[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2007 @ 15:24 | Hallo, Ik ga regelmatig zwemmen. Nu ben ik reeds drie maanden ver en vraag mij af of je nog gewoon kan verder zwemmen. Ik doe namelijk steeds schoonslag. Heb gehoord dat je op een bepaald moment alleen nog op je rug mag zwemmen. Weet iemand daar meer van? |
| 10/05/2007 @ 15:39 Veerle | Bedankt voor de info! kan ik rustig blijven doorzwemmen... |
| 10/05/2007 @ 16:02 Eva | Hoi veerle, Ik zwem altijd veel voor mijn werk (sportinstructeur). Ik heb het nog aan de arbo arts bij ons nagevraagd, maar die zegt dat ik er gerust mee door kan gaan. |
| 10/05/2007 @ 17:29 Joyce1982 ![]() | bij ons op de zwemclub doet er zelfs nog een hoogzwangere vrouw aan waterpolo, erg mooi om te zien... |
| 11/05/2007 @ 14:36 greet | Bij mijn eerste zwangerschap probeerde mijn gyne me zelfs verschillende keren aan te moedigen te gaan zwemmen. Zwemmen, fietsen en wandelen vond ze tijdens een zwangerschap ideaal |
| 12/05/2007 @ 12:15 jook ![]() | het enige nadeel vind ik dat ik zoveel moet gaan plassen als ik ga zwemmen. moet er wel 4 keer uit in een halfuur. maar anders gewoon zalig. |
[Reageer]

Zwemmen tijdens de zwangerschap