< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Eerste poging !

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/12/2008 @ 21:22
Belje

Online Status Stuur bericht
Tigris : gaat het een beetje? Geen leuk nieuws dat je te horen kreeg! Kan er goed inkomen dat je het er moeilijk mee hebt; zoals je zegt, het enige goeie is dat jullie nu inderdaad een reden weten en nog belangrijker is dat er iets aan gedaan zal worden! Spijtig dat je in die wachttijd terug met de pil moet starten, ik vond dit na mijn miskraam ook zo tegenstrijdig: de pil nemen terwijl je grootste wens is om zwanger te worden... In jouw geval begrijp ik het wel dat je weinig keus hebt, maar aangenaam is iet anders. Sterkte meid, ik denk aan je!

Hier kan ik er precies wat beter mee om dan de voorbije maanden, ben wel wat opgelucht dat ik nu eindelijk terug mijn cyclus van 28 dagen terug heb, het zou wel eens tijd mogen worden na al die maanden. Ik hoop nu dat 2009 ons beter nieuws mag brengen!

groetjes,
Belje

Link naar deze reactie
13/12/2008 @ 11:22
Tigris

Online Status Bekijk profiel
Hier gaat het al beter, de misselijkheid is verdwenen en kan me al wat vlotter bewegen. Donderdag mogen de draadjes eruit.
Nog eens teruggebeld naar Jette, en de afspraak(in-take gesprek) een maand kunnen vervroegen, dus dat is ook al iets hé. Ben benieuwd hoe lang we gaan moeten wachten voor we echt gaan kunnen starten. 2009 moet echt ons jaar worden hé Belje!!!!!

Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 14:37
Anneke77

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tigris ik hoop dat je je al beter voelt. Veel succes in 2009!
Belje, ook voor jou veel succes!

Sarah, moest je nog niet bevallen zijn, nog even volhouden en dan is het zover. Als je ondertussen bevallen bent, laat ons snel iets weten, we zijn super benieuwd! Hopelijk is alles goed gegaan!

Groetjes,

Ann en Lukas

Link naar deze reactie
22/12/2008 @ 14:58
Belje

Online Status Stuur bericht
@Tigris: blij dat jullie toch een maandje vroeger op gesprek kunnen, hopelijk kunnen jullie dan ook snel starten met IVF! En inderdaad, dat 2009 nu maar eens ons jaar wordt ze! Tenslotte zijn we toch allebei reeds "gestart" met onze droom rond mei 2007 hé! Ik zie dat je NOD nadert, hopelijk ondervind je niet te veel last van je menstruatie tijdens de komende feestdagen.

@Anneke: bedankt meid! Hoe gaat het nog met jullie? Alles OK?

@Sarah: ik denk dat we je ondertussen wel mogen feliciteren??? Dat alles goed mag gaan met jullie drietjes! Genieten maar meid!

Hier in de klusperiode, helaas moet ik vannacht werken... Dan woensdag nog een laatdienst en dan ben ik zes daagjes thuis! Zal deugd doen.

Prettige feestdagen aan iedereen!!
Belje

Link naar deze reactie
24/12/2008 @ 06:28
tammyke

aan iedereen een prettige kerst

Link naar deze reactie
26/12/2008 @ 21:29
Tigris

Aan iedereen een prettig eindejaar en hopelijk laat 2009 eindelijk onze dromen uitkomen!

Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 11:24
Belje

Ook ik wens iedereen prettige eindejaarsfeesten en een schitterend 2009, vol buikjes!!!

PS ik las zonet in een ander topic dat Sarah op 9 december bevallen is van een zoontje Roan. Alles zou goed gaan! Bij deze een dikke proficiat Sarah, genieten maar!!!

Groetjes,
Belje
Link naar deze reactie
02/01/2009 @ 14:57
Sarah

Online Status
Iedereen nog de beste wensen voor 2009!

Wij hebben op 9 december een zoon gekregen Roan. Een hele snelle bevalling 6 uurtjes, daardoor ook heel erg heftig. Maar we waren er ook maar weer snel doorheen. Echt een hele bijzondere ervaring. Sorry dat ik niet ff eerder een berichtje heb gedaan. Maar Roan moest worden opgenomen in het ziekenhuis omdat hij steeds zo moest spugen en hij was teveel afgevallen. Maar gelukkig gaat alles nu weer helemaal goed. Hij heeft alleen zo nu en dan last van krampjes, zo zielig. En helaas houd hij ons hierdoor ook 's nachts zo nu en dan wakker. Erg zwaar, maar ja, we hebben het ervoor over.

@ Tigris ik heb je verhaal gelezen heel veel sterkte! En ik hoop dat 2009 je een gelukkige mama mag maken.

@ Belje en Tammy dat hoop ik ook voor jullie. Nu ik zelf mama ben gun ik het jullie allemaal nog veel meer. Ik hoop echt voor jullie dat dit een super jaar wordt!

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 16:39
tammyke

aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik hoop dat dit een jaar wordt van vele dikke buikjes
groetjes xxx

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 16:48
inkiormans

Online Status
Hallo iedereen

Hier zijn de GEDAAN = KLUSSEN !!!
Hopelijk lukt het nu wat beter... We gaan ons er trouw aan houden = om de 2 dagen. Ook al begin ik maandag met nachten !!!Nu is het mijn ventje zijn toer terug

Probeer er niet teveel aan te denken maar blijf steeds

Vele grtjs

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 15:41
Anneke77

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sarah, een dikke proficiat met je zoon Roan! ´t zijn hier allemaal jongetjes in dit forum... ´t Wordt tijd voor wat meisjes, en daar gaan Belje en Tigris voor zorgen ... Ik hoop echt dat het gauw lukt voor jullie. Ook aan Tammy mijn beste wensen voor 2009, en een babytje direct vanaf de eerste keer dat jullie het terug gaan proberen!

Lukas is nu 3 maanden en echt een hele flinke jongen. Heel nieuwsgierig ook. Kijkt graag in het rond.
De afgelopen dagen probeerde ik de middagborstvoeding te vervangen door kunstmelk, maar hij weigerde steeds. Vandaag is het eindelijk gelukt ! ik ga nu langzaam afbouwen, op 2 maart ga ik terug werken en dan had ik graag de borstvoeding volledig stopgezet (misschien dat ik de avondvoeding nog behoud).

Kusjes,

Anneke

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 11:38
tammyke

hey anneke
ik blijf klussen hoor ik geef niet op ben enkel gewoon met al de behandelingen gestopt

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 16:39
Tigris

Sarah: Proficiat meid!! Geniet er maar met volle teugen van!

Anneke, ik hoop dat je gelijk krijgt . . . in ieder geval, ik heb geen probleem met een meisje . . ., als het maar gezond is.
Ik hou jullie op de hoogte, voorlopig is het afwachten tot het eerste gesprek . . . .

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]