Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 23:51 | He dommels, Toch een goede zaak dat je van gyne veranderd bent. Hopelijk levert het snel het gewenste resultaat op. Hoe gaat het verders met je? San. Balen dan Marc de waterpokken heeft. Vooral de jeuk is lastig. Luna had hier s'nachts erg veel last van maar verders niet. Gelukkig beginnen ze al in te drogen, dat is meestal een teken dat het einde in zicht is. Beterschap voor de komende dagen. Siske. Blij te horen dat alles goed gaat. Jij kunt dus ook al geen seconde weglopen bij de kids? Hier hetzelfde probleem. Kids kunnen de kleine maar niet met rust laten en willen non stop knuffelen en vasthouden en leuker nog spelen met de kleine. Maar eelijk is eerlijk liever zo dan anders. Met ons gaat het goed en Kiara groeit alweer veel te hard. Vandaag naar het consultatiebureau en ze weegt inmiddels 4,4 kilo. Ook heeft zij vandaag haar prikken gehad, dit vond ze niet erg leuk, en ze is dan ook de rest van de dag erg huilerig geweest. Jason en Luna zijn helemaal verliefd op Kiara en laten haar geen seconde met rust. De hele dag zitten ze bij haar en aan haar, maarja hoort erbij. Nog 2 weken en dan zit ook hier de vakantie er weer op, dan kunnen ze lekker weer naar school toe, en daar zijn Jason, Luna en ik dan ook echt wel aan toe. Eindelijk weer wat ritme in de dagen. In de vakantie leef je toch zo het komt en ben je wat makkelijker met de klok, maar dat is dan gelukkig weer ten einde. Ik ga me bedje opzoeken. liefs samantha |
| 20/08/2008 @ 20:30 dommels ![]() | Mimi, Dat is super fantastisch nieuws meid! Ben zo blij voor jullie! Geniet van jullie kleine wondertje en je groeiend buikje! Liefs, dommels |
| Gisteren @ 14:18 sanlala ![]() | hey mimi, dat is supernieuws zeg! Ga nu maar lekker genieten van dat ukje in je buik en geniet van je zwangerschap!!!! XXX San |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

samen aftellen naar de nod-dagen
!