< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Mijn 1e IUI behandeling

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Mijn 1e IUI behandeling
23/12/2008 @ 16:06
Jov

Online Status Bekijk profiel
Bah,..

Ik had voor jullie ook wel een leuk kerstkado-tje verwacht,... Onze droom zal moeten worden doorgeschoven naar 2009,..

Toch nog wel fijne dagen gewenst,..

Link naar deze reactie
24/12/2008 @ 12:50
Jov

Raquel ben je al geweest,..? Ik ga voor je hoor

Liefs jOv

Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 19:40
Raquel

Hoi dames,

mijn droom is in duigen gevallen.
Dinsdag avond op mijn werk kreeg ik echt helse pijnen in mn buik.
Mijn man is me komen halen en zijn gelijk door gegaan naar het ziekenhuis. Ik werd gelijk doorverwezen naar de afdeling spoed.
Echo gemaakt niks te zien. Bloed geprikt was mn HCG zo hoog dat ik met spoed geopereerd moest worden. Ik had namelijk een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Het zat dus op mijn rechter eileider (mn goede eileider) en die is er nu uitgehaald.
Ik ben dus niet meer zwanger
Lag ik daar op een afdeling waar normaal vrouwen komen om een kindje op de wereld te zetten.
Ik kan nu alleen nog maar zwanger worden dmv IVF.
Ik voel me zwaar k*t (dat is zacht uitgedrukt)
Ik had al zo'n gevoel maar niemand wilde me helpen

Liefs van Raquel
Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 22:00
Aussie

Oh neen raquel, wat een nachtmerrie meis! Ik kan niets zeggen om je pijn nu te verzachten... zeker omdat je nu zelfs niet meer voor IUI in aanmerking komt maar meteen met IVF moet starten... Dit zijn heel trieste dagen voor jullie Weet dat ik aan je denk en vanavond een kaarsje voor je heb laten branden.

Knuffel,
Aussie

Link naar deze reactie
26/12/2008 @ 08:44
jOv

Ooooh Raquel,..

Jeetje weet niet wat ik moet zeggen,..

Maar wat een verschrikkelijk slecht nieuws zeg,.. gatver had kippevel toen ik je berichtje las,.. Meid wat moet dat heftig geweest zijn allemaal,.. En nu nu zit je thuis helemaal leeg,.. En je had er al die tijd al niet zo,n goed gevoel bij geloof ik hé, dat ze je dan niet helpen gelijk hé bah,..

Meid heel veel sterkte de komende dagen,..

Dikke jOv
Link naar deze reactie
27/12/2008 @ 12:03
sluisje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
O Raquel

wat vreselijk te horen/lezen. Ik las het gisteren maar was er zo stil van dat ik gewoon niet kon reageren. Wat moet jij vreslijke dagen achter de rug hebben en wat zullen er nog vreselijke dagen komen. Zo blij en dan ineens zo leeg. Echt om stil van te zijn. En IUI is dus niet meer mogelijk?? Het kan alleen nog via IVF? Jemig meid wat een klap. Ik denk heel veel aan jullie en wil jullie alle succes wensen die er maar is.

een hele hele dikke knuf van sluisje

Link naar deze reactie
27/12/2008 @ 18:30
Shani

Raquel,

ik lee je berichtje, ben al tijdje ni meer op die onderwerp geweest, maar volgde je wel.
ik heb net vandaag een miskraam gehad. ik weet echt hoe je je voelt. het worden donkere tijden. hopelijk krijg je genoeg steun van je omgeving. als er iets is mag je me altijd een prive bericht sturen.
we maken nl hetzelfde mee.
veel sterkte gewenst.

xxx

Link naar deze reactie
28/12/2008 @ 12:43
Raquel

Online Status
Hey meiden,
bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Dat doet me toch goed echt waar!
Ik heb het er nog heel erg moeilijk mee. hopelijk zal dat snel minder worden.
Ik zit nu echt aan het huis gekluisterd en heb dus niet veel afleiding om er minder aan te denken.
Kan niet veel (mn man moet mijn benen zelfs afdrogen en mn sokken aan trekken) de pijn is wel een heel stuk minder in mn buik.
5 februari moet ik weer naar mijn gyn en dan kijken hoe het verder moet.
Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes!

van Raquel
Link naar deze reactie
28/12/2008 @ 22:06
Jov

Hey Raquel,.. Moet elke keer aan je denken meid,.. Ik weet hoe je je voelt, wij hebben in 2006 ook afscheid van ons kindje moeten nemen na 13 weken,.. En dat voelt heeeeel leeg, en zo oneerlijk,..

Wij hebben ondanks de tegenvaller van de 3e mislukte IUI toch wel lekkere dagen gehad hoor, lekker met elkaar en goede vrienden en familie,...

We gaan er in Januari weer voor,.. Ik ga de laparoscopie laten doen en dan zien we wel waar het schip strand,..

Sterkte de komende tijd, en ik hoop voor jullie volgend jaar een beter jaar als het afgelopen jaar,..

Liefs jOv

Link naar deze reactie
29/12/2008 @ 13:46
Eritia

Lieve, lieve Raquel,

Ik lees nu net je berichtje..
Meid, net als de andere meiden weet ik niet wat ik zeggen moet..
Ik probeer me voor te stellen hoe je je voelt, en de tranen lopen over mijn wangen..
Jemig, waarom heeft het zo moeten lopen bij je? Go*ver, wat een k*tzooi...
Ik denk aan je Raquel, sterkte!!!!

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 12:47
Eritia

Lieve meiden,

Ik wens jullie een heel gezond en gelukkig 2009 toe en dat al onze dromen uit mogen komen in dit nieuwe jaar!!!

Liefs, Eritia.

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 19:56
Jov

Lieve Meiden,..

Ook ik wens iedereen hier veel geluk, gezondheid en vooral vruchtbaarheid voor 2009, en dat onze dromen inderdaad maar ééns uit mogen komen,...

Morgen hebben wij een belafspraak met de Gynaecoloog, we hebben 1 1/2 week de tijd gekregen om te beslissen wat we gaan doen,.. En ik denk dat we toch maar voor de laparoscopie moeten gaan, hoe erg ik er ook tegenop zie,... Dan hebben we gewoon alles bekeken, en uitgesloten,..

Als dan misschien het lek boven is kunnen we weer een stapje verder,..

Hoe is verder jullie kerst/oud en nieuws geweest,..

Raquel meid hoe is het met je,..? Heb veel aan je gedacht,...

Liefs jOv

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 22:41
Raquel

Online Status
Hoi meiden,

de beste wensen voor jullie allen!!!
Dat het maar een heeeeel mooi jaar mag worden en dat het ons nou allemaal een beetje mee gaat zitten!

Jov, ik geef je helemaal gelijk mdat je voor de operatie gaat! Het valt allemaal wel mee en je bent er zo weer bovenop!

Erita, nog een paar nachtjes voor je voor de echo mag! Ben je al een beetje zenuwachtig?

Sluisje, een nieuw jaar nieuwe kansen toch

Aussie, heb je gezellige feestdagen gehad met je gezinnetje? Gaat het trouwens weer wat beter met Noa?

Ik heb me voorgenomen om af te gaan kikken van het forum. Ik merk dat ik er wel erg veel mee bezig ben en ik wil mijn hoofd weer ff op nul krijgen. Dus ff helemaal niet bezig zijn met zwangerschap, babys enz. enz.
Jullie zijn echt een super grote steun voor mij en zeker de laatste week! Ik ga ook zeker geen afscheid nemen van jullie en het forum maar wel een heel stuk rustiger aan gaan doen.

Heeel veel liefs en een dikke knuf

van Raquel
Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 15:55
Jov

Hey meiden...

Vanmorgen had ik een bel afspraak met m,n Gyn, ik krijg a.s 20 januari al een kijkoperatie,.. Nou ja ik kan er maar beter zo snel mogelijk vanaf zijn,.. a.s Dinsdag moet ik bij de anesthesist komen voor intake,... Nu gaat het toch echt gebeuren,..

Wou ik even kwijt Groetjes jOv

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 21:21
Jov

Eritia spannend morgen je eerste echo,.. Ik denk aan je,.. Laat je wel wat horen hoe het geweest is,..?

Liefs jOv

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 10:35
Jov

Eritia meid hoe is het gegaan,..?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:07
Raquel

Online Status
Hey Erita,
hoe was de echo?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:10
Jov

Het is wel erg stil hier,... Beetje beangstigend,..

Ik ben gisteren bij de anesthesist geweest voor intake,.. Bloeddruk. lengte gewicht,.. Nou alles was goed ik ben goedgekeurd,.. Haha nou de rest nog,.. Laat de 20e maar gauw voorbij zijn,..

Raquel hoe is het met,.. Voel je je al iets beter,..

Liefs jOv

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:03
Eritia

Ik val gelijk met de deur in huis: SORRY dat ik niet eerder van me heb laten horen.. Het spijt me echt, sorry sorry...Geloof het of niet, maar sinds ik deze week weer na 2 weken kerstvakantie aan het werk ben, ben ik elke dag bij thuiskomst zooooooooooooooo moe, dat ik meteen in slaap val.
Zodra ik wakker word is het etenstijd, even tv-kijken, douchen en weer naar bed. Voel me futloos, nergens zin in... Hopelijk verklaart dat een beetje waarom ik niet geschreven heb afgelopen dagen, nogmaals sorry hoor...

MAAR...

De allereerste echo van afgelopen dinsdag was SUPER MOOI!!!
Ik heb nog nooit zoiets moois gezien, wat prachtig!!!!
We zaten nog maar net in de wachtkamer (mannetje was ook mee) en we werden opgeroepen. Eerst een paar vraagjes over hoe ik me voel (goed, heb echt niks te klagen, absoluut geen misselijkheid, alleen moe moe moe..)
Toen ging ze een inwendige echo doen, en wauw...
We zagen een klein hummeltje van 17.5mm. Opeens konden we ook het hartje horen en je zag zelfs de 4 hartkamers, echt zo ongelooflijk mooi...
Heb er geen traan om kunnen laten, wat ik dus wel verwacht had, ik heb alleen maar met een open mond gekeken..
Volgens de lengte van ons hummeltje was ik afgelopen dinsdag 8 weken en 2 dagen, maar volgens de pecieze berekening van de IUI was ik toen 8 weken en 3 dagen.
Moet nu 28 jan. terugkomen voor 2e echo (ben dan 11 weken) EN we moeten dan een beslissing hebben genomen:
OF we blijven onder controle in het ziekenhuid (voordeel: we krijgen bij elk bezoek een echo), maar ik moet dan wel in het ziekenhuis bevallen,
OF we gaan na 28 jan. naar de verloskundige in onze woonplaats, waar elke andere meid heen zou gaan...
Vind het heel moeilijk om die keuze nu al te maken hoor, pfff...

Meiden, zal gauw weer langskomen hier, want nu ik de puf gevonden heb om de laptop op te starten, merk ik wel dat ik het fijn vind om weer even met jullie te kletsen!!

Liefs, Eritia.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:17
Jov

Jeetje Eritia ik snap het helemaal ik was ook moe moe moe toen ik zwanger was, maar ik begon te denken oh nee toch niks mis,...

Wat fijn dat alles er goed uitzag en dat jullie het samen hebben kunnen zien,.. lekker ervan genieten hoor meid het gaat allemaal zo snel voorbij,.. Mijn ventje word in April alweer 6 jaar en het lijkt als de dag van gisteren,...

Liefs jOv

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]