aan je,.. Laat je wel wat horen hoe het geweest is,..? Liefs jOv |
| 07/01/2009 @ 10:35 Jov ![]() | Eritia meid hoe is het gegaan,..? |
| Gisteren @ 19:07 Raquel | Hey Erita, hoe was de echo? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mijn 1e IUI behandeling

gatver had kippevel toen ik je berichtje las,.. Meid wat moet dat heftig geweest zijn allemaal,.. En nu nu zit je thuis helemaal leeg,.. En je had er al die tijd al niet zo,n goed gevoel bij geloof ik hé, dat ze je dan niet helpen gelijk hé bah,..

van Raquel

Nou ja ik kan er maar beter zo snel mogelijk vanaf zijn,.. a.s Dinsdag moet ik bij de anesthesist komen voor intake,... Nu gaat het toch echt gebeuren,..
lekker ervan genieten hoor meid het gaat allemaal zo snel voorbij,.. Mijn ventje word in April alweer 6 jaar en het lijkt als de dag van gisteren,...