< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Pijnlijke harde buik, nu al??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Pijnlijke harde buik, nu al??
16/10/2007 @ 13:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
vroeger was het hier ook 3werkdagen maar das veranderd naar 15dagen dus we hebben tijd tot vrijdag want de bevallingsdag tel ni mee. Ik denk dat ik deze namiddag even ga wandelen want das laatste dag mooi weer vandaag

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 12:15
Dusanka

zijn we druk ofzo

Link naar deze reactie
20/10/2007 @ 12:50

ja das hier stil e hihih

Link naar deze reactie
21/10/2007 @ 13:11
Kim

hèhè, eindelijk lukt het me eens hier te schrijven.kheb hier al een paar keer gezeten maar dan moeten stoppen omdat er wel altijd iemand me nodig had!
duuuus:alles goed met jullie?kheb het idee van wel hé?houden zo!
caz:enya draaide ook dag en nacht om...heeft dat 3weken gedaan.ereug vervelend!we gaven ook badje savonds...maar wel niet zo laat.maakte haar wakker rond 21uur ofzo en dan badje, beetje wakker houden, laatste voeding en bedje in.een week later sliep ze door!
met mijn sterre ziet het er niet naar uit denk ik dat ze dat ook zo gauw gaat doen.ze heeft wel een goed dag en nacht ritme.maar ik moet toch nog twee keer op voor voeding.begin ik nu wel zwaar te vinden....

butt; amai, dante slaapt heel flink hé!houden zo!

dusanka; hoe gaat het daar met je twee ventjes?lekker genieten?hoe doet gertje het met zijn kleine broer?enya is best wel flink.zeker de afgelopen week,daarvoor was het soms moeilijk.

zo meissies, kga wat bij mijn ventje lui wezen want de meisjes slapen!

grote voor jullie en die mooie babys!!!

kim

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 13:18
Dusanka

Zo moedertjes...hoe is het nu in pamperland hihihi

Redden jullie het een beetje...Butt jij met een lading kids ( wil je er nog meer of stop je nu )...Caz hoe is het met Romy...Kim met 2 beebjes.

Hier alles zijn gangetje het 'ritme' zit erin of nou ja ...ik ben het gewend, laat ik het zo maar zeggen, het is natuurlijk wel drukker en ik slaap een stuk minder maaaaaaaar ik heb het nog prima naar mijn zin !!
Gertje reageert goed op Xavi en knuffelt en kust er een eind op los en als we buiten zijn dan wil hij dat iedereen zijn broertje ziet dus zet hij een keel op als we naast iemand staan en aait Xavi dan hahaha...kleine comediant.
Als meneer moe is of ik ben aan het voeden dan is het natuurlijk hommeles....tja stel je voor, we moeten wel in balans blijven he...mama heeft geen watjes op de wereld geschopt...lol

Ik heb intussen alweer aardig geshopped en moet nu alleen nog ff naar de kapper...maar dat moet ik gewoon ff plannen ook met de voedingen...gelukkig begint daar iets meer tijd tussen te zitten dus dat scheelt.

Het weer is hier nog super dus we gaan morgen naar het pretpark...voor Gertje de 1e keer dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt..... Vorige week zijn we naar de kermis geweest en dat is hier altijd in de avonden en dan is het dus donker....nou dat gezicht van hem toen hij al die muziek hoorde en die lichtjes zag...fantastisch !!!! Hij heeft met behulp van mij en papa ook nog touwtje getrokken en eendjes gevangen ( plastic he) dus hij kreeg 'zomaar' kado tjes..... kind weer helemaal blij !

Nou dames ik ben benieuwd !!!

Dikke kus
D

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 14:21

heikes;
hier is redelijk druk. Soms vraag ik me af waaromdat ik toch nog een kind heb gemaakt bijsta ik juist uit de luiers was, maar ddat komt gewoon omdat ik zo moe ben e.
Dante heeft last gehad van overgeven en enorm pijnlijke krampen en ben deze ochtend na osteopaat geweest en hij is direkt heel andere kind geworden.
er zat paar dingen vast aan zijn nek en hoofdje door dat hij zo lang ingedaald was in mijn bekken en dat gaf druk in zijn hoofd en zo was er ook paar zenuwen geknelt.
nu hopen dat beter is want die ventje heeft afgezien e !!

ik moet geen kinderen meer willen, das meer dan genoeg nu. Vanaf nu wil ik ook tijd hebben voor mijn huwelijk want laatste tijd is het op zijden draadje...

Link naar deze reactie
31/10/2007 @ 12:59
Kim

hey,

lekker stil ook hier...ik geraak nog een sachter de pc.hopelijk alles goed.

caz: met jouw sterretje alls in orde?

butt; ja, jij hebt er wel al een hoop rondlopen hé!een mens moet een keer stoppen!neem maar genoeg tijd voor jou en je ventje.das belangrijk hé!ben maandag ook met sterre naar osteopaat geweest.ook haar nekje zat behoorlijk vast.ze kon daardoor niet goed drinken langs een kant maar das nu weer goed!oef!

dusanka; leuk hé, zo twee ukje kort opeen?wel druk natuurlijk.enya doet het helemaal super!ze is echt heel lief met haar zusje.uiteraard vraagt die soms op het verkeerde moment aandacht,hihi.
sterre is langzaamaan in een ritme aan het komen.tussen 21en 22u slapen en wakker tussen 4en 6u smorgens.vind ik al heel flink!enya haar ritme is wel om zeep door dat stom winteruur.maar goed,komty ook wel weer in orde!

tot gauw!

kim

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 17:36
appi1977

Online Status Bekijk profiel
Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik ben 27 wk zwanger en heb sinds 3 wk last van harde buiken. Ik draag inmiddels een band en doe het rustiger aan en dat helpt goed.
Maar wat ik mijzelf afvraag is of jullie eerder zijn bevallen door die harde buiken. Want volgens mij schrijven jullie hier al een tijdje?

Appie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]