Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/12/2008 @ 06:28 tammyke ![]() | aan iedereen een prettige kerst ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 26/12/2008 @ 21:29 Tigris ![]() | Aan iedereen een prettig eindejaar en hopelijk laat 2009 eindelijk onze dromen uitkomen! ![]() |
| 30/12/2008 @ 11:24 Belje | Ook ik wens iedereen prettige eindejaarsfeesten en een schitterend 2009, vol buikjes!!!PS ik las zonet in een ander topic dat Sarah op 9 december bevallen is van een zoontje Roan. Alles zou goed gaan! Bij deze een dikke proficiat Sarah, genieten maar!!! Groetjes, Belje |
| 02/01/2009 @ 14:57 Sarah | Iedereen nog de beste wensen voor 2009! Wij hebben op 9 december een zoon gekregen Roan. Een hele snelle bevalling 6 uurtjes, daardoor ook heel erg heftig. Maar we waren er ook maar weer snel doorheen. Echt een hele bijzondere ervaring. Sorry dat ik niet ff eerder een berichtje heb gedaan. Maar Roan moest worden opgenomen in het ziekenhuis omdat hij steeds zo moest spugen en hij was teveel afgevallen. Maar gelukkig gaat alles nu weer helemaal goed. Hij heeft alleen zo nu en dan last van krampjes, zo zielig. En helaas houd hij ons hierdoor ook 's nachts zo nu en dan wakker. Erg zwaar, maar ja, we hebben het ervoor over. @ Tigris ik heb je verhaal gelezen heel veel sterkte! En ik hoop dat 2009 je een gelukkige mama mag maken. @ Belje en Tammy dat hoop ik ook voor jullie. Nu ik zelf mama ben gun ik het jullie allemaal nog veel meer. Ik hoop echt voor jullie dat dit een super jaar wordt! ![]() |
| 04/01/2009 @ 16:39 tammyke ![]() | aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik hoop dat dit een jaar wordt van vele dikke buikjes ![]() groetjes xxx |
| 04/01/2009 @ 16:48 inkiormans | Hallo iedereen Hier zijn de GEDAAN = KLUSSEN !!! ![]() Hopelijk lukt het nu wat beter... We gaan ons er trouw aan houden = om de 2 dagen. Ook al begin ik maandag met nachten !!!Nu is het mijn ventje zijn toer terug ![]() Probeer er niet teveel aan te denken maar blijf steeds ![]() Vele grtjs ![]() |
| 06/01/2009 @ 11:38 tammyke ![]() | hey anneke ik blijf klussen hoor ik geef niet op ben enkel gewoon met al de behandelingen gestopt |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Eerste poging !
: gaat het een beetje? Geen leuk nieuws dat je te horen kreeg! Kan er goed inkomen dat je het er moeilijk mee hebt; zoals je zegt, het enige goeie is dat jullie nu inderdaad een reden weten en nog belangrijker is dat er iets aan gedaan zal worden! Spijtig dat je in die wachttijd terug met de pil moet starten, ik vond dit na mijn miskraam ook zo tegenstrijdig: de pil nemen terwijl je grootste wens is om zwanger te worden... In jouw geval begrijp ik het wel dat je weinig keus hebt, maar aangenaam is iet anders. Sterkte meid, ik denk aan je!

buikjes!!!
GEDAAN = KLUSSEN !!! 

! ik ga nu langzaam afbouwen, op 2 maart ga ik terug werken en dan had ik graag de borstvoeding volledig stopgezet (misschien dat ik de avondvoeding nog behoud).
, als het maar gezond is.