[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/09/2007 @ 10:01 machteld | Hoi, Even jullie mening. Ik ben nu 33 weken zwanger en wij komen niet uit de jongensnaam. We hebben nu op het lijstje: Michaël Michiel Casper Jesse Ons zoontje heet Daniel, dus een naam moet daar wel bij passen. Zelf vind ik Jesse erg mooi maar ben bang dat het te populair is. Mijn man gaat voor de naam Casper. Wat denken jullie? |
| 14/09/2007 @ 10:11 ik | Ik zou ook voor Jesse gaan. Inderdaad hoor je die naam meer als Casper. Als je veel Jesse's in je omgeving kent is Casper mss beter. |
| 14/09/2007 @ 11:43 els | Ik vind Jesse en Michiel het mooist. Waarvan Michiel het leukst bij Daniel gaat. |
| 14/09/2007 @ 12:56 machteld | Hoi, Elsi, Daniël schrijf je met puntjes. Dus dan is naar jouw mening Michiel wel een optie? Ik blijf open staan voor meningen...... |
| 14/09/2007 @ 17:18 machteld | Mimi, wat leuk zeg, die varianten op de namen. Ik ga ze zeker allemaal doornemen en aan mijn man voorleggen. Al denk ik dat Jesus het niet gaat worden... Greet, ik kom uit Nederland dus Jesse is een populaire naam. Kaatje, jouw kwik,kwak en kwek idee heb ik zelf ook wel een beetje. Ik denk dat Michiel en Casper nu een gedeelde 1e plaats hebben en Jesse de tweede. Maar ja, ik kies niet alleen...... |
| 14/09/2007 @ 21:28 lianne ![]() | Mijn top 4 van jullie namen: Jesse ( staat op de 6e plaats in dit jaar en op 8 in 2006 ) Casper Michaël Michiel ( vind Chiel leuker ) |
[Reageer]

33 weken zwanger en nog geen naam,help