Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 12:14 rosie vanaf het werk | Hey Lisette rampzalig he= Ik dacht er aan dat ik net als jou een verassing wilde, maar mijn man doet zo irritant de hele tijd en nu heeft hij het aangewakkerd en wil ik het ook wel weten. We houden het wel weer voor de wereld geheim. Ik let absoluut niet op mijn eten, maar heb heel veel gesport na mijn bevalling en deed dat voorheen nooit. Door de buikspieren heb ik een soort harnas waardoor mijn buik niet zo snel naar voren valt en denk dat mijn stofwisseling wat sneller geworden is. Ik heb eindelijk meer energie dus ga wel weer wat aan sporten doen. Een hele goeie tip, geweldig voor je figuur is een crosstrainer!! Succes met de strijd tegen de kiloos, hoeveel moet je nog= Wat een leuk idee om alles op cd/rom te zetten zeg Weet iedereen dat ik me ontzettend zorgen begin te maken om Cindy want ze had een laptop mee zei ze... we wachten af. Ik ben zo benieuwd. Over 2 dagen is de kraamweek voorbij dan zouden we toch iets moeten horen. Op mij moesten jullie ook minimaal 6 dagen wachten. Geniet er van hoor Cin! |
| Gisteren @ 21:25 cindy ![]() | foto's staan op mijn profiel,ze lijkt op mijn man ![]() ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

komt weer lekker uit met de vruchtbare dagen!NOT!Dus deze maand wordt denk ik weer niks...

, weer een dagje zonder mijn dochter, wel beter zo want zou het op het moment niet aankunnen denk ik maar ik mis die elke keer zo hard hé! Hebben jullie dit ook?
jouw ventje zijn timing is niet optimaal hé
we shall see !
. Een crosstrainer kan ik niet op. Mijn hartslag is dan zo hoog dat de alarmbellen op die apparatuur altijd aanslaat. Dus dat doe ik liever niet. Misschien als mijn conditie wat beter is. Voor nu roei, fiets en stap ik stevig wat bergen op. En heb thuis zo'n rol ding voor buikspieren. Dus dat doe ik ook nog. Het is vooral mijn buik die erg is. Probeer me dus vooral even op de buikspieren en de conditie te richten. Want merk als ik er sta dat ik zit te hijgen als een gek. Dus bouw langzaam de boel op. En mijn eten let ik goed op. Vast eetschema en geen snoepjes, koekjes enz. Komt wel goed. Maar ja het duurt even. Maar ja een crash dieet dat werkt maar voor het moment dus liever langzaam en duurzaam toch?