[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/07/2008 @ 14:25 ![]() | Becca ik denk nog steeds aan je.. gaat het met je?? Edith fijn dat alles in orde is... genieten meid.. |
| 09/07/2008 @ 13:17 Cynthia (werk) | Hey Edith, wat fijn te horen dat de resultaten van de nekplooimeting goed waren, en natuurlij weer een leuke echo ! Els, spannend he, ik kom elke dag ff kijken om te zien of je al niet bevallen bent ![]() groetjes, |
| 11/07/2008 @ 13:53 Cynthia (werk) | Hmm ik denk dat Els bevallen is want ze komt haar meldingsplicht niet na !! ![]() ![]() |
12/07/2008 @ 09:56 ![]() | neen hoor cynthia ik waggel nog vrolijk rond.... |
| 14/07/2008 @ 09:57 Edith ![]() | Nou Els, ik ben wel heel benieuwd wanneer het kleine meisje zich aandiend.... Gaat alles goed met je.....?? Becca, hoe is het met je....?? Liefs, Edith |
| 15/07/2008 @ 09:53 Edith ![]() | Els, het is 3 dagen geleden dat je je gemeld hebt..... Is je princesje inmiddels geboren??Liefs, Edith ![]() |
| 15/07/2008 @ 20:51 Cynthia ![]() | Els, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jade !! Prachtige naam trouwens ! ![]() ![]() |
| 21/07/2008 @ 14:45 Edith ![]() | Hoi Els, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jade. Liefs, Edith ![]() |
| 24/07/2008 @ 09:09 becca (werk) | Els, Wat een pracht van een dochter heb jij!!!!!!!!!!!!!! Echt een schatje. Een dikke proficiat ![]() ![]() ![]() Groetjes Becca |
| 09/09/2008 @ 14:17 becca (werk) | Hoi Wat is het hier weer stilletjes de laatste tijd. Bij mij gaat het beter. We hebben een meer dan deugddoende vakantie gehad in Mallorca. We zijn ook nog naar de Beekse Bergen geweest en Plopsa Coo. Dus we hebben ervan genoten. We zijn ook nog altijd in de running voor ons tweede boeleke. Spijtig genoeg vorige week men maandstonden gekregen, dus op naar de volgende ronde he. Hoe is't bij iedereen??? Groetjes Becca |
08/10/2008 @ 10:29 ![]() | Hoi meiden Hoe gaat het metjullie Hier beetje drukjes met mijn 2 meiden... Maar wat groeit Jade ontzettend hard... Luna is een geweldige zus..zo bezorgd dat ze is... |
| 07/11/2008 @ 09:39 Cynthia (werk) | Hey Edith, wat gaat de tijd snel, alweer 31 weken, ja kan al bijna gaan aftellen ! Hoe gaat het hier met de andere mama's ? Hier loopt alles zoals vanouds. Liefs Cynthia |
[Reageer]

iedereen zwanger... behalve ik?

Is je princesje inmiddels geboren??