< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
Gisteren @ 08:16
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Cindy als alles goed is gegaan zou je gister thuis gekomen zijn. Kan me voorstellen hoeveel er op je af komt dus hoop dat je snel even een momentje kan vinden ons goed nieuws te vertellen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:42
loesje78

Hallo allemaal!

Hoe is het hier met iedereen?
ben ff niet meer geweest,want wij waren ff lekker een lang weekend weg geweest!

Cindy hoop snel iets van je te horen!Hoop dat alles goed is gegaan!

heb niet veel tijd om te reageren vandaag,maar hoop dat alles goed met jullie is!

Mijn ventje is vandaag voor 10 dagen weer naar Engeland voor zijn werkkomt weer lekker uit met de vruchtbare dagen!NOT!Dus deze maand wordt denk ik weer niks...
FF over het potje dat kunnen we over 2 weken doen,en dan kunnen we verder met onderzoeken ed als we daar dan de uitslagen van hebben!

Liefs loesje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:01
Lisette

Hé Loesje! Heerlijk joh lekker weekendje weg. Doet een mens goed. Ach wat balen dat hij weer weg is. En dan nog in je NOD. Wat ongezellig hè? Spannend over 2 weken het potje. Nou ben benieuwd. Hoop dat ze het dit keer wel goed doen. Dat het allemaal zo lang moet duren hè? Nou ik hoop dat er dan snel duidelijkheid komt.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:14
rosie vanaf het werk

Hey Lisette rampzalig he= Ik dacht er aan dat ik net als jou een verassing wilde, maar mijn man doet zo irritant de hele tijd en nu heeft hij het aangewakkerd en wil ik het ook wel weten. We houden het wel weer voor de wereld geheim.
Ik let absoluut niet op mijn eten, maar heb heel veel gesport na mijn bevalling en deed dat voorheen nooit. Door de buikspieren heb ik een soort harnas waardoor mijn buik niet zo snel naar voren valt en denk dat mijn stofwisseling wat sneller geworden is. Ik heb eindelijk meer energie dus ga wel weer wat aan sporten doen.
Een hele goeie tip, geweldig voor je figuur is een crosstrainer!! Succes met de strijd tegen de kiloos, hoeveel moet je nog=
Wat een leuk idee om alles op cd/rom te zetten zeg

Weet iedereen dat ik me ontzettend zorgen begin te maken om Cindy want ze had een laptop mee zei ze... we wachten af. Ik ben zo benieuwd. Over 2 dagen is de kraamweek voorbij dan zouden we toch iets moeten horen. Op mij moesten jullie ook minimaal 6 dagen wachten. Geniet er van hoor Cin!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:42
Leigh

cindy, je maakt iedereen hier zot!!

HIer is het minder heb een zware buikgriep, ons mams is Zara vanmorgend komen halen want ging echt niet! En nog steeds niet beter! OOh, voel me zo belabberd!! , weer een dagje zonder mijn dochter, wel beter zo want zou het op het moment niet aankunnen denk ik maar ik mis die elke keer zo hard hé! Hebben jullie dit ook?

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:32
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Oh Leigh jeetje zo`n buikgriep!!
Ik mis Jayden ook wel hoor! Maar soms is het ook wel even lekker een dagje rust. Eigenlijk ben ik msinds hij geboren is maar 1 dag thuis geweest terwijl hij wel naar de creche was en ben ik 1x met een vriendin zonder man en kind gaan winkelen

en tadaaa groot nieuws..Jayden heeft vandaag zijn eerste stapjes gezet!!!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:51

ik heb een paar pagina's terug gezien dat cindy haar banner aangepast is : ella is geboren !!!!!!!!!!!!!!! ze zal dan binnekort wel eens komen vertellen hoe het geweest is hé

leigh; veel beterschap !

loesje jouw ventje zijn timing is niet optimaal hé
hopelijk is het nu toch eens oké voor het potje en mag het nu wel goed gaan

morgen bloed laten nemen, ben zenuwachtig maar de hoop is ver zoek we shall see !

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:06
Leigh

Marijke ik duim in ieder geval mee voor jou!!

Cindy, proficiat met jullie dochtertje Ella!! Benieuwd naar je verhaal en foto's!!!

Rosie, proficiat met Jayden zijn eerste stapjes, zal hier nog een tijdje duren denk ik!!

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:07
cindy

Hey meiden,hier ben ik weer!
En ik kom trots melden dat ik vorige vrijdag om 11u45 bevallen ben van Ella, onze kleine lieve schat. Ze woog 3kg120 bij de geboorte en is 47 cm.
Sorry dat het zo lang duurde maar er was geen internetverbinding in het ziekenhuis en ik ben pas deze namiddag terug thuis. We zijn een dagje langer moeten blijven omdat ons Ella teveel gewicht verloren was doordat mijn borstvoeding niet echt goed op gang kwam.
Maar nu is de "melkfabriek" vollop aan het draaien en komt ons meisje terug goed bij.
Ik heb een supervlotte bevalling gehad, ingeleid (vliezen gebroken + weeëactiverende baxter gekregen)en 2,5 uur later had ik al volledige ontsluiting. Gynecologe werd erbij geroepen en na 7 keer persen lag ze op mijn buik. Alles bij mekaar heeft het dus ongeveer 3 uur geduurd.
Ze brulde direct de hele kraamafdeling bij elkaar, pittig dametje is het! Maar voor de rest een heel rustige baby, alleen als ze honger heeft moet ik zorgen dat er direct een borst beschikbaar is want anders zal iedereen het gehoord hebben.
Mijn man en ik zijn superfier ,onze cirkel is eindelijk rond. En in mijn hart weet ik dat ons engeltje Zara over haar zusje waakt nu.

Liefs Cindy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:13
loesje78

Oh Cindy wat ben ik blij wat van je te horen!!!
Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ella!!Ik wens jullie heel veel liefde,geluk en gezondheid met de kleine toe!
Ben zo blij voor jullie dat alles zo goed verlopen is!En wat een supersnelle bevalling zeg!!!
Wat zal Zara trots zijn!!!
Meid geniet van deze mooie tijd!!

Leigh beterschap meid!!!

Rosie wat goed zeg van Jayden!!Leuk hoor!Echt iets om trots op te zijn he!

Marijke ik duim hier voor je!Hoop zo dat 2009 voor jou goed begint!!Wanneer weet je de uitslag dan?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:24
Lisette

Cindy wat ben ik onwijs blij van je te horen meid. Van harte gefeliciteerd met je kleine Ella. Wat heerlijk dat de bevalling zo vlot ging. Wat heerlijk na al die ellende toch een gezonde meid in je armen. Kan je Zara nu een plaatsje geven en het verdriet wat achter je laten? Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. Plaats je snel even een foto!!! Het is ook een mooi gewichtje en een mooie lengte. Mooi klein dametje. Zal vast een plaatje zijn. Ben echt opgelucht hoor dat alles goed is. Heeft de GBS geen problemen opgeleverd?

Leigh sterkte meid. Hoop dat je snel beter bent.

Rosie haha je man loopt je gek te maken over het geslacht. Nou ja het is voor ieder persoon anders hè. Wij waren er beide blij mee dat we het niet wisten. En nog wist ik 3 weken van te voren na mijn 1e CTG wel wat het was moest ik het toch eerst maar even zien. Het zou inderdaad kunnen dat het door je buikspieren komt. Dan kan je baarmoeder minder goed uitzetten. De buikspieren houden het een beetje tegen. Maar ja die pens komt vanzelf meid. Ben zo benieuwd wat je gaat krijgen. Denk zelf een meisje, maar ik heb het altijd fout dus het zal een jongen zijn haha. Oh wauw die Jayden zijn eerste stapjes. Los bedoel je dan neem ik aan? Ik liep los 5 dagen voor mijn verjaardag dus hij is net zo snel als ik haha. Knap hoor. Wat het afvallen betreft moet uhm... 15 kilo afvallen . Een crosstrainer kan ik niet op. Mijn hartslag is dan zo hoog dat de alarmbellen op die apparatuur altijd aanslaat. Dus dat doe ik liever niet. Misschien als mijn conditie wat beter is. Voor nu roei, fiets en stap ik stevig wat bergen op. En heb thuis zo'n rol ding voor buikspieren. Dus dat doe ik ook nog. Het is vooral mijn buik die erg is. Probeer me dus vooral even op de buikspieren en de conditie te richten. Want merk als ik er sta dat ik zit te hijgen als een gek. Dus bouw langzaam de boel op. En mijn eten let ik goed op. Vast eetschema en geen snoepjes, koekjes enz. Komt wel goed. Maar ja het duurt even. Maar ja een crash dieet dat werkt maar voor het moment dus liever langzaam en duurzaam toch?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:25
cindy

foto's staan op mijn profiel,ze lijkt op mijn man

[Laatst gewijzigd door cindy - Gisteren @ 21:26] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:34
Lisette

Oh Cindy wat een mooie meid. Nou ze heeft inderdaad de good looks van d'r vader hoor. Wat een prachtig mooi meisje. Je mag er trots op zijn hoor.

AFWACHTEN:
Loesje,29, NL, 1e kindje, afwachten potje
Marijke, BE, 1e kindje, IUI

ZWANGER:
Leigh uitgerekend voor 16-06-2009 (2e kindje)
Rosie uitgerekend voor 28-06-2009 (2e kindje)

GEBOREN:
Lotte 09-12-2007 bevallen van Ghislaine (1200 gr)
Cindy 11-12-2007 bevallen van Zara* lief klein sterretje in de hemel
Rosie 15-01-2008 bevallen van Jayden (47 cm en 2855 gr)
Pluisje79 12-02-2008 bevallen van Naman (49 cm en 2910 gr)
Leigh 12-03-2008 bevallen van Zara (47,5 cm en 2500 gr)
Lisette 21-03-2008 bevallen van Thomas (54 cm en 3715 gr)
Jacky 07-04-2008 bevallen van Femi (3980 gr)
Cindy 02-01-2009 bevallen van Ella (47 cm en 3120 gr)

[Laatst gewijzigd door Lisette - Gisteren @ 21:34] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:29
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Lieve Cindy, stiekem lees ik hier heeeeeeeeeel af en toe nog even mee. Zit met tranen in mijn ogen je verhaal en je foto's te bekijken, wat een wondertje is Ella. Wat een mooie meid. Geniet er maar heerlijk van, elke seconde, minuut, uur, haar mooie koppie als ze lekker bij je drinkt. Ze worden zo snel groot!

Loesje, het moet dit jaar gewoon lukken. Echt.

Wens jou, en iedereen verder een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2009!

Hier gaat alles prima, Lotte is een vlotte tante en een prachtig Michelin vrouwtje! Geef nog steeds borstvoeding, heerlijk, geniet er echt van.
Ga nu slapen....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]