< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
01/01/2009 @ 22:35
Leigh

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Cindy, we denken aan jullie!!
Oohh mama hoe leuk!! Nee, hier ook geen mama, maar wel papa, baba, buba ( lees bumba ), anju ( dank u ), dada, en alle mogelijke combinaties hiermee!! hahaha

Wij hebben gisteren de schrik van ons leven gehad, wij zaten om 23u op de spoed in het ziekenhuis had ineens veel bloedverlies!! Zo verschietachtig!! Maar alles was in orde met ons kleine meid, het zou waarschijnlijk een adertje zijn dat gesprongen was! Had in de loop van de avond wat overdreven fel met onze dochter gespeeld denk ik!! Haar in de lucht gooien enzo....
xxx Leigh

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 23:02

spannend cindy krijg er zelf ook gewoon kriebels van in de buik. Oude gevoelens komen terug. We denken aan jullie.

Sven heeft van zijn papa leren proosten nu al maar het ziet er wel schatig uit. Sven met zijn tuitbeker en papa met een flesje bier.

[Laatst gewijzigd door tattoo - 01/01/2009 @ 23:03] - Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 10:22

leigh: pff dat is zeker weten schrikken zeg. Gelukkig dat alles goed gaat met de kleine!!!

cindy:

Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 15:01
piekeraar

Hey dames,

amaai Leigh, zal inderdaad wel schrikken geweest zijn. En amaai alweer 16 weken ver. Het vliegt toch altijd bij een ander hé.

Allemaal goed gevierd?

Allé ik ga verder de rommel opruimen die de feestdagen nalieten.

greetz
K en co

Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 16:20

allereerst allemaal veel geluk & gezondheid in 2009 toegewenst!

cindy, ik hoop voor je dat je je kleintje al in je armen hebt en dat alles goed is gegaan!

leigh, dat is zeker schrikken! gelukkig is alles goed!!

(de rest lees ik later even bij!)

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 19:02

ik ben benieuwd hoe het met cindy gaat. Hopelijk horen we gauw wat.

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 19:15

Tattoo, ik heb vandaag ook al meerdere keren hier gekeken of er al nieuws van Cindy was, maar nee..
Ben ook erg benieuwd, hoop zo dat alles goed gaat!

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 23:15
Lotte79

Allemaal een gelukkig 2009 gewenst!

@Cindy: ik hoop dat je nu lekker ligt te genieten in het ziekenhuis en dat alles vlot is verlopen.

@Tattoo: ik zou ook helemaal smelten als ik dat woordje de eerste keer zou horen

@Leigh: gelukkig niks ernstigs met het beebje. Zal we verschietachtig geweest zijn. Beetje minder heftig spelen in de toekomst hé...

Hier hebben we het jaar ook goed ingezet: Nelle slaapt nu al 4 nachten op rij van 23h00 tot 6h30! Super!

Van oud naar nieuw hebben we wel niet echt goed kunnen vieren want ik had koorts. Bleek een borstonsteking te hebben. Maar heb antibiotica gekregen en het is alweer bijna over. Hoefde ook de borstvoeding niet te stoppen, dus al bij al valt het allemaal nog wel mee

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 18:36
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
Een goed 2009 allen!!

leigh, jeetje wat schrikken maar goed dat er niets aan de hand was,

Cindy hoop voor jou dat je lekker aan het genieten bent van je kleintje.
Ben benieuwd hoor hoe het met jullie gaat.

Hier alles ok, lekker weekendje naar volendam geweest, morgen helaas weer werken.
Het liefst zou ik minder of niet willen werken maar ja helaas zit er niet in, afijn..

groetjes en fijne avond!!

stefanie

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 22:26
stefanie27

oh en nathalieke ben benieuwd hoe je trouw was. vast een hele geslaagde dag

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:40

hmmm ik dacht dat cindy vandaag thuis zou komen. Ik hoop dat alles goed is gegaan bij haar.
Hoe is het met de rest dan? 't Is echt rustig hiero.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:17
Lisette

Tattoo misschien is het inleiden niet meteen aangeslagen ofzo. Wie weet. Of gewoon heel druk. Laten we hopen dat we vandaag goed nieuws krijgen. Ben zo benieuwd. Hoop dat dit keer alles tip top in orde is.

Alles goed verder met iedereen. Thomas kan eindelijk tijgeren. Ben heel blij. Dacht dat hij zich nooit meer ging voortbewegen. Gaat echt goed de laatste tijd. Hij kan zich optrekken naar zitten en staan. Jemig wat worden ze dan groot hè?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:41
stefanie27

ja ik ben ook wel erg benieuwd naar hoe het met cindy is. Hoop dat alles in iig goed is gegaan.
Hoop dat we snel wat horen.
Hier wil brent alleen maar op zijn buik liggen, lijkt dan net een vliegtuig met zijn armen en benen wijd en maar bewegen, maar vooruit komt hij nog niet, misschien ook beetje vroeg nog.

vanaf hoeveel maanden deden jullie je kindje in de autostoel ipv maxicose??
wij proberen nu af en toe kleine stukjes, wel in de ligstand, en gebruik ook nog de maxi

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:47
saartje79

wij kregen gisteren al leuk nieuws. Mijn vriend is peter geworden van Maelle. Na een moeilijke zwangerschap eventjes te vroeg ingeleid wegens te weinig vruchtwater, maar blijkbaar is alles in orde. 2k850 en 48 cm. Morgen gaan we eens kijken, als de banen niet te glad zijn natuurlijk, want we moeten helemaal naar roncourt rijden... Petekind nummer 2 is uitgerekend voor 9 februari... zullen drukke weken worden

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:41
Lisette

Stefanie over de autostoeltjes. Ze beginnen in groep 0 en mogen naar groep 1 met 9 maanden of 9 kilo. Zolang het hoofdje niet erboven uit steekt is het er nog niet uitgegroeid. Het is het beste kindjes zo lang mogelijk tegen de rijrichting te vervoeren. Zo heb ik het van het CB doorgekregen. Had een folder over veiligheid gekregen van ze.

Saartje gefeliciteerd. Fijn dat het goed gegaan is hoor.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:08

Sven zit inderdaad ook nog maar sinds een paar weken in een autostoeltje, daarvoor heb ik steeds de maxicosi gebruikt. Op gegeven moment ging het echt niet meer, hij stak er met zijn hoofd bovenuit (voetjes maakt niet uit he) en wou ook gewoon echt niet meer liggen.
Er ging een wereld voor hem open in de stoel .

Link naar deze reactie
Vandaag @ 21:07
cindy

Hey meiden,hier ben ik weer!
En ik kom trots melden dat ik vorige vrijdag om 11u45 bevallen ben van Ella, onze kleine lieve schat. Ze woog 3kg120 bij de geboorte en is 47 cm.
Sorry dat het zo lang duurde maar er was geen internetverbinding in het ziekenhuis en ik ben pas deze namiddag terug thuis. We zijn een dagje langer moeten blijven omdat ons Ella teveel gewicht verloren was doordat mijn borstvoeding niet echt goed op gang kwam.
Maar nu is de "melkfabriek" vollop aan het draaien en komt ons meisje terug goed bij.
Ik heb een supervlotte bevalling gehad, ingeleid (vliezen gebroken + weeëactiverende baxter gekregen)en 2,5 uur later had ik al volledige ontsluiting. Gynecologe werd erbij geroepen en na 7 keer persen lag ze op mijn buik. Alles bij mekaar heeft het dus ongeveer 3 uur geduurd.
Ze brulde direct de hele kraamafdeling bij elkaar, pittig dametje is het! Maar voor de rest een heel rustige baby, alleen als ze honger heeft moet ik zorgen dat er direct een borst beschikbaar is want anders zal iedereen het gehoord hebben.
Mijn man en ik zijn superfier ,onze cirkel is eindelijk rond. En in mijn hart weet ik dat ons engeltje Zara over haar zusje waakt nu.

Liefs Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]