< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden na een miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden na een miskraam
11/12/2008 @ 13:43
????

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Emmy,
Oh wat fijn dat je blij bent om mij nog eens te horen. Inderdaad tijdje geleden.
Op mijn werk is het nog steeds hetzelfde. Maar ach, ik maak me er eigenlijk niet meer zo druk in. Ik moet maar dinsdag en woensdag gaan, dan donderdag thuis, en dan vrijdag nog, en dan is het weer weekend. Dus ja ... ik ben content zo!
Nee, dat heb je helemaal niet mis, ik ben sinds 20/08/2008 getrouwd, dus nu is het mijn man he.
En ja, dat is idd nog toppie. Ik ben echt wel gelukkig.
We hebben wel vaak onze moeilijke momenten, maar kom, we proberen er het beste van te maken he.
Mijn man is in juni ook voor de tweede keer geopereerd aan die pink (was hij vorig jaar ook al aan geopereerd), en heeft hij lang mee gesukkeld. Toen hij dan uiteindelijk terug aan het werk mocht, heeft hij savonds zijn ontslag gekregen. Was ergens wel te verwachten, maar uiteindelijk kwam het toch wel hard aan. Ook omdat we hier pas ons huisje gekocht hebben, en het elke maand toch maar een smak geld is die je moet afdokken. Ook heeft hij zijn verlof niet opgenomen (was ziek voor bouwverlof) en dus zouden die dagen afgetrokken worden van werkloosheidsvergoeding in december. Was dus zou maken dat er die maand wel erg weinig inkomsten zouden zijn. Maar uiteindelijk heeft hij geen nadeel gehad. Hij heeft een week interim een opleiding heftruckchauffeur gedaan, waarvoor hij betaald werd en daar heeft hij ook een brevet voor gehaald. En sinds maandag is hij weer opnieuw aan de slag als dakwerker. En hij is er heel gelukkig mee. Elke dag heel content als hij thuis komt, en leert telkens iets nieuws. Voorheen deed hij enkel platte daken, vooral voor industriële gebouwen. Nu is het alle soorten daken, vooral bij particulieren, en ook zonnepanelen. Zijn baas werkt ook mee, dus dat is ook weer een verschil. Ook werkt die baas meer, en heeft hij dus ook weer effectief gewerkte uren dan voorheen. Bij zijn vorige werkgever zat hij vaak op meer dan een uur rijden van thuis uit, en kwamen ze heel snel terug naar huis als het regelde, wat maakte dat hij regelmatig economisch werkloos was. Dat is nu ook niet meer het geval. Dus al bij al bekeken, was het zo slecht nog niet dat hij zijn werk is kwijt geraakt, want dit lijkt veeeeeeeeeel beter.
En ik ben er zelf ook blij om. Nu heb ik ook weer wat tijd voor mezelf (niet dat ik die veel heb, want moet altijd wel iets regelen qua papieren ofzo), maar toch. En de financiële zorg is nu ook weg, en daar ben ik blij om want dat weegt toch hoor. Vooral ook omdat het 'crisis' is, en hier echt wel heel veel industrie voor een maand stil ligt.
Je vroeg hoe het met Arne zijn exzeem is. Wel, ik mag echt niet klagen. Hij ziet heel goed uit, eigenlijk niks van eczeem. Maar ik moet wel zeggen dat we nog steeds heel erg op zijn voeding letten, zo krijgt hij bij ons niks met eieren en kleurstoffen. En dan heeft hij eigenlijk geen last. Soms als hij van bij zijn papa komt, dan heeft hij wel hier en daar wat droge plekken. Maar dan doe ik er even wat cortisone zalf aan, en dan is het zo weer voorbij.
Liam wel nog zoveel last? Jammer dat je niet echt weet van wat het is he.
En zo een slim ventje? Geweldig hoe je over hem spreekt?
Maar het is zoals je zegt 'eigen kind, schoon kind'.
Wat zien we ze toch graag he.

Cindy,
Wauw zeg, dat is lang geleden!! Wel fijn dat je nog eens passeert.
En ik heb op je profiel gekeken, je hebt prachtige kindjes. Zo mooie blauwe kijkers. Gaan menige hartjes van sneller slaan lijkt me. Denk dat je later veel de vliegenmepper mag gebruiken! hihi
Jij zoveel vermagerd? Wauw zeg! Hoe ben je dat aan het doen? Echt veel moeite, of heb je gewoon heel veel karakter?
En gastouders? Hoe ben je daar bij gekomen? Lijkt me wel heel leuk, niet? Maar ook wel erg druk zeker?
Ja, fotootjes van Arne, moet ik nog eens dringend op de pc laden. Sinds mijn laptop het begeven heeft, en ik nu op de vaste pc werk, weet ik allemaal niet meer zo hoe het allemaal werk. Heb me er ook nog niet de moeite voor gedaan hoor. Maar moet eens aan mijn man vragen waar de kabeltjes zijn, en van zodra met dat gelukt is, zal ik mijn profiel eens aanpassen he.

Hoe is het met de rest van de meiden??

xxx

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 14:38

hey
leuk dat hier precies weer wat meer leven in de brouwerij komt!

Cindy, wat een mooie meid is Kaisa zeg! Lijkt goed op Mika he! Super hoor! En Mika zo lief voor zusje? Leuk he. Zal wel zijn dat je handen vol hebt met 4 kindjes overdag! Gezellig drukke boel dus :-) Moet je man nog vaak naar het buitenland?

????, nog een geluk bij een ongeluk dan ivm het ontslag van je man!

Hier een ietwat andere periode nu het examens zijn en ik in de namiddag thuisben. Wel leuk. Als Lola slaapt ook eens wat rust hier, want Cato slaapt overdag nog zelden. Gebeurt wel es hoor, dat ze in de late namiddag in slaap valt in de zetel :-) Ze is net verlost van enkele dagen buikgriep, sinds het winter is, is het al 2x oorontsteking geweest en dan die buikgriep. Niet zo leuk dus. En voor een keer heeft Lola het dus niet gekregen (hout vasthouden!). Maar de papa wel een beetje... Verder heeft Cato echt overal een antwoord op, van wie zou ze dat hebben? haha. Bart zat gisteren met haar te praten en vroeg haar telkens waarom? waarom? en zij had telkens een antwoord klaar! LOL. Dan Lola, wil ook al praten en oefent allerlei klanken met p en k maar veel woordjes komen er nog niet echt uit. papa, mama, tata (=cato), tai (hond), koek, baboe (=bumba), dada. En als je vraagt hoe de hond doet, steekt ze haar tong uit en gaat zo wat zitten hijgen, grappig. En dansen als ze muziek hoort. Stappen doet ze nog niet, maar ze kruipt rechtop, dus enkel op de knietjes. Qua eten eet Lola meer dan Cato soms. Lola wil ook hetzelfde eten als ons, als ze eens een potje van olvarit krijgt, laat ze dat half staan als ze merkt dat wij wat anders eten :-) Als ze iets niet wil zit ze zo koddig van nee te knikken. Precies een grote :-) en wijzen wat ze wil of waar ze naartoe wil, zit ook al wat commandant in! :-D

Ik ben er dan es mee weg, beetje verbeterwerk doen! doei!

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 23:10
Cindy en Mika

????,

Wat lees ik nu in augustus getrouwd, wat leuk zeg en nog gefeliciteerd met je huwelijk.
Mooie maand om in te trouwen hahaaha, want ik ben zelf ook in augustus getrouwd maar dan in 2003. Jeetje wat een gedoe met die ene werkgever van je man en vind het niet eerlijk dat als hij kwam werken dat ze hem meteen ontslag gaven. Maar zoals ik lees heeft hij een nieuwe job en hij heeft het super na zijn zin en dat is het belangrijkste.
Dank je wel voor het compliment van mijn kindjes. Ja die blauwe ogen hebben ze van hun papa gekregen, want ik zelf heb bruin/groene ogen. Nou we hebben brembommen geplaatst voor de jongens en meiden die later aan de deur komen hahaha.
Ja ik ben flink vermagerd. Nou ik doe er eigenlijk niet zoveel aan. Na de geboorte van Kaisa was ik al 15 kilo kwijt, dus ik kwam mager uit de zwangerschap daar voor was ik dus zwaarder. Toen een tijdje na de zwangerschap gesport, maar dat eiste me tol, met werken en de kinderen en huishouden. Ik was meer moe dan wat anders. Toen ben ik geregeld ziek geweest, me darmen werkte te goed, dus alles wat ik at ging er ook zo uit. Nu gaat het wel weer goed en nu ik veel bezig ben met de kids en de oppas kinderen, verloop ik mijn vetten wel hahahaha.
Ja dat gastouder is eigelijk gekomen doordat ik graag thuis bij de kids wou blijven en dacht weet je wat ik meld me aan en zie wel en voordat alles rond was met gastouderbureau had ik al 2 oppaskindjes en zo is dat gaan lopen. Het is super leuk om te doen, maar wel erg druk en soms zwaar je rent je zelf voorbij.
Ik hoop snel eens een foto te kunnen zien van Arne nu, maar zal geduldig wachten.

Kristina,

Oeiii drukke tijden met examens meid. Maar wel lekker dat je kids wat meer ziet dan toch.
Oooo wat heerlijk dat waarom gebeuren van Cato geweldig gewoon. Ja ze weten het allemaal leuk te brengen hé.
En Lola probeert dus ook al te praten aaa ze heeft toch al wat woorden vind ik. Leuk dat ze aan hun woorden een eigen draai geven.
Dank je wel voor het compliment over Kaisa, ja idd ze lijkt veel op Mika, als we babyfoto’s naast elkaar leggen zie je het verschil amper.\
Ja met die andere 2 kindjes erbij is het idd een gezellige drukke boel. Gelukkig heb ik de oppaskinderen niet iedere dag hoor. Mijn man zit niet meer in het leger sinds afgelopen februari. Hij is na 14 jaar dienst eruit gestapt, dus dat zijn zorgen minder en hij ziet de kids nu vaker. Maar stiekem mist hij het wel, want gisteren zei hij op eens ik heb me ingeschreven bij reserve van de defensie, maar betekend dat hij geen uitzendingen hoef te doen, maar we wachten maar af..

Zo ik heb weer even gebabbeld hier hahaha. Scheelt dat mannetje late dienst heeft des te meer tijd ik heb dan om in de avond aan de pc te kruipen.
Ik wens iedereen nu alvast een mooi weekend toe en wie weet tot snel weer.

Liefs Cindy

Link naar deze reactie
12/12/2008 @ 11:29

Hallo dames,

Hier zijn we ook nog eens. En zoals ik zie, heb ik weer even wat te lezen hehe. Super!!

Emmy,
Idd wel raar dat hij zijn schoentje niet wilde zetten he? Misschien dat hij bang had, dat zijn schoen dan de volgende morgen weg zou zijn?? Wat denken die kindjes soms he?
Met Sky haar allergie gaat het idd stukken beter nu. De druppeltjes krijgt ze nu al een tijdje niet meer en het gaat (hout vasthouden) nog steeds goed. Denk dat we een goed evenwicht gevonden hebben tussen haar behoefte en schoonmaken. Dus… houden zo.
Ivm de eczeem gaat het weer. Laatst idd een terugval gehad, maar tot nu toe gaat het. Gelukkig. En mijn rug? Das een eindeloze zaak denk.
Ivm tijdsbesef? Dat heeft Sky ook wel Zenne. Als ze iets gedaan heeft, en ze verteld erover is de tijd waarin ze het verteld 9/10 niet juist. Maar denk dat dat idd nog wat vroeg is.
Als ik ze zeg morgen of zaterdag ofzo dat snapt ze wel.

Kristina,
Hier is het ook zo dit jaar. Een paar weken gaat het goed om dan weer minstens een week ziek te zijn. Ik denk dat het wel normaal is. Maar ja. Niet leuk natuurlijk.
Sky kent idd ook het verschil tussen links en rechts ja. Ivm zingen is ze ook snel. Ook engelse liedjes die ze nog maar een paar keer op de radio gehoord heeft probeert ze na te zingen.
Zoooo grappig. En examenperiode is idd weer aangebroken. Voor veel een stressvolle periode.

???,
Kindjes ook zo genoten van de Sint? Ik denk dat ze allemaal super verwent zijn he? LOL.
Arne zijn eczeem dus redelijk onder controle? Goed zo he?
Tja… heel veel nieuws heb ik niet te melden. Want we hebben onlangs nog eens goed bijgepraat he?

Cindy,
Hey meid, blij je hier ook weer te lezen. Wij hebben idd altijd redelijk op de hoogte gebleven maar het is toch fijn dat je hier ook weer bent.
Zo houden we hier ook weer contact he? Hihi. Dus ja.. idd weinig te melden nu.

Zo, ik ben weer bij.
Hier gaat het. Sky is nu stilaan weer genezen. De AB is vandaag de laatste dag. Maar de slijmpjes zitten er nog. Ach ja. We hebben nog het weekend en dan pas maandag he? Ik ga haar wel naar school laten gaan. Want als deze week uit is? Is het alweer 2 weken vakantie.
Dus.. dat zit dan wel goed (hoop ik).
Sinterklaas was ook een groot succes. Ze is lekker verwent en vind het nieuwe speelgoed super. De Sint heeft goed gekozen hehe.
Ze is ook weer erg gegroeid. Niet alleen in cm maar ook in ontwikkeling. Ze kan weer veel meer en heeft ook weer in andere dingen interesse. Wat het allemaal weer spannend maakt.
Ook is ze sinds deze week volop in de ‘waarom’ fase. Hebben jullie kindjes dat ook al? Bij al wat we zeggen of doen is het ‘waarom?’. Wat wel vermoeiend is omdat je niet telkens op alles een antwoord kunt geven, wat duidelijk is voor een 3 jarige.
Ook merkten we in verschillende spelletjes dat ze heel erg sterk is. Zo is kruiwagen lopen er eentje van. Ze kan al héél lang op haar armen steunen. Iets dat we eigenlijk straf vinden op die leeftijd. En zo zijn er nog dingen waar we echt van schrikken.
Met mij gaat alles goed. Mijn rug is helaas nog steeds pijnlijk. En de Osteo… tja. Echt helpen doet het tot nu toe nog niet. Maar ja. Ze zeggen altijd dat je minstens 3x bent moeten gaan eer je echt resultaat hebt. Dus…. We wachten het nog even af.
Dit weekend gaan we dus de kerstboom zetten en zondagavond gaan we naar een optreden van Geert Hoste. Is al een vervroegd Kerst kado van mij voor ventje. Alleen deze datum was nog open (als we naast elkaar wilden zitten) vandaar dat het nu al is. Maar we kijken er wel erg naar uit. We zeggen al jaren dat we zijn eindejaarsconference eens willen bijwonen en nu is het dan zover. Ben er wel wat zenuwachtig voor. Want voor de eerste keer in 3 jaar legt iemand anders (mijn pa) Sky slapen. Want normaal vertrekken we altijd als Sky al in dromenland is. Maar dat kan nu niet. Want de voorstelling begint om 20h. En het is toch even rijden. Dus moeten we hier om ten laatste iets voor 19h al vertrekken. En soms is mijn meisje dan idd al slapen. Maar soms ook niet. Is zo tussen 18h45 en 20h dat ze gaat slapen.
Hoop dat het wat gaat meevallen en dat ze toch wil gaan slapen…. Want maandag is het dan weer school voor haar na 14 dagen thuis geweest te zijn…. Ach we zien wel. Niet te fel voorop lopen.

Link naar deze reactie
13/12/2008 @ 23:45
????

Nieuwe fotootjes op profiel!

Link naar deze reactie
14/12/2008 @ 15:20

????, mooie foto's! :-)

Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 09:33
Cindy en Mika

????,

Mooie foto's meid en ook die van het trouwen.

Erika,

Ja we babbelen soms gelukkig nog wel eens hé.
Is dan wel moeilijk om hier dan weer iets nieuws neer te zetten hahahah.
Maar verders alles goed met jou en Sky???

Hoe gaat het met de rest???

Hier alles goed hoor.
Met de kids is het ook alles goed.
Zondag had Kaisa haar 4de tandje er door.
Dus nu 4 happertjes in haar mond ziet er grappig uit.
Ook deed ze al kruipen, nou was meer tijgeren, maar nu zet ze er de knietjes onder.
Verder weinig nieuws van deze kant.

Liefs Cindy

Link naar deze reactie
18/12/2008 @ 10:53

Hier zijn we nog een keertje. En meteen ook weer nieuwe kleurtjes. Kan er niks aan doen maar vind deze mooier dan die bruin/rode. Frisser.

???,
Mooie pics

Cindy,
Aller eerst hier ook nog eens een hele gelukkige verjaardag gewenst meid.
Mogen wensen en dromen vandaag uitkomen. En dat je een super dagje hebt. Je verdient het.
Tja, het is idd niet makkelijk om hier soms te reageren. Maar we reageren tenminste.
Kaisa haar 4de tandje dus ook erdoor? Jihaaaaa. Weer eentje dat geen pijn meer doet.
En stilaan word het tijgeren dus ook kruipen??? JIhaaaa wat gaat ze snel he? Je kleine meid.
Al zal ze niet lang kleine meid meer blijven als ze zo op dit tempo blijft verder gaan.
Met Mika alles ok? Nog steeds de grote lieve ondeugende broer?
En met jou meid? Niet te druk?

Zo, het was niet zo heel veel om te lezen. Nu ff ons relaas van de afgelopen dagen.
Vrijdag is dus onze kleine tv naar de eeuwige jachtvelden gegaan. Dus zaterdag zijn we nog een nieuwe gaan halen (want die hebben we nodig voor de camera op Sky haar kamer).
Na de middag dan de kerstboom gaan halen. En wat een prachtexemplaar is het geworden. Al moet ik het zelf zeggen maar hij is prachtig. In de winkel zelf (Intratuin) heb je dan zo’n kleine binnenspeeltuin. Sky daar even op gespeeld terwijl mama en papa iets gedronken hebben, en mama nog wat nieuwe prul voor in de boom bij elkaar vergaarde. Het was dan al bijna 17h eer we weer thuis waren met onze boom. Sky en mama hebben dan de boom versierd terwijl de papa voor het eten zorgde (Fondue met koude schotel) en om 18h15 waren we klaar en aan het eten. Sky vond het prachtig om de boom mee te mogen versieren. En er zijn MAAR 4 bollen gesneuveld hehe. Na het eten snel het bad in en bed in. Want het was ondertussen al 20h door. Dan heb ik nog de guirlande gehangen, en de rest van de versieringen. Om iets na 22h was ik dan ook klaar en was ik op. Snel het bad in en bed in.
Zondag zijn we eerst naar de schoonouders geweest. Dan gegeten en kort daarna was mijn pa hier (18h) tegen 18h25 zijn we dan vertrokken en ons meisje was super braaf. We hadden gevraagd of mijn pa een seintje wilde laten als ze in slaap was. Dan zouden we toch wat geruster zijn. En ik had gezegd dat ik zou bellen in de pauze om te horen hoe het geweest was.
Om 19h waren we in Antw. Om 20h begon dan de Show. SUPER gewoon. Om 21h was het pauze en belde ik. Mijn spook nog altijd wakker. Ah ja want ik had nog steeds geen foon gehad. Ze was nog druk met opa aan het spelen maar beloofde mama dat ze snel zou gaan slapen. Dan deel 2. We hebben gelachen dat het niet normaal was. Ongelooflijk.
Toen de Show gedaan was belde ik opnieuw en idd. Ze was in slaap. Kort na mijn 1ste telefoontje was ze dan in slaap gevallen. Maar niet in haar bedje want dat wilde ze niet. Ach ja. Het was al inspannend genoeg. We zijn dan snel nog iets gaan drinken en om iets na middernacht waren we thuis. Maar ons spookje was erg onrustig. En toen ik ze oppakte om naar boven te dragen werd ze wakker. Ze snapte niet echt alles wat er gaande was. Want mama had gezegd dat ze pas weer was als ze smorgens zou wakker worden. En nu was mama wel al terug… verwarring dus. Om 1h30 zijn we dan met ons 3tjes in bed gekropen en om iets na 4h heeft ventje ze in haar bedje gelegd. Om 7h30 was mijn spook nochtans weer wakker. Korte nacht dus.
School terug starten was super. Ze was heel blij de kindjes weer te zien. En de kindjes waren ook blij dat ze weer terug was. De hele tijd riepen ze SKY is terug!!! Zo lief.
Dinsdag zijn ze dan naar een toneelstukje gaan kijken en dat vond ze geweldig. En maar vertellen toen ik ze ging ophalen. Niet te doen. Maar ze is nu wel s’avonds terug sneller moe. Normaal ook he? Na 14dagen thuis weer die drukte. En vandaag hebben we de nieuwjaarsbrieven meegekregen op school. Ik kon het niet laten om de enveloppe te openen en eens te kijken. En wat was ik fier zeg? De brief voor papa en mama heeft ze zelf gemaakt. Zoooooo mooi. Moest zelfs een traantje wegpinken. Wat ben ik toch fier op mijn klein spookje. Hihi. Morgen is het dan de laatste dag en zijn de ouders om 14h uitgenodigd voor een kerstfeestje. Ben eens benieuwd wat ze gaan doen hehe. En tja. Mijn meisje zal wel even harder moeten oefenen door thuis geweest te zijn. Maar het is een klevere. Ze gaat dat super doen. Zeker weten.

Link naar deze reactie
18/12/2008 @ 19:17
emmy

hey hey meiden,

alles goed?

hier alles oké, alles gaat hier gewoon zijn gangetje , prima zo !

vandaag een rare dag
mijn opa is vandaag 3 jaar geleden gestorven, was toen hoogzwanger van ons liam'ke .
vanmorgen hebben we liam zijn verjaardag in zijn klasje gaan vieren , ja hij verjaart 30 december hé en gaat dan na nieuwjaar naar het eerste kleuter , dus wou het nog graag vieren in zijn klasje waar hij nu zit
ik heb taart en koek gebakken, ze hebben nogal gesmuld zeg, 'k heb paar foto's getrokken ga die dan online op profiel zetten.
't was een ronde chocoladetaart en die hebben we dan versierd, we hebben er een clownstaart van gemaakt.
bovenop rode schoenvetersnoepen die zijn zijn haartjes
dan smarties voor de ogen en mond
en een rood poepsnoepke was zijn neus
't was erg geslaagd
had dan ook nog brownies gebakken met m&m's erbovenop, dat vonden ze super
't is allemaal goed gelukt, ben een gelukkige mama

wel beetje lastig met pépé , heb daarjuist gebeld naar mijn oma , die had het ook niet makkelijk .
beetje dubbel gevoel hé

ben nu wel blij dat ik liam zijn verjaardag toch vandaag in de klas gevierd heb , dan heb ik volgend jaar toch een fijne herinnering om op terug te kijken , al is die dan dubbel

gisteravond had ik het er ook zo lastig mee, 't was dan die nacht dat ze mij opgenomen hadden in 't ziekenhuis , ventje was ervoor nog dvd gaan huren, zo al van die details die ik nog weet die hij al vergeten is
heel raar allemaal dat je dat zo goed onthoudt hé

maar soit afgezien daarvan lukt het hier vrij goed, de kerstboom staat er ook , liam heeft hem mee helpen versieren , hij vond het prachtig , thuis met 't ventje lukt het ook vrij goed moet ik zeggen
we leven weer met elkaar en niet naast elkaar, al gaan er nog wel mindere periodes komen, maar voorlopig gaat het toch goed

en dan zondag mijn verjaardag hé , maar veel ga ik niet doen, vier niet meer zo graag, denk van mijn ouders op een kopje koffie met taart te vragen , zaterdagavond gaat 't ventje lekker koken zei hij , hij vroeg me of we uit eten gingen maar heb geen zin om liam weer uit te moeten doen ,daarmee dat ik liever thuis wou blijven en zo gaat hij koken.

nog 1 dag en 't is kerstvakantie, ik ga ook blij zijn , weer lekker lang kunnen uitslapen, geen haast 's morgens , we gaan er van genieten, 't fijne is dat 't ventje ook 12 dagen er van gaat thuis zijn, dus liam gaat zijn papa veel zien, die zal ook héél gelukkig zijn
ik moet telkens de woensdag en de zaterdag werken en de rest van de tijd zijn we alledrie samen
zal goed zijn voor onze relatie ook

verder heel leuk nieuws gehad van onze boekhouder, in mei krijgt 't ventje een mooi sommeke terug en hij hoeft een gans jaar geen voorafbetalingen te doen, dus da's ook weer 500 euro per maand gespaard
we zijn supergelukkig er mee , het begint eindelijk op te brengen

eind januari starten de verbouwingen hier dan ook
dan komen ze ons dak herleggen en 3 veluxen steken en erna begint het hé , isoleren en alles mooi afwerken

er staat ons nog veel te wachten

zo dat was het van mijne kant

cindy,
lief van je dat je nog eens langskomt !!!
en zo leuk om foto's te zien op je profiel
van mij staan er idd recente op , al zijn die ook al weer van november hoor .
ja de tijd gaat vlug hé .
maar wij spreken elkaar nog wel eens op msn hé
al goed dat dat nog bestaat!
en nee nog niet zwanger hoor hier , we hebben wat relatie problemen gehad en de kinderwens on hold gezet
we werken nu hard aan onze relatie en 'k moet zeggen 't gaat de goede kant op !
was ook broodnodig want een scheiding heeft echt in mijn gedachten gezeten
maar daar wil ik nu niet meer aan denken !!!

???,
bij jullie zit je huwelijk ook wel goed dan
je straalt trouwens op die foto' ! amai en je was zooo schoon zeg
echt een geweldig kleedje , 't staat je echt goed
en arne en je stiefdochtertje, die konden precies een tweeling zijn!
nu heb jij toch je meisje , kan je toch meisjeskleren kopen en staartjes maken !
ja ja ik spreek geweldig over liam hé, maar gelijk je zegt eigen kind , schoon kind hé
ben gewoon zo trots op dat ventje, voel me echt helemaal goed nu, heeft lang geduurd hoor naar liam toe door die pnd , maar ja zonder medicijnen is dat normaal zeker, ik wou die echt niet nemen en ben blij dat ik het zonder gedaan heb ! al is het echt wel moeilijk geweest
we hebben veel watertjes doorzwommen en nu is mijn riverkolk een rustig kabbelend beekje worden en ik heb wel moeite om mij daar aan aan te passen, een vriendin op een ander topic heeft dat zo mooi omschreven en het klopt als een bus
ben wel wat emo vandaag zou blijven doortetteren, typen is blijkbaar een therapie voor mij
soit ...
liam zijn eczeem is op en af, hij reageert wel nog steeds fel op katten , we hebben maar 1 bevriend koppel dat katten heeft en telkens we daar op bezoek geweest zijn heeft liam een ferme opstoot .
ook nu weer wat eczeem maar hij is wat aan 't broeden denk ik, weer hoesten, groene snottebellen, gelukkig bijna vakantie, kan hij uitrusten en veel slapen en eens 2 weken kiemvrij zijn !
er zal wel een reden zijn waarom er zoveel schoolvakanties zijn !

kristina,
is de buikgriep verdwenen ?
liam heeft al een dag of 5 dunne stoelgang maar 't blijft beperkt tot 2 keer per dag, we wachten nog effe af en anders geef ik enterolcapsules daar is hij wel goed mee, al slikt hij het niet graag maar ja diaree is gevaarlijk hé voor zo'n kleintjes , zeker als ze dan amper willen eten of drinken
hoe is het met je ventje en zijn hart?
wanneer moet hij terug op controle?

erika,
de waaromfase daar zitten wij nog niet in , maar dat staat mij dan rond februari - maart te wachten dat beloofd !
kan ik me al wat voorbereiden er op ...
zal wel niet simpel zijn
liam is wel heel leergierig , hij vraagt wel 1000 keer op een dag "wat is dat"?
daarmee dat ik hem zo slim vindt zeker, hij vraagt ook zo immens veel
maar denk dat de waaromfase lastiger is ...
nieuwjaarsbrief gehad?
bij ons gaan ze een versje leren en liam is een rendier aan het maken, allé ja de juffen doen het meeste zie ik , wel mooi maar heb dan liever kriebel krabbel die volledig van liam komt
langs de andere kant is het dan wel weer leuk om zo'n kunstwerkjes uit te stallen hé !

allé ik ben er mee weg

denk dat ik mijn schade zo wat ingehaald heb en voor voldoende leesvoer gezorgd heb

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
24/12/2008 @ 10:02

Voor iedereen een fijne kerstavond gewenst Met heel veel pakjes, en lekker eten
Geniet ervan en fijne kerstdagen

Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 21:12
emmy

prettig kerstfeest allemaal !!!

xx

emmy en liam'ke

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 13:02

Voor iedereen hier een fantastisch 2009 gewenst! Met een goede gezondheid, veel liefde en plezier!!!

Cato loopt nu "gelukkige verjaardag" te zingen... haha. kerstavond was mn pa zn verjaardag, zal daardoor zijn zeker? :-) Oudejaar was kalm bij ons, bij mn schoonouders, we waren met 9, kindjes inbegrepen, eten was lekker maar veel, Lola wou gelukkig wel wat slapen om 21u, want ze is niet gewoon van ergens anders te slapen, maar de afgelopen week heeft ze toch gemoeten, en dan om 1u wakker gemaakt om naar huis te gaan. Vanmorgen was ze wel om 8.30u al wakker :-( maar toen ze om 10u weer wou gaan slapen, heb ik dat ook gedaan, papa en Cato sliepen nog. Maar iets later was Cato wakker en is papa dan maar met haar opgestaan.
Denk dat ons bezoek er dan zal gaan zijn!

doei!

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 17:42
????

gelukkig nieuwjaar !!

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 20:28
emmy

gelukkig nieuwjaar allemaal !!!

xx

emmy

Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 11:52

Hey meiden,
Ik heb jullie wat verwaarloosd. SORRY
Maar het is hier razend druk geweest.
Ik kom heel gauw bijlezen en reageren.
Momenteel nog ff niet mogelijk.

Iedereen de beste wensen voor 2009!!!
Moge wensen uitkomen!!!

Liefs Erika & Sky

Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 13:43

Nog een late gelukkige verjaardag voor Liam! xxx

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 21:33
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier alles oké, weer school, amai ik was blij en liam heeft van de sneeuw genoten ,samen met sneeuwballen gegooid voor hij naar school moest , was superleuk
hij is nu naar zijn nieuwe klas, tja hij weende hoor, hij heeft 10 minuten gebruld zei de juf en zich echt boos gemaakt maar erna was hij heel vrolijk en opgewekt, hij heeft veel gespeeld , hij was wel blij om mij te zien om 16 uur
thuis is hij heel flink en lief geweest
tja efkes aanpassen nieuwe juf, is wel een lieve vind ik , zo heel teder, is nog een jonge , ik gok op een jaar of 28 maar ze doet dat heel goed.

dank je kristina !!!
hoe is het bij jullie ?

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:57
Cindy en Mika

Heey allemaal.

Ten eerste de beste wensen voor 2009 en dat jullie alle een prachtig jaar mogen hebben.

Emmy jij nog gefeliciteerd met Liams 3de verjaardag en hoop dat jullie op de dag zelf nog leuk gevierd hebben.
Verder alles goed met jullie???
Leuke feestdagen gehad?

Kristina, Nathalie en de rest van de meiden alles goed met jullie en de kids?

Erika, er bestaat meer dan alleen het forum hé.
Dus je niet druk maken hoor.

Hier gaat het wel goed. We hebben allemaal een flinke griep gehad en zijn nu nog aan het herstellen.
Kaisa heeft haar 7de tandje erbij en zwaait als je dada zegt.
Tjah en verder weinig nieuws.

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]