hey hey meiden,
alles goed?
hier alles oké, alles gaat hier gewoon zijn gangetje , prima zo !
vandaag een rare dag
mijn opa is vandaag 3 jaar geleden gestorven, was toen hoogzwanger van ons liam'ke .
vanmorgen hebben we liam zijn verjaardag in zijn klasje gaan vieren , ja hij verjaart 30 december hé en gaat dan na nieuwjaar naar het eerste kleuter , dus wou het nog graag vieren in zijn klasje waar hij nu zit
ik heb taart en koek gebakken, ze hebben nogal gesmuld zeg, 'k heb paar foto's getrokken ga die dan online op profiel zetten.
't was een ronde chocoladetaart en die hebben we dan versierd, we hebben er een clownstaart van gemaakt.
bovenop rode schoenvetersnoepen die zijn zijn haartjes
dan smarties voor de ogen en mond
en een rood poepsnoepke was zijn neus
't was erg geslaagd
had dan ook nog brownies gebakken met m&m's erbovenop, dat vonden ze super
't is allemaal goed gelukt, ben een gelukkige mama
wel beetje lastig met pépé , heb daarjuist gebeld naar mijn oma , die had het ook niet makkelijk .
beetje dubbel gevoel hé
ben nu wel blij dat ik liam zijn verjaardag toch vandaag in de klas gevierd heb , dan heb ik volgend jaar toch een fijne herinnering om op terug te kijken , al is die dan dubbel
gisteravond had ik het er ook zo lastig mee, 't was dan die nacht dat ze mij opgenomen hadden in 't ziekenhuis , ventje was ervoor nog dvd gaan huren, zo al van die details die ik nog weet die hij al vergeten is
heel raar allemaal dat je dat zo goed onthoudt hé
maar soit afgezien daarvan lukt het hier vrij goed, de kerstboom staat er ook , liam heeft hem mee helpen versieren , hij vond het prachtig , thuis met 't ventje lukt het ook vrij goed moet ik zeggen
we leven weer met elkaar en niet naast elkaar, al gaan er nog wel mindere periodes komen, maar voorlopig gaat het toch goed
en dan zondag mijn verjaardag hé , maar veel ga ik niet doen, vier niet meer zo graag, denk van mijn ouders op een kopje koffie met taart te vragen , zaterdagavond gaat 't ventje lekker koken zei hij , hij vroeg me of we uit eten gingen maar heb geen zin om liam weer uit te moeten doen ,daarmee dat ik liever thuis wou blijven en zo gaat hij koken.
nog 1 dag en 't is kerstvakantie, ik ga ook blij zijn , weer lekker lang kunnen uitslapen, geen haast 's morgens , we gaan er van genieten, 't fijne is dat 't ventje ook 12 dagen er van gaat thuis zijn, dus liam gaat zijn papa veel zien, die zal ook héél gelukkig zijn
ik moet telkens de woensdag en de zaterdag werken en de rest van de tijd zijn we alledrie samen
zal goed zijn voor onze relatie ook
verder heel leuk nieuws gehad van onze boekhouder, in mei krijgt 't ventje een mooi sommeke terug en hij hoeft een gans jaar geen voorafbetalingen te doen, dus da's ook weer 500 euro per maand gespaard
we zijn supergelukkig er mee , het begint eindelijk op te brengen
eind januari starten de verbouwingen hier dan ook
dan komen ze ons dak herleggen en 3 veluxen steken en erna begint het hé , isoleren en alles mooi afwerken
er staat ons nog veel te wachten
zo dat was het van mijne kant
cindy,
lief van je dat je nog eens langskomt !!!
en zo leuk om foto's te zien op je profiel
van mij staan er idd recente op , al zijn die ook al weer van november hoor .
ja de tijd gaat vlug hé .
maar wij spreken elkaar nog wel eens op msn hé
al goed dat dat nog bestaat!
en nee nog niet zwanger hoor hier , we hebben wat relatie problemen gehad en de kinderwens on hold gezet
we werken nu hard aan onze relatie en 'k moet zeggen 't gaat de goede kant op !
was ook broodnodig want een scheiding heeft echt in mijn gedachten gezeten
maar daar wil ik nu niet meer aan denken !!!
???,
bij jullie zit je huwelijk ook wel goed dan
je straalt trouwens op die foto' ! amai en je was zooo schoon zeg
echt een geweldig kleedje , 't staat je echt goed
en arne en je stiefdochtertje, die konden precies een tweeling zijn!
nu heb jij toch je meisje , kan je toch meisjeskleren kopen en staartjes maken !
ja ja ik spreek geweldig over liam hé, maar gelijk je zegt eigen kind , schoon kind hé
ben gewoon zo trots op dat ventje, voel me echt helemaal goed nu, heeft lang geduurd hoor naar liam toe door die pnd , maar ja zonder medicijnen is dat normaal zeker, ik wou die echt niet nemen en ben blij dat ik het zonder gedaan heb ! al is het echt wel moeilijk geweest
we hebben veel watertjes doorzwommen en nu is mijn riverkolk een rustig kabbelend beekje worden en ik heb wel moeite om mij daar aan aan te passen, een vriendin op een ander topic heeft dat zo mooi omschreven en het klopt als een bus
ben wel wat emo vandaag zou blijven doortetteren, typen is blijkbaar een therapie voor mij
soit ...
liam zijn eczeem is op en af, hij reageert wel nog steeds fel op katten , we hebben maar 1 bevriend koppel dat katten heeft en telkens we daar op bezoek geweest zijn heeft liam een ferme opstoot .
ook nu weer wat eczeem maar hij is wat aan 't broeden denk ik, weer hoesten, groene snottebellen, gelukkig bijna vakantie, kan hij uitrusten en veel slapen en eens 2 weken kiemvrij zijn !
er zal wel een reden zijn waarom er zoveel schoolvakanties zijn !
kristina,
is de buikgriep verdwenen ?
liam heeft al een dag of 5 dunne stoelgang maar 't blijft beperkt tot 2 keer per dag, we wachten nog effe af en anders geef ik enterolcapsules daar is hij wel goed mee, al slikt hij het niet graag maar ja diaree is gevaarlijk hé voor zo'n kleintjes , zeker als ze dan amper willen eten of drinken
hoe is het met je ventje en zijn hart?
wanneer moet hij terug op controle?
erika,
de waaromfase daar zitten wij nog niet in , maar dat staat mij dan rond februari - maart te wachten dat beloofd !
kan ik me al wat voorbereiden er op ...
zal wel niet simpel zijn
liam is wel heel leergierig , hij vraagt wel 1000 keer op een dag "wat is dat"?
daarmee dat ik hem zo slim vindt zeker, hij vraagt ook zo immens veel
maar denk dat de waaromfase lastiger is ...
nieuwjaarsbrief gehad?
bij ons gaan ze een versje leren en liam is een rendier aan het maken, allé ja de juffen doen het meeste zie ik , wel mooi maar heb dan liever kriebel krabbel die volledig van liam komt
langs de andere kant is het dan wel weer leuk om zo'n kunstwerkjes uit te stallen hé !
allé ik ben er mee weg
denk dat ik mijn schade zo wat ingehaald heb en voor voldoende leesvoer gezorgd heb
groetjes
emmy