< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » meiden die in juni/juli voor echie gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
meiden die in juni/juli voor echie gaan?
21/08/2008 @ 19:50
sanlala

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden,

Kimmie, hoe is het afgelopen met de rechtszaak van daniel tegen zijn werk?? Ik hoop dat er wat zinnigs uitkomt in jullie voordeel natuurlijk he.
Alles goed met de meiden?? En met jezelf??

Hier gaat alles wel, Mark heeft de waterpokken, we zijn nu een dikke week verder en hij begint goed op te knappen gelukkig. Erik had vorige week een beste oorontsteking wat gelukkig met een kuurtje alweer over is, dat is het ergste hoor als ze oorpijn hebben. Johan en ik waren zelf wat grieperig, beetje last van de maag, snotterverkouden, zal wel door het weer komen denk ik, daarom denk ik ook dat de kans dat ik zwanger ben deze maand nihil is, geklust hebben we niet. dus ja. hahaha....of ik moet een late eisprong hebben dan moeten we vanavond of morgen nog even klusse, maar of ikdaar zin in heb..............hmmmmmmmm we zien wel.

Verder is school alweer bijna 2 weken bezig dus we zitten gelukkig weer in het normale ritme. Wat een genot, klinkt raar maar 6 weken zomervakantie is voor de kinderen die gewend zijn aan het rimte van school veel te lang. (maar dat zegt elke moeder hoor)
Het is wel lekker relaxt enzo maar toch.

De zaak loopt goed, het is erg druk op het moment. Maar dat is alleen maar een goed teken he, een teken dat ik het goed doe gelukkig.

Nou ik ga weer wat doen, ik spreek jullie gauw weer.

XXX San

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:51
kimmie

Hee hoi,

San: de advocaat is nu druk bezig maar dit soort dingen duren voor jezelf altijd veel te lang. Daniel is officieel nog niet ontslagen dus daar gaat hij nu eerst voor zorgen zodat hij aanspraak kan maken op zijn salaris en een nieuwe baan kan aannemen mocht deze er binnenkort zijn.
Hij heeft een aantal sollicitaties lopen dus we moeten maar afwachten.
Het is wel erg vervelend zo, je wordt eigenlijk geleeft door instanties, de advocaat enz. enz.
Al met al hebben we nu sinds begin juli 250 euro gekregen van de WW maar als het goed is komt er weer wat aan. Zal ook wel moeten want de hypotheek moet eind deze maand ook weer betaald worden, daar gaat al ons spaargeld!!!
Met de meiden gaat alles prima gelukkig, daar houden we ons ook maar een beetje mee op de been dat we in ieder geval een gezond gezinnetje hebben en dat we dit ook wel weer teboven komen!

Veel liefs voor iedereen!

Groetjes Kim

PS. Hoe zal het met Daan en de kleine zijn?

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 15:16
Daan

Pfff... sorry meiden. Heb best lang op me laten wachten. Het is ook zo druk ineens, hihi.

Het gaat hier aardig goed. We zijn uiteindelijk 13-07 thuis gekomen. De kleine man groeit als kool. Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis, dus ben benieuwd wat de weegschaal aan zal geven.

Helaas heeft hij nogal last van krampjes en sinds een paar dagen ook nog eens verkouden. Dat is wel erg vervelend, je kunt zo weinig voor hem doen. Je merkt toch wel dat hij te vroeg is hoor. We moeten hem dan ook wat meer tijd gunnen dan een voldragen baby. Hij is ook erg gevoelig voor prikkels.

Ondanks bovenstaande, is het verder wel een vrolijk mannetje. Hij begroet ons nu regelmatig met een brede glimlach, het is echt een heerlijk ventje

Hoe is het verder nu bij jullie? En Kimmie, wat vervelend dat het uitgelopen is tot een rechtzaak!

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 19:54
Roes

Online Status Bekijk profiel
Hi Daan,

goed om wat van je te horen. Nu nog en een fotootje van de kleine man. Ik ben heel benieuwd. Hier gaat alles harstikke goed. Roman is al bijna weer 6 maanden. Het weekend heb ik zijn wieg verruild voor het ledikantje. Het wordt zo snel groot. Dat wil ik helemaal nog niet.

Kimmie, hoe is het met jou? En Sanala?

Roes

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 14:38
kimmie

Met mij gaat alles prima!
Sophie is alweer een half jaar geweest en is inderdaad ook al uit haar wiegje gegroeid!
Nu is mijn zusje aan de beurd om te bevallen die was afgelopen zondag uitgerekend maar er is nog niks aan het handje!
Met de advocaat wordt nu een schikking getroffen en dan ben ik ook helemaal klaar met al dat advocaten gel*l (sorry voor mijn taal gebruik). Echt zwaar vermoeiend al die ongein!
Daniel heeft gisteren 2 sollicitatiegesprekken gehad dus lijkt weer de goede kant op te gaan en hij was zelf ook zeer enthousiast over de gesprekken. Dus even afwachten...
Esmee is geopereerd aan haar keelamandelen maar dat viel me toch wel zwaar tegen hoor. Ze was heel erg van slag na de operatie toen ze uit narcose kwam en heeft de hele OK bijelkaar geschreeuwd, echt heel zielig!
Maar gelukkig knapt ze nu weer een eind op en heeft ze geen nachtmerries meer (ze werd de eerste paar nachten zwetend en gillend wakker!
Alleen toen ik haar naar de peuterspeelzaal bracht dinsdag moest ze weer ontzettend huilen toen ik weg ging, nou dat deed ze al tijden niet meer, ik werd per uitzondering nog uitgezwaaid dus ze heeft er wel wat angst aan over gehouden maar dat zal ook wel slijten!

Dikke kus voor iedereen!

Kim

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 08:46
kimmie

Ik werd vanacht om 03.45 uur gebeld door mijn zusje dat de weeen waren begonnen en dat ze richting ziekenhuis ging om te bevallen!
Om 07.30 uur belde mijn moeder (die is bij haar in het ziekenhuis) dat ze haar vliezen hadden gebroken en het verliep zeer voorspoedig!

Maar wat is dit verschrikkelijk spannend zeg om zo aan de zijlijn te staan! Ik beval liever zelf hoor dan heb jij de controle tenminste.
Ik houd jullie op de hoogte!

kus Kim

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 08:52
Daan

Oh, wat leuk! Waarschijnlijk krijgen we er vandaag dus een wereldburgertje bij

Voor je zus: zet hem op

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 13:58
kimmie

De nieuwe wereldburger is geboren hoor!
Ze heeft het supersnel gedaan om 07.30 uur begonnen de goede weeen en om ongeveer 11.30 uur is hij geboren. Zijn naam is Thijmen en hij is helemaal gezond. En met de kersverse mama gaat ook alles goed alleen was ze zeer verbaasd dat er zoveel mensen toch meer dan 1 kind hebben, ze had direct gezegd dit doe ik NOOIT meer....nou join de club zei ik al want volgens mij heeft 90% van de net bevallen vrouwen dat gezegd!

kus van TANTE Kim

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 14:39
Daan

Waaahhh... gefeliciteerd!!! Wat leuk, weer een ventje erbij. Het is echt weer jongetjestijd, hihi...

Nou, super dat het zo snel is gegaan. Tijdens de bevalling was dat ook het eerste wat ik riep. Nooit weer! Het blijft er maar één! Achteraf is het mij toch enigszins meegevallen... al zal het geen hobby worden hoor.

Wanneer ga je de kleine bewonderen?

Ohja... sterkte nog met Esmee. We zouden haar bijna vergeten. Zo'n operatie als ze zo klein zijn, valt natuurlijk niet mee.

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 14:50
kimmie

Morgen gaan we hem bewonderen!
Kan ik vanavond nog even een taart in elkaar knutselen met Dirk de Draak erop (van Prenatal).
Mijn zusje woont namelijk in Hoofddorp dus da's niet naast de deur! Wij wonen namelijk in Roden vlakbij groningen.

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 14:56
kimmie

Ik heb ook foto's geplaatst bij mijn profiel van o.a. Sophie

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 15:05
Daan

Nee, dat is inderdaad niet direct bij de deur. Hee, maar dan wonen we dicht bij elkaar in de buurt. Wij wonen in Veendam

Gelijk even naar de foto's gekeken natuurlijk. Wat een meisie zeg, hihi... Leuk!

Maar maak je die taarten zelf joh? Wat goed? Dan ben ik ook wel nieuwsgierig naar de taart met de draak

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 15:09
kimmie

Komt er ook wel op!
'Moet' voor de zoon van een collega nog een FC Groningen taart maken en voor de dochter van een andere collega nog een taart met 'muis'erop!

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 15:24
sanlala

Hey meiden,

Even snel een berichtje van ons hier.
Mark is vandaag geopereerd aan zijn ogen, het gaat op zich wel goed met Mark maar ja uit de narcose wakker worden was drama, nu slaapt hij weer even maar op zich gaat het goed gelukkig

Met mij gaat het ook goed, kom wat minder op 9maand, maar is ook voor mezelf hoor.

Sorry voor het ego berichtje, maar goed tot later!

XXX San

ps. wij wonen trouwens in Veenwouden, niet zo ontzettend ver van Roden en veendam he. (wat is de wereld toch klein)

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 17:31
Daan

Sanlala: sterkte met de kleine man. Wat had hij met zijn ogen dan?

Inderdaad geinig dat we nu tot de ontdekking komen dat we vrij dicht bij elkaar wonen... en dat nadat we al meer dan een jaar aan het kletsen zijn

Kimmie: hoe was het bij je kersverse neefje? Gaat het met je zus ook goed?

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 20:19
Roes

Online Status Bekijk profiel
Hoi Kimmie, gefeliciteerd met je neefje.
Vreemd genoeg ben ik één van de 10% die een kind baren geweldig vindt. Ok nu direct weer na de geboorte had ik weer zoets van: Dit wil ik nog een keer. Ik vind het echt het mooiste wat er is.
Mijn zus is ook weer zwanger. Haar zoontje Daniël wordt 18 oktober 1. En zijn broerje wordt ergens begin februari geboren. Snel hè

Ook ik kom uit het hoge noorden. Leuk zeg.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 21:10
sanlala

hey meiden,

Daan. Mark keek ontzettend scheel, dit was omdat zijn spiertjes een beetje te kort waren (aan de ene kant en aan de andere kant te lang) Mark heeft eerst allerlei onderzoeken gehad om te kijken of het door sterkteverschil kwam of door iets anders, maar dat was niet zo dus was opereren de enge optie.

nou hier mijn verhaal dan maar.

Het was een dagopname. We moesten 9 uur in het ziekenhuis zijn, Mark zijn operatie stond voor 10 uur gepland. Rond die tijd werden we naar de OK gereden. Ik ging met Mark mee naar binnen. Het maakte allemaal een beetje teveel indruk op hem en hij begon lichtelijk in paniek te raken, toen heb ik hem opgetild en in mijn armen genomen. Toen werd hij rustiger (op dat grote bed is ook best eng he) Hij zat bij me op schoot, kreeg het kapje op en samen hebben we geteld, bij 21 gaf hij pas de strijd op dus dat heeft best lang geduurd, ik heb hem op de tafel gelegd, en een dikke kus gegeven, heb koesje meegenomen en ben gaan wachten in de ouderkamer op de kinderafdeling waar mark weer zou komen te liggen.
Om 10 voor 11 kwam de zuster me halen dat Mark klaar was. Ik stond net op tijd naast zijn bed, toen werd hij wakker. Hij was heel boos, wat logisch is want het deed hem natuurlijk best zeer he. Na heel veel sussen en geruststellen werd hij na 10 minuten rustiger, toen mocht hij naar de zaal, ik heb hem daar tillend naartoe gebracht (was een best eind hoor, en dan hakt 18 kilo er goed in) Daar op een stoel gaan zitten, en daar viel hij rond half 12 weer in slaap. Heb hem in zijn bed gelegd en zo heeft hij nog tot kwart voor 1 (12.45) geslapen. Toen werd hij wat jengelig wakker, heb hem toen een lekkere fles gegeven, daar knapte hij goed van op. toen zei hij dat zijn handje zeer deed, dus zuster geroepen en gevraagd of het naaldje voor infuus uit zijn handje mocht, dat mocht omdat hij alweer gedronken had. Kwart over 1 zat meneer alweer te spelen en kleuren en mochten we naar huis. Eenmaal thuis was hij heerlijk aan het spelen, rond half 8 is hij naar bed gegdaan en vanochtend rond 7 uur was hij weer wakker. Hij heeft eigenlijk niet echt last, ja bij bepaalde bewegingen voelt hij het wel natuurlijk maar echt zeer doet het hem niet.

Ik heb foto's op hyves gezet, daar kun je zien hoe hij er nu uit ziet, hij heeft alleen bloedoogjes, verder niets, geen blauwe ogen of wat dan ook (maar goed ook want die mooie bruine kijkers zijn uniek)

Nou dat was het wel zo'n beetje, ik had me op het ergste voorbereid en had alles verwacht, maar niet dat hij er zo uit zoukomen, alsof er niets gebeurd is.

Hij kijkt al een stuk rechter en beter, maar dat kunnen ze pas over een half jaar goed beoordelen, maar het valt ons wel goed op hoor.

Tsja dat ik hier wat minder kom, komt ook omdat ik het vreselijk druk heb met de zaak, met de jongens, en mezelf. IK neem wat meer tijd voor mezelf. Neem wat afstand van zwanger worden want ik raak naar mijn gevoel toch niet meer zwanger, en wil er eigenlijk ook niet meer zoveel mee bezig zijn. Verder gaat het heel goed met me hoor, druk druk druk maar dat is niet erg. Oh ja we hebben een stuk grond erbij gekocht dus ook met die verbouwing hebben we het heel druk. Zoals het nu staat word het huis in het voorjaar verbouwd, uitbouw en boven word verbouwd, zo blijf je bezig he. hahahhahaha.'

Hoe is het verder met iedereen dan?????

XXX San

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 10:32
sanlala

hey waar is iedereen gebleven??????????

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]