< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Zwemmen tijdens de zwangerschap

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Zwemmen tijdens de zwangerschap
10/05/2007 @ 15:24

Hallo,

Ik ga regelmatig zwemmen. Nu ben ik reeds drie maanden ver en vraag mij af of je nog gewoon kan verder zwemmen. Ik doe namelijk steeds schoonslag. Heb gehoord dat je op een bepaald moment alleen nog op je rug mag zwemmen. Weet iemand daar meer van?
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:31
Bibi

Online Status Stuur bericht
Hey Veerle

ik ga (nu al voor de tweede keer) zwangerschapszwemmen en dat kan gewoon tot op het einde zolang je geen opening hebt hoor.

het zijn wel meer oefeningen dan echt baantjes trekken, maar we zwemmen daar ook gewoon 'op de buik'
je merkt zelf wel dat 'lange' afstanden na een tijdje niet goed meer gaan, je voelt dan toch wel je buik hangen en je rug doorzakken
dus als je echt veel baantjes trekt zul je op een geven moment wel merken denk ik als het niet lekker meer gaat
in elk geval is het zalig om alles even in het water te laten ontspannen

veel zwemplezier
Bibi

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:39
Veerle

Bedankt voor de info! kan ik rustig blijven doorzwemmen...
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 16:02
Eva

Online Status
Hoi veerle,
Ik zwem altijd veel voor mijn werk (sportinstructeur). Ik heb het nog aan de arbo arts bij ons nagevraagd, maar die zegt dat ik er gerust mee door kan gaan.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 17:29
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb maandag zelfs nog gezwommen toen was ik 40+5 dgn.. je mag gewoon op je buik blijven zwemmen.. dat vind ik zelf prettiger als op mijn rug.. je moet goed naar je lijf luisteren.. succes

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 17:29
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bij ons op de zwemclub doet er zelfs nog een hoogzwangere vrouw aan waterpolo, erg mooi om te zien...

[Laatst gewijzigd door Joyce1982 - 10/05/2007 @ 17:30] - Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 14:36
greet

Bij mijn eerste zwangerschap probeerde mijn gyne me zelfs verschillende keren aan te moedigen te gaan zwemmen. Zwemmen, fietsen en wandelen vond ze tijdens een zwangerschap ideaal
Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 12:15
jook

Online Status Stuur bericht
het enige nadeel vind ik dat ik zoveel moet gaan plassen als ik ga zwemmen. moet er wel 4 keer uit in een halfuur. maar anders gewoon zalig.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]